Onko kellään kokemusta ylläolevasta hotellista?
Osoite on 2 rue Maccarani, Nizza.
Olemme ensi viikolla menossa Nizzan ja huone on varattu kyseisetä hotellista.
HOTEL DE FLORE NIZZA
4
399
Vastaukset
- Vierestä kävellyt
Aika näyttää. Ilmeisesti olette tätä kirjoittaessani jo tutustuneet kyseiseen taloon?
- Nizzaan toistekin
Näyttäisi olevan erittäin hyvällä paikalla, mutta muutoin ei kokemuksia. Itse olemme Nice Rivieralla joka kaikin puolin täyttänyt odotukset. Laitapas tulevaa ajatellen omat kokemuksesi De Floresta.
- moupi
On oltu viime kesänä. Hotelli oli kaikinpuolin siisti ja turvallisen tuntuinen, huonekin oli ihan mukavan kokoinen. Sijainti oli mainio, rannalle n. 200 metriä ja keskustaan n. 500. Ainoa miinus tulee hirvittävästä aamiaisen hinnasta, 14 euroa per henkilö! Lie mitä gurmeeta sitten ollut.
Ainakin meidän huoneessamme oli jää/baarikaappi, johon saattoi tunkea mehut sun muut, jotka haluaa juoda aamusta kylmänä. Vedenkeitin ja pikakahvit/teetkin taisi olla.
Mutta pääasia on, että heti hotellin vieressä alkaa ravintolakatu, josta sitten saa kyllä aamiaista niin että napa naukuu. Myös vastapäätä on mukava pikku kahvila, jossa aamusämpylät ja kahvit nautti mieluusti.
Eli jos aamiainen ei haittaa, suosittelen De Florea lämpimästi!- moupi
Niin nyt huomasin että olitte jo käyneetkin Nizzassa, mutta tässä minun kokemukseni.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1024487Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/743821227- 1861052
Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1091032Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna85921Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.47901- 64891
- 64856
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk11852Onko se niin
Että meillä molemmilla on niin isot egot ettei voi alentua myöntämään kuin tykkää toisesta64826