Miksei kukaan puutu nuorten mopoiluun ? Minä olen soittannut monta kertaa poliisit varsinkin tumman skootterin perään joka ajelee takapyörällä liikenteessä.
Mopoilijat!
32
923
Vastaukset
voi kun kauheeta
- Viljamin veli
että kun on taas nii tärkeee keskustelu. :s
- Entinen nuori
Jämsänkoskella on myös oranssi enduro mopo joka pitää hirveää ääntä, kuskin ajo tyyli on myös aika holtiton. Mutta kaikki ovat joskus nuoria...
Jämsänkoskella ei ole mitään sellaista paikkaa missä ajella takapyörällä niin sitten se valitettavasti menee siihen liikenteen seassa pelleilemiseen.. - Eino1967.
Minä näin jämsänkosken nesteen pihassa myös avaruusaluksen joka oli väärin pysäköity ja liian kovat äänet. Toivottavasti joku puuttuu tähänkin kun ei poliiseja näkynyt vaikka soitin !
- hahahahah
=DDDDDDDDDDDDDd
- Papinrinteeläiset
Kaikki "Oi ku on kauheeta"-viestien lähettelijät ovat nuoria, jotka päristelevät mopolla paikasta toiseen ihan vaan huvin vuoksi. Meilläpäin niitä päristelee n. joka 5 minuutti.
- virtasalmen asukki
ja toinen mikä minua ihmetyttää suuresti on se kuinka saaristen veljesten nuorimmainen poika ajelee peräti AUTOLLA!!! tästähän on jo aikaa kun olin näkeväni nuorimman pojan ratin takana.. ja mopoautolla on myös huristellut. "kylältä" kuulin, että poika ei omista edes mopokorttia, joten liikennesäännöt taitaavat olla vieras käsitys sille pennulle.. mopoauto vaan valtiolle loppuu tommonenki pelleily!!! :/ tai poikaa pitäisi ottaa kovemman käden puhutteluun, en tarkoita kuitenkaa mitään lyömistä. jonkun niihinkin on laki ja järki saatava, kerta näyttää siltä, että vanhemmat eivät välitä!
- saarinen96
niii kukaan sielläkin vittuilee... ja eikö sulla saatanan munapäällä ole pokkaa tulla meijjä ovelle jos se sua saatana riepoo noi vitusti vituttaa lukee noita teijjä naurettavia kommenteja... että voi tulla ovelle asti vinkuu...
- mls
Toivoisin tosiaan, että tulisit juttusille vanhempien kanssa, etkä pistäisi nimiä (toisten) ja vanhempien arvosteluja tänne palstoille. Vanhemmat on katsos töissäkin ja auto ei todellakaan liiku, jos olen kotona. Ja tuossa se kyllä pihassa seisoo, voithan järjestää ympärivuorokautisen tarkkailun ja tarvittaessa ilmoittaa vanhemmille. Mutta mieluimmin tulemalla juttusille kuin palstoilla, en kauheesti seuraa näitä. Nyt kuulin tästä kommentista ja pakkohan se oli vilasta. Reilun pelin meininki ois, että nimi nimestä, melkoiselta hameneidiltä kuulostat, kun kommentoit tällaisten palstojen kautta ja hups, oma nimi jäi mainitsematta! Mutta tervetuloa, niin jutellaan nämä ajelut ja lapsesta välittäminen ihan nokitusten!
- Jurpo_Urpo
saarinen96 kirjoitti:
niii kukaan sielläkin vittuilee... ja eikö sulla saatanan munapäällä ole pokkaa tulla meijjä ovelle jos se sua saatana riepoo noi vitusti vituttaa lukee noita teijjä naurettavia kommenteja... että voi tulla ovelle asti vinkuu...
