No en varsinaisesti enää ole nuori mutta helvetillinen elämä minulla on silti ollut. Syypäänä lähes mielisairas äiti jonka ajatusmaailma on suoraan jostain ihan helvetistä. Äitini on ensinnäkin kauhean lapsellinen ja prinsessamainen jopa minun seurassani. Tämä saa oloni todella oudoksi koska olen jo 22-vuotias. Lisäksi äitini uusi mies on todella sairas ja materialistinen. Äiti purkaa omaa pahaa oloaan minuun hemmottelemalla ja hellyttelemällä minua. Hän haluaa tuntea itsensä tarpeelliseksi ja tärkeäksi. "Hän haluaa vain että olen onnellinen." En kestä enää tätä helvettiä.. äitini haluaa pitää minut riippuvaisena talutusnuorassaan.. eikä opettaa minua tulemaan toimeen muiden ihmisten kanssa. Hän elää jossain sairaassa maailmassa, jossa minäkin elin hyvin pitkän aikaa.
Mutta kun olin armeijassa niin silmäni aukesivat: olinkin ihan tavallinen poika, mutta pahasti jäljessä muista. Minulla oli paljon kiinni otettavaa, mutta olin silti onnellinen että sain olla muiden kanssa ja minulla oli edes mahdollisuus!
Mutta sitte kun palasin intistä kotiin ja ajattelin että nyt kaikki muuttuu.. niin vielä mitä.. oon helvetti koittanu jo 2 helvetin vuotta selittää mun äidille kuinka minun olisi parempi muuttaa kauas pois hänestä ja veljestäni, koska he muuttavat minusta erakon ja lapsellisen aseksuaalin.
Äitini ja hänen uusi miehensä manipuloivat minua eivätkä elä tässä maailmassa yhtään, yrittävät vain saada minut hiljaiseksi äitin talutusnuoraan.
MM. haukkumalla isääni ja minua sairaaksi. Vaikka oikeasti haluan vain olla niin kuin muutkin ja saada kavereita ja tyttöystävän.
Äitini vaatii minulta täydellisyyttä.. En saa juoda, polttaa, olla "paha", kokeilla rajoja, murjottaa, olla miehekäs.. En saa olla yhtään niinkuin muut.
Tämä seikka ja se etten pysty tekemään mitään asialle saa oloni tuntumaan todella pahalta. Joudun vain ravaamaan terapioissa ja lääkäreissä ja kokeilemaan taidekoulua ja kaikkia hoitoja KOSKA VIKA ON AINA MINUSSA!!
HÄN EI KÄSITÄ ETTÄ ON ITSE SAIRAS!!
Äitini myös on toistuvasti vaihtanut paikkakuntaa välittämättä ollenkaan siitä että mahdolliset minun ja veljeni kaverit jäävät aina pois. (asuntoa vaihdettu noin kerran vuodessa).
On tosi hyväksikäytetty olo ja petetty..
Äitini on sairas
9
453
Vastaukset
- ei kukaan ole täydel
Tiiän että mun ois pitäny harrastaa paljo liikuntaa ja hommata itelleni ihan saatananmoiset lihakset ja ego, mutta oon asunu valheellisessa maailmassa jossa tärkeintä oli vain oma hyvinvointi ja selviäminen. Niin ei todellakaan enää innosta tässä kohta 23 vuotiaana ruveta tekemään asialle mitään ku muut onjo niin pitkällä kaikessa. En oo koskaan ominpäin edes seurustellu saatikka mennyt siitä edemmäksi.
Mua vaan oikeesti vituttaa ku kaikki naiset kohtelee mua ku paskaa ja vittuilee mulle ja pitää luuserina, vaikka tää loppuje lopuks johtuu just naisesta, joka antoi mulle valheellisen kuvan maailmasta. "Maailmassa jossa hyvät & uhrautuvat ihmiset voittavat."
Tietenki mun itsetunto on päin helvettiä ku murrosiässä noin 12 vuotiaana mun äiti sai päähänpistoksen et laitetaanpa toi poika nyt vuorostaa isän luo ku ei jaksa katella ku se tappelee sen veljen kaa (tai mikä sairas motiivi sillä nyt sitte oliki). Ja ite aatteli jäähä sinne uusioperseeseen asumaan pikkuveljen kanssa. Ei mitää puhetta että sielläkää ois meiä oikeuksia pietty, ei tosiaankaa aina oltiin alennetussa asemassa uuden miehen lapsiin nähden.
Sitte parin vuojen päästä aneli mua oikeudessa takas vaikka en ollu ees varma sillo et halusinko takas, mut suomen sairas järjestelmä on aina äidin puolella olipase sit minkälaine manipuloija tahansa.
Nii ja mitä koulukiusaamista oonkaa tän takii joutunu kärsimään huh huh..
Oonkyllä todellinen luuseri tässä elämässä..
Mut mitää en ois voinu paremmin tehdä tein aina mikä oli parasta missäki tilanteessa..
Tämä on vain minun kohtalo.
