Mitä........

syöpäpotilas -11

...kuuluu teille kaikille uusille syöpäpotilaille,KIZZ3 ,Kevään kukka,syöpäp.-10,HRO,ym..kirjoittakaa kuulumisenne palstalle jos vielä olette mukana...:)
Olen vuonna -11.rinta syöpään sairastunut /hoidoissa oleva palstan lukija.

9

161

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Heippa,kiva kun joku vielä muistaa..Luen vielä tätä palstaa vaan on tullut vähemmän kirjoiteltua.Viime syksynä kun olin itse hoidoissa tämä palsta oli mulle todella tärkeä.Sain täältä paljon tukea ja lohtua ja tänne sai kirjoittaa asioista kun tuntui ettei " terveet " ymmärrä.Itse olen hyvässä kunnossa jo,kunto on mainio ja tukka kasvaa kohisten.Vähän Jörö Jukalta vielä näytän vaan peruukkia ei enää tarvita.Missä vaiheessa sinun hoitosi ovat,kauanko vielä jatkuvat ?Kuinka olet hoidot kokenut ,toivottavasti olet kestänyt ne hyvin ?Tässä samalla laittelen terveisiä Kevään Kukalle,Pete J,lle (mitä muuten kuuluu),ex-syöppikselle ja muille tutuille !

• kevaan.kukka

Heippa vaan kaikille !
      Kiva kun joku vielä muistaa meikäläistä. Sinulle syöpäpotilas-11 toivottelen paljon voimia jaksaa hoidot sekä kaikki muut oheishaitat.
      Olen samoilla mielin KIZZ3 kanssa, luen vielä toisinaan palstaa, mutta eipä tule kirjoiteltua kun ei ole just nyt mitään akuuttia menossa.Töissä käyn ja Juhannuksen jälkeen on taas tt-kuvat, mikä tietenkin jännittää, vaikka aika luottavaisin mielin oletan tilanteen pysyneen samana, ainakaan oma olotila ei ole antanut aihetta huolestua.
      KIZZ3 !!! Kirjoittele nyt joskus kuulumisia ja oikein hyvää kesää, samalla terkkuja Pete J:lle, syöpäpotilas-09 ( oletko vielä palstalla ) sekä kaikille muillekkin !!!! Nautitaan kesästä ( ja hyttysistä )

• syöpäp.-09

Kiitos muistamisesta,Kevään kukka:)
        Olemassa ollaan edelleen,palstaa luen enää aika harvoin,eikä oikein ole mitään tärkeää kirjoitettavaa tänne enää.
        Syöpä on hiljalleen jäänyt taka-alalle elämässäni,lapset kasvavat ja elämä jatkuu.
        Lämmintä on riittänyt tänäkin kesänä,olemme viettäneet kesää järvellä,uiden ja kesästä riemuiten, lemmikkieläinten ja lasten mielellä:))
        Terveiset kaikille tutuille syöpäpotilaille ja oikein hyvää jatkoa elämässänne eteen päin.

• munasrjasyöpä -99

Voi kun oli kiva kuulla teistä ja että kaikki on hyvin.Onhan se niin että kaikkea aikansa ja nyt kun olette "terveitä" niin on varmasti muut asiat mielessä,kun tämä palsta.Silti on niin kiva kuulla teistä ja kirjoitelkaa silloin kun muistatte ja kertokaa miten menee.

Oikein hyvää kesää kaikille.

• pete-j

Kiitokset ja lämmin tervehdys teille omalta puolestani ! Eipä tässä ihmeempiä kuulu, eteenpäin rimpuillaan positiivisessa mielessä päivä, viikko, kuukausi, toivottavasti vielä vuosi kerrallaan. Hoidoissa on käyty parin viikon välein, hoitoviikkojen vointi ollut yllättävän hyvä, viikko hoidosta on ihottumaa ja suu täynnä iso aftoja, sanoisinko että suu on helv....sen kipeä, pahin oire kyllä tähän mennessä. Pientä lämpöilyä/flunssan oireita on ollut myös, se vähän mietitityttää. Juhannuksen jälkeen on seuraava kontrolli, sitten nähdään missä mennään.
      Nyt ollaan kesälomareissulla, viimeiset pari päivää Helsingissä, aamulla heitin muun porukan lentokentälle, läksivät viikoksi Espanjan aurinkoon. Kyllähän sitä itsekin olisi lähtenyt, mutta tuo iho ei auringosta tykkää niin ollaanpa sitten kotosuomessa ja nautitaan perinteisestä, hieman koleasta sateista juhannuskelistä. Eväät on ostettu ja huomenna saapuu ystäviä tampereelta jussin viettoon mökille, eiköhän tämä viikko kulu ihan mukavasti !
      ps. hyttyset kuuluu suomen suveen

• Tonka 5 l!

Mitä kuuluu sinullekin?

• Tonka 5 l

Ahaa, joku kyselee minuakin. No sytostaattihoito täysin epäonnistui, ja olin päästä hengestäni. Se pahensi ennestään olevia sydänsairauksia niin että pissan tulo loppui, turposin mielettömäksi möhkäleeksi, kun sydän ei enää jaksanut toimia. Laitettiin 2:det happilaitteetkin, kun en jaksanut hengittää, enkä enää edes yölampun katkaisijaa napsauttaa päälle. Jalatkin turposivat mielettömiksi möhkäleiksi.

Se sytostaatti lopetettiin. Oli suunniteltu toinen sytostaatti, mutta siitä sanottiin sen aiheuttavat nivelkipuja ja niitä kun minulla oli ennenstäänkin mielettömästi. Pyysin hoitotaukoa, ja olen hoitotauolla nyt ollut jo päälle 3 kuukautta.

Tänä aikana ei ole ollut lääketieteellsitä hoitoa syöpääni, mutta olen syväntynyt noihin ravitsemukskellisiiin menetelmiin, ja mitä röntgenkuvien sekä verikokeiden perusteella voidaan päätellä, niin syöpä olisi pysynty pysähdyksissä näillä ravitsemuksellisilla keinoilla.

Luustosta ei tiedetä, kun keskussairaalani on haluton tekemään luustokartoitusta.
        Ensi viikolla menen käymään http://www.docrates.fi/ :sessa keskustelemassa, millaisilla kuvausmenetlemillä voitaisiin saada tietoa luuston levinneisyydestä. Jos siitä saadaan tietoa, että luustonkin osalta olisi pysähdyksissä, niin sitten jatkan edelleen näillä ravitsemuksellisilla menetelmillä.

• LYSUT, hoi!

Mitä kuuluu lyhytsuolisille? Tulihan välillä vettä oikein kaadolla salamoineen.

• toukokuu..2/5.-11

Tämä ketju on hyvä,toivon ja odotan tähän viestejä kaikilta syöpäpotilailta.
      Olen iloinen että teistä moni parantuneet syövästä,se antaa toivoa syöpään sairastuneelle.
      Pete J:lle toivon jaksamista,voimia,muuta en osaa nyt sanoa,haleja virtuaalisesti.Kirjoittakaa jatkossakin palstalle,KIZZ3,kevään kukka,syöpäpotilas -09,Pete J. ym.teidän kirjoituksia kaivataan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      99
      6053
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      80
      4792
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      96
      3045
    4. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      28
      2843
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      26
      2105
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      119
      1516
    7. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      335
      1067
    8. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      85
      1028
    9. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      125
      970
    10. Eihän se tietysti minulle kuulu

Mies, mutta missä olet? 🤨 😠
      Ikävä
      48
      774
    Aihe