Hyvä Saarinen96! Ei kenestäkään nimellä noin voi kirjoitella, ...kele! Nyt vaan sämpylät pois poskista ja laitokselle tekeen tutkintapyyntöä! Vai eikö sittenkään siellä kehtaa enää käydä? ;)
- saarinen96
Jurpo_Urpo kirjoitti:
Hyvä Saarinen96! Ei kenestäkään nimellä noin voi kirjoitella, ...kele! Nyt vaan sämpylät pois poskista ja laitokselle tekeen tutkintapyyntöä! Vai eikö sittenkään siellä kehtaa enää käydä? ;)
kehtaa kehtaa ;)
- ÖKYPÖÖ
saarinen96 kirjoitti:
kehtaa kehtaa ;)
TÄNÄÄÄ VIRTSULLE VETOKISAT KELLO 23.00 !!!!!!! SALMISTEN ETEEN !
- kyllästynyt mummoihi
turpa kiinni ämmä
- kyllästynyt mummoihi
kyllästynyt mummoihi kirjoitti:
turpa kiinni ämmä
siiis tuo virtasalmen asukki :D
- homo3
lumppu saatana
- poika 15v
sano oma nimes kun kerta toisisaki mainitset?? ja kyllä se o saattanut ajaakin autolla ja mopoautos sillä on useesti joku kuskina nyt hänel taitaa olla korttikin jo olla tiedä vaan pysyykö kauan ku ajaa traktorimönkijällä mikä ei oo vakio.
ja ei ne autoilijatkaa aina osaa!!!! on nähty se.joskus tunkee eteen kun on liikenneympyrässä (joo oon joskus iteki) ja se jalankulkijoide päästäminen suojatielle siis vittu oikeesti liikenne tökkii sen takia iha helvetisti!! ja kun päästetään siitä liikenne ympyrän vieres olevalle suojatielle jalankulkija joka on siinä tien laidassa eikä astunut suojatielle vielä niin siitä seuraa koko liikenne ympyrän liikenteen seisominen kun se 75v mummo millä on aikaa laahustaa siitä tien yli siis aatelkaa ny saatana. ja ne autot pysähtyy kun seisoo suojatien kohalla oottamassa että auto menee ohi nii sehän saatana pysähtyy ja liikenne seisoo. että onko se ny niin hirveetä ku joku ajaa mopol ilma korttii tai mopo pitää ääntä????????????????????? me ollaan nuoria jotka haluu ajella pitkin kyliä! kavereide kaa kun päästään kulkeen laillisesti moottoriajoneuvolla itse en hyväsy kyllä ilman kortii ajoa. rupesin nyt päteen kun ei nuorten mielipidettä tänne enne tainu olla kirjotettu. ja tunnustan en aina tee ihan niin kuin lain mukaan pitäs tuol liikentees mut kuka tekee ,syytön heittää ekan kiven! nuoria tekin ootte joskus olleet ja olitteko ihan nuhteettomia, ette varmasi olleet- jätkä 30
noinkohan oon sullakaan mitään mopokorttii kun et näytä noita suojatiehen koskevia liikennesääntöjä ymmärtävän,,vähän mä kyllä epäilen että olisko sulla vielä nuo kivekset laskeutunnut,,jutut oon kuin 10v
- EX mopoilija =)
On kyllä väärin julkaista täällä toisten nimiä. Mutta turhaa täällä sinä 15.vee poika kirjottelet tänne liikenne ruuhkista. tehän niitä ruuhkia teette kun ajatte rinnakkai mopoilla isommilla rajoituksilla ( paitsi jos moponne ei liiku enemmän kun se 45 km/h) Joo olen myös ollut nuori ja en myöskään nyt ole vielä hirveän vanha. Nuorempana tuli kyllä hölmöiltyä, mutta siitäkin on opittu kantapään kautta. Ajatelkaas hyvä nuoriso sitä, jos ajatte joskus sen 75 ikäsen mummon päälle, pahemmassa tapauksessa se mummo saattaa menettää henkensä, te itse saatatte menettää henkenne ja teitä vaan v*tu**aa kun ihmiset antaa vanhemmille jalankulkijoille tietä!!! Vanhempia pitää kunnioittaa muistakaa se. plus, kyllä täällä on nuoret käyneet kirjoittelemassa ennekin ja "puolestelemassa" mutta se puolustelu on ollut vain sitä rumaa kieltä ja haistattelua! Asian voisi ilmaista varmaan vähän paremminkin. Tuli mieleen, että etkai itse ole yläämainittuja poikia kerta niin hyvin tiesit että autolla on ajettu yms. minulle se on ihan yks lysti, mutta järki päähän kakara! kyllä se jossain vaiheessa sullekkin kolahtaa (ainakin toivottavasti)