Että vähä naisille palautetta: olkaa ny saatana kiltimpiä vaikka joku mies oiski iha saatanan ärsyttävä ku voi olla vaikka että sen äiti purkaa omaa pahaa oloaan siihen ja sillä ei oo ketää muuta - hmm..
jos olisin sinä niin muuttaisin todella kauas asumaan.tuppaa olemaan niin että jotkut äidit eivät osaa päästää irti pojastaan tai yleensä lapsestaan edes silloinkaan kun lapsi on jo aikuinen.
oman kämpän hommaat ja sanot äiteelle että nyt riitti.siitä se sosiaalinen elämäsikin paranee.olet vielä nuori ja elämä edessä.aika vaan raksuttaa joten kannattaa alkaa suunnitella omaa tulevaisuutta. - alittaja
... jatkoa. Nyt äitini jo tunkee kotiini! Kun se esim pari päivää sitte soitte minulle ja EN HALUNNUT VASTATA! NIIN HÄN LÄHETTI VIESTIN JOHON EN VASTANNUT: SITTEN MYÖHEMMIN HÄN TULI KOPUTTELEMAAN OVELLENI JA SOITTI OVIKELLOA JOHON KÄMPPIKSENI MENI AVAAMAAN OVEN JA SITTE ÄITINI TOI JÄÄKAAPPIIN RUOKAA JA SANOI KÄMPPIKSELLENI JOTAIN ETTÄ OLEN KAI NUKKUMASSA KUN EN AVAA, VAIKKA KELLO OLI JO 17.00 JA HÄN TIESI ETTEN HALUA OLLA HÄNEN KANSSA TEKEMISISSÄ!!! KOTIRAUHAN HÄIRINTÄÄ MENIN HUUTAMAAN HÄNEN PERÄÄNSÄ KUN HÄN LÄHTI!!!
TÄMÄ ON IHAN SAIRASTA ALAN JO USKOA SIIHEN ETTÄ OLEN HOMO POIKA JOKA EI PYSTY OLEMAAN MIES KOSKA ÄITINI RAISKAA MINUT. TUNTUU KUIN HÄN TUNKISI OMAA SEKSUAALISUUTTAAN PÄÄLLENI EIKÄ MINULLE JÄÄ OMAA TILAA OLEN IHAN HELVETIN KUSESSA JA SEKOAN.
OLEN JO 2 VUOTTA TAISTELLUT HÄNTÄ VASTAAN JA LAIHTUNUT 5 KILOA KUN EI RUOKAKAAN MAISTU MUTTA EN PÄÄSE POIS VAAN OLEN HELVETISSÄ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
KUKAAN EI AUTA MINUA AUTTAKAA JOKU PLIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIS - JEPULISjee.....
no duoda sano suoraan äitilles että haista p...ja anna mun aloittaa jo oma elämäni!!!!kerro kaikki tunteet viha, vi...,joskus ei auta muu kuin sanoa päin naamaa.usko jo!
ainahan voit myös keppostella.
konsteja löytyy.kaverit varmaan jeesaavat.
äläkä ala kuvitella itsestäsi mitään hölmöä.tai alat käyttäytyä sen mukaan.
anoppini meinasi myös kieputtaa omaa poikaansa mutta löin kiilan väliin.näitä samoja ongelmia löytyy tuolta anoppi palstalta.niistä voi vähän soveltamalla saada apua sinunkin ongelmaasi. :) - epäreilua..
Ei ole kavereita. Äitini on muutellut niin monesi kun olimme nuoria ettei minulla ole kavereita. Ja ne harvatkin kaikkoa kun puran naisellisuutta niihin. Enkä pysty olemaan miehekäs.
- JEPULISjee...
mitä tarkoitat tuolla naisellisuuden purkamisella? sun on nyt vaan valittava kahdesta joko kärsit tai sitten uskallat rimpuilla itsesi irti.
pelkäätkö sitten lähteä yksin maailmaan?
yleensäkin kun ihmiset eroaa vaikka avioparia ajatellaan,pelkäävät hypätä tuntemattomaan.pelkoa esim siitä miten pärjää rahallisesti,pelkää jäävänsä yksin,pelkoa miten yleensä pärjää.
itsekin jouduin joskus tuohon tilanteeseen kun erosin avoliitosta.mutta selvisin.
tein töitä,ulkoilin,suunnittelin tulevaa,itkin yöt,rahaa ei ollut mutta selvisin!
tulevaisuudenpelosta sekaisena en edes alkanut kulkemaan huonoa tietä.sitä ihmettelen vieläkin. sinunkin täytyy vain uskaltaa. :)
- jdfjdfjkh
Hommaa työpaikka (tai opiskelupaikka) mahdollisimman kaukaa. Muuta vaikka ulkomaille ja yritä pysyä äidistäsi erossa vähintään pari vuotta. Siinä ajassa hänen luulisi hankkivan omankin elämän.
- Viisasmies
En tiedä onko koko tarinasi edes totta ,mutta niin kauan kun sie molotat tääl äidistäsi ja mollaat miehisyyttäsi niin ei tule muutosta.
Homma menee seuraavasti:
1. lakkaat marisemasta.
2. hommaat lähestymiskiellon
3. problem solved.
Oli pöpi miten tahansa niin kyl asioihin voidaan vaikuttaa.
Niskasta kii ja toimi. - HaMiDaa
Kotirauhanrikkomisesta voi tehdä rikosilmoituksen. Kerro äidillesi että sinulla on oikeus omaan elämään ja ennenkaikkea omaan rauhaan. Ja se on todellakin henkistä raiskaamista jos ei kunnioita toisen rajoja. Minulla ollut samanlaisia äitikokemuksia koskien omaa äitiäni, valitettavasti. Mutta ei auttanut kuin sanoa asiat suoraa. Alkoi pikkuhiljaa meininki rauhoittumaan. Ja nyt olen toistaiseksi saanut elää rauhassa. Eimuutaku suoraa puhetta ja toimintaa niin asiat selkiytyy.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 833950
Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t342963Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä992233Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?301900- 311770
Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian231762Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell531667Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja271537- 281491
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni81485