kamala vauvakuume tällä suunnalla...ikää on mulla 18 täytän 19 tänä vuonna ja mies 22.vauvasta ollaan puhuttu jo jonkin aikaa. molemmilla vakituinen työ ja koulut käyty loppuun.OOn aina ollu tosi lapsirakas ja hoitanu lapsia jo pienestä piäen joten nyt on kova hinku hankkia oma pikku pallero:)mies on vähän vastahakoinen sanoo aina vaan että kyllä me sit ehditään. tiedän sen itekki että oon nuori mut jotenkin tuntuu koko ajan että nyt ois kuitenki sopiva hetki ku elämässä on kaikki hyvin ja opiskelu riittää tällä erää....
hirmunen vauvakuume
2
92
Vastaukset
- eppu89
moikka..
mulla oli kans että halusin vauvan jo monta vuotta sitten.. ukko sano kans että kyllä me ehitään että nuoria vielä ollaan, ja mähän käytin vielä e-pillereitä sillon.. no päätettii viime vuoden joulukuussa että lopetan ne koska oli aivan kamalia pääkipuja suunnillee joka päivä.. ja siinä sit päätettii että jos tulee vauva nii ei haittaa.. no nyt ollaa tasan 19 rv menossa ja nii onnellisii ollaa.. :) kyllä se sunki mies siit heltyy jossaki vaiheessa, kun ymmärtää kui ihana asia se on, katella ku oma jälkeläinen oppii uusia asioita ja ne ensimmäiset hymyt.. :) tsemppii sinne.. - hmm.................
Niin siis tottahan se on et onhan teil asiat ihan kunnossa siinä mielessä et molemmilla vakituinen työ jne mut jos sun miehes nyt on kovasti sitä vastaan ni anna olla vuos nyt ainakin ja palaa sitte asiaan uudestaan. Miehet vaan monesti kypsyy näis asiois paljon hitaammin ku me naiset joten se voi viedä aikaa ennenku hän siihen on halukas. :) äläkä ainakaan millään tavalla painosta, se on pahinta mitä voit tehdä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m3385724- 765199
Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest484266- 523901
- 463597
SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo1543331Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv1003144Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky302869- 432249
- 492185