Niin eli itse olen 16 kohta 17 vuotias, olen rakastunut 13,5 vuotiaaseen serkkutyttööni.
olen aina heillä yötä koska hänellä on oman ikäinen isoveli ja olemme hyviä ystäviä. tytön kanssa olen jonkun verran tekemisissä koska asuu samassa perheessä ja tietysti osittain haluaa mukaan meidän tekemisiin.
en tiedä onko tyttö kiinnostunut minusta, mutta kerrankin kun oli ukon ilma ja häntä pelotti , pyysin tulemaan viereeni nukkumaan siis toiseen sänkyyn ja otin häntä kädestä eikä hän sitä varmmaankaan pahalla ottanut. ja on näitä viime aikoina ollut muitakin kädestä pito juttuja öisin :))
MITÄ MINUN PITÄS TEHDÄ?!
tuntuuko hurjalta?!
10
223
Vastaukset
- oletsöpö!<3
Awww.. kuinka söpöä:)
sopivalla hetkellä annat vaan suutlun tulla, siitä tyttö varmaan tykkää:) - sdgfhjklöölkjhdgfnpo
yhdyn edelliseen :D söpöä. vietä enemmän aikaa sen tytön kanssa ni huomaat kyllä jos se on kiinnostunu.
- älä ujostele
Hymyile sille serkkutytöllesi aina kun näette ja juttele mukavia. Sitten kun näyttää, että hän haluaa suudella, tee niin.
- aloittaja!
kiitos=)) mutta tuntuuko tuo ikäero ja ja että hän on minulle serkku oudolta tai jotenkin esteeltä?
- Anna palaa
:] Ikäero ei ole mikään este! Näytä tunteesi ;] zemppiä
- !!!!!!!
no sairasta.. mut mikäs siinä.
- ....
No trollausta...mut mikäs siinä.
- HerkkuSerkku
Lisääntykää ja täyttäkää maa - kuolaavilla vajakeilla
- don't feed trolls
play WoW, drink ES
- Urheiluhulli
Tää sun kommentti on kaikkialla, ja hyvä se onki. Mil servul pelaat?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 915906
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h804772Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv933001Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p262780Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska252046Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191496Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3351047Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?851018Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚125950- 48754