Hyvinkö toimii yahoon säh-posti ubuntussa?

???

Varsinkin pidgin-pikaviestin ohjelmassa? Mulla se ei toiminut. Onko muutosta tapahtunut?

12

105

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
      • ???

Eipähän toiminut, itse vielä sen totesit ubuntu-palstalla.

PIKAVIESTIMESSÄ! PIKAVIESTIMESSÄ! PIKAVIESTIMESSÄ!

PIDGINISSÄ! PIDGINISSÄ! PIDGINISSÄ!

• ??? kirjoitti:

Eipähän toiminut, itse vielä sen totesit ubuntu-palstalla.

PIKAVIESTIMESSÄ! PIKAVIESTIMESSÄ! PIKAVIESTIMESSÄ!

PIDGINISSÄ! PIDGINISSÄ! PIDGINISSÄ!

"Tein tilin tuonne Yahooseen ja asensin Pidginin. Minulla toimii sekä Pidginillä että Empathylla"

Kyllä minulla toimi Yahoo, MSN oli se joka jotain tökki. MSN! MSN! MSN!

• exergy kirjoitti:

"Tein tilin tuonne Yahooseen ja asensin Pidginin. Minulla toimii sekä Pidginillä että Empathylla"

Kyllä minulla toimi Yahoo, MSN oli se joka jotain tökki. MSN! MSN! MSN!

Toimiihan se vieläkin, tein uuden tilin ja kokeilin

http://www.mworks.info/kuvakaappaus/lubuntu/yahoo.png

• ???
        exergy kirjoitti:

Toimiihan se vieläkin, tein uuden tilin ja kokeilin

http://www.mworks.info/kuvakaappaus/lubuntu/yahoo.png

Ei oo ubuntu. On LUBUNTU. Yritit huijata.

• kysymys exergy,lle ?

• kysymys exergy,lle ? kirjoitti:

Jokos olet alkanut "kasaamaan" sitä uutta Windows konetta ?
        Syksymmällä rakennan vielä yhden uuden koneen, mutta on vartuskeltava AMD,n 8 ytimistä prossua, joten............ ?

Tässä emolevy .............

http://www.ncix.com/products/?sku=61765&vpn=SABERTOOTH990FX&manufacture=ASUS

Ehkä joskus myöhemmin kesällä, tuli sen verran kustannuksia taas yhtäkkiä, poika onnistui tekemään 630 euron puhelinlaskun sillä uudella älypuhelimellaan ja ajoleikkurin ajoin ihan itse salaojakaivon kannen päälle ja leikkurista taisi mennä leikkuupään laakeri, ainakin sieltä nousi savu '''ttu! Osat on tilaustavaraa joten korjaus tulee ilmeisesti maksamaan mansikoita. Talossakin on kesäksi vielä pientä viilaamista ja siihenkin uppoaa rahaa pari tonttua vaikka miten yrittäisi selvitä vähällä.

Että päätin nyt toistaiseksi pärjätä vielä tällä vanhalla rukilla. Juuri kun ehdin maksamaan ison läjän ihan muita laskuja niin postista tuli vielä pojan puhelinlasku, ei hyvää päivää en ollut yhtään tyytyväinen.

Onpahan aikaa katsella osia ja niiden hintakehitystä, tehokoneen hankinta kieltämättä polttelee. Ensinnäkään siihen ei tule windowsia vaan mitä ilmeisimmin debian ja toisekseen en tässä vaiheessa välttämättä tarvitse emoa jossa on 4 pci-e paikkaa että niistä en maksa ylimääräistä. Se on joko AM3 tai intelin lga1366 piirisarjalla, mielellään SATA 6.0 ja USB3 on ainakin pakollinen. Sen tarkemmin en ole kokoonpanoa määritellyt, täytyy sovitella prosujen ja muiden kilkkeiden hintoja vielä tuohon pakettiin.

Hyvän hintalaatu-suhteen löytää kun jaksaa vertailla hintoja ja tutkia vähän penkityssivuja, uusimista on turha maksaa tuplahintaa koska puolen vuoden kuluttua hinta on puolet ja tehoerot vähän edullisimpiin malleihin ovat ihmisen järjenjuoksuun verrattuna ihan kyllä minimaalisia ettei niitä ehkä kykene havaitsemaan luonnossa. On tässä ollut muuta tekemistäkin niin en ole ehtinytkään oikein alkaa. Jäitä hattuun.