- Vanha-jyyrä
Minä olen jo 52 vuotias joloppi. Kyllä minäkin kavereiden kanssa pärräsin yöt läpi kylillä. Varmaan se vanhempia ihmisiä silloin harmitti. Mopot oli viritettyjä eikä aina edes vakuutettuja. Samoin rakenneltiin moottoripyöriä (jawoja ja MZ.tjä) ja ajeltiin niilläkin yleisillä teillä.Me haaveiltiin, että kun olisi joku rata sivummalla ja siellä olisisaanut pärrätä toisia häiritsemättä illat ja yöt. Hyvä se on että nuoret harrastaa muutakin kuin tietokoneita.
- "virtasalmen boss"
virtasalmen asukki voi vetästä tumppuu..vanhat korpithan ei koskaan nuoruudessaan ole tehnyt mitään pahaa..naurettavaa nimiä ruveta latomaan tänne jos ei voi omaa nimeä julkaista!!!
- tt
runki pattersson is mai neim and ralli is mai geim!
- traaktori mies
No voihan vittu teijän kanssa eikö teillä vanhoilla patuilla oo elämää kun tuijottaa ikkunasta toisten rekistereitä.Ps NIMIEN LAITTO ON KYL JO TOSI LAPSELLISTA
- "isot pojat"
Aivan älytöntä touhua.. Linnasessa kurvaili yksipäivä hopeanvärinen mopoauto josta oli repsikan ovi auki kun siellä istunut poika jotakin pelleili. Sitten vielä ajettiin vastaantulijoiden kaistalla! Ihan sama ajellaanko niillä mopoilla/mopoautoilla, mutta kun ei osata edes liikennesääntöjä vaan pelleillään ja aiheutetaan vaaratilanteita, huoh. Ja nämä kun vielä saavat joskus ajokortteja...... -_-
- diu diu
et vaa ymmärrä meijjän leikkejä :D
- niinpäniin
diu diu kirjoitti:
jep, en ymmärrä kakaroitten leikkejä :)
- :D
diu diu kirjoitti:
Ja jos/kun leikkiessäsi ajat lapseni päälle, on siitä sitten leikki kaukana sen jälkeen...voit olla siitä varma! :D :D
- TiiviTaavi92
On hieno asenne 96:llä,kuvastaa jotenkin hieman kotikasvatusta,miten se on hoidettu,Voi olla,että kohta laitoksella tutkintapyyntö valkoisesta mopoautosta.
- ossi b
ei saakeli mitä jonneja
- einarinari
Miksei kukaan puutu nuorten mopoiluun ? Minä olen soittannut monta kertaa poliisit varsinkin tumman skootterin perään joka ajelee takapyörällä liikenteessä.
Onko poliisi tehnyt jotain, että saat mielenrauhan? Anna nyt poikain harrastaa. Meillä on on maan parhaat crossi ja enska reitit. Kerhoon mukaan ja talkoisiin! Koskee myös aikuisia!!! - trimmattu -
Mun Ford kulkee 200
- nokka-akseli ja jous
Eikä kule
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä411743Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1641637Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701378Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2381316Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2001214- 1281145
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3321127- 781076
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️2271057Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3141057