• El Mondo
        exergy kirjoitti:

Ehkä joskus myöhemmin kesällä, tuli sen verran kustannuksia taas yhtäkkiä, poika onnistui tekemään 630 euron puhelinlaskun sillä uudella älypuhelimellaan ja ajoleikkurin ajoin ihan itse salaojakaivon kannen päälle ja leikkurista taisi mennä leikkuupään laakeri, ainakin sieltä nousi savu '''ttu! Osat on tilaustavaraa joten korjaus tulee ilmeisesti maksamaan mansikoita. Talossakin on kesäksi vielä pientä viilaamista ja siihenkin uppoaa rahaa pari tonttua vaikka miten yrittäisi selvitä vähällä.

Että päätin nyt toistaiseksi pärjätä vielä tällä vanhalla rukilla. Juuri kun ehdin maksamaan ison läjän ihan muita laskuja niin postista tuli vielä pojan puhelinlasku, ei hyvää päivää en ollut yhtään tyytyväinen.

Onpahan aikaa katsella osia ja niiden hintakehitystä, tehokoneen hankinta kieltämättä polttelee. Ensinnäkään siihen ei tule windowsia vaan mitä ilmeisimmin debian ja toisekseen en tässä vaiheessa välttämättä tarvitse emoa jossa on 4 pci-e paikkaa että niistä en maksa ylimääräistä. Se on joko AM3 tai intelin lga1366 piirisarjalla, mielellään SATA 6.0 ja USB3 on ainakin pakollinen. Sen tarkemmin en ole kokoonpanoa määritellyt, täytyy sovitella prosujen ja muiden kilkkeiden hintoja vielä tuohon pakettiin.

Hyvän hintalaatu-suhteen löytää kun jaksaa vertailla hintoja ja tutkia vähän penkityssivuja, uusimista on turha maksaa tuplahintaa koska puolen vuoden kuluttua hinta on puolet ja tehoerot vähän edullisimpiin malleihin ovat ihmisen järjenjuoksuun verrattuna ihan kyllä minimaalisia ettei niitä ehkä kykene havaitsemaan luonnossa. On tässä ollut muuta tekemistäkin niin en ole ehtinytkään oikein alkaa. Jäitä hattuun.

Kiitos vastailusta !
        Niin siinä usein käy, että kun saa talouden suht koht kuntoon, niin niitä yllätys menoja ilmestyy kun sieniä sateen jälkeen ?
        Siinä olet oikeassa, että kannattaa harkita kahdesti ja jopa kolmannenkin kerran, ennenkun ostaa koneen osat ja alkaa kasaamaan uutta "rahanreikää" !
        Ei minulla ole myöskään mitää kiiruita uuden koneen kasailuun, sillä viimeinenkään loota ei ole kun hiukan yli vuoden vanha ja sitäkin olen kohennellut ja lisäillyt komponentteja joten.
        Terveisin ja hyvää Juhannusta.

Hiski

• El Mondo kirjoitti:

Kiitos vastailusta !
        Niin siinä usein käy, että kun saa talouden suht koht kuntoon, niin niitä yllätys menoja ilmestyy kun sieniä sateen jälkeen ?
        Siinä olet oikeassa, että kannattaa harkita kahdesti ja jopa kolmannenkin kerran, ennenkun ostaa koneen osat ja alkaa kasaamaan uutta "rahanreikää" !
        Ei minulla ole myöskään mitää kiiruita uuden koneen kasailuun, sillä viimeinenkään loota ei ole kun hiukan yli vuoden vanha ja sitäkin olen kohennellut ja lisäillyt komponentteja joten.
        Terveisin ja hyvää Juhannusta.

Hiski

No eihän tuo sitten ole mikään vanhakaan. Juhannusta sinnekin.

• Kyllä...

Pidginissä toimii yahoomeset.

• ex-ubuntulainen

Vaan ei ubuntussa! Ubuntu - Pidgin - Yahoo - toimimaton yhdistelmä!

• ex-ubuntulainen kirjoitti:

Vaan ei ubuntussa! Ubuntu - Pidgin - Yahoo - toimimaton yhdistelmä!

Jos et näe mitä kuvakaappauksessani on niin hanki lasit.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.

Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse
      Maailman menoa
      70
      4505
    2. Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"

Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky
      Maailman menoa
      105
      3759
    3. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      119
      3412
    4. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      35
      1958
    5. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      69
      1911
    6. Mitä on tullut

Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.
      Haapavesi
      88
      1202
    7. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      93
      965
    8. Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle

Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.
      Vantaa
      125
      922
    9. Minne pyydän sut?

Jotta saan nähdä 🤨
      Ikävä
      55
      905
    10. Mikä homma?

https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä
      Saarijärvi
      25
      827
    Aihe