ÄITI ON MULLE MUSTASUKKAINEN

pitäiskö muuttaa?

Mä oon Jonna 17 vuotta ja mulla on yks ongelma. Mun äiti on mulle tosi mustis.
Se alkoi siitä, että kun isä on aina pois kotoa ja jollain matkoilla ulkomailla yhden naisen kaa niin mun äiti alkoi seukkaan yhden Samun kaa. Ensin ne teki sitä salaa, mut sitten äiti toi sen Samun tänne meille kotiin ja ne oli monta kertaa yötäkin yhdessä. Kai se Samu teki mutsille hyvää kun mutsi huohotti ja kiljui niin että se kuului mun huoneeseen asti.
Mutta kun se Samu näki mut, niin se kai rakastu muhun. Se jutteli aina mun kans kivasti ja kun äiti ei ollut kotona se tuli tänne ihan vaan mun takii. Toi jotain kivoja lahjoja ja silleen.
Sitten me kerran mentiin sänkyyn ja se oli tosi ihanaa. Samu sanoi että mä olen parempi kun mun äiti kun mä olen kauniimpi ja hoikkasempi. Sitten me oltiin sen ekan kerran jälkeen monta muutakin kertaa sängyssä ja mä sain sen kanssa monta tosi hyvää orgasmia.
Mut sitten kerran äiti tuli ihan yllättäen kotiin kun se kai epäili jotain. Me oltiin just sillon sängyssä ja äiti oli ihan raivona! Se ajoi Samun ulos meiltä ja sitten se huusi mulle naama punasena että mä oon huora ja semmosta.
Sen jälkeen se ei oo puhunut mulle mitään kun se on nii mustasukkanen mulle.
Samu on pyytäny että mä muuttasin sen luo asuun. Kai mä sit muutankin kun se Samu on niin ihana ja kun mun äiti on semmonen mustis.
Vai kertoisinko mä isälle miten inhottava mun äiti on ja olisin isän kaa hyvä kaveri?

8

332

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Teeppä

Mitä haluat. Tottakai mutsis on mustis mitäs menit antaan pillua sille samulle.

• Jonna17v.

Mutta kun Samu on tosi kiva ja se varmasti rakastaa mua niin miks mä en antais? Voihan äiti ottaa vaikka jonkun uuden miehen. Enhän mäkään ollu sille mustis sillon kun Samu pani sitä.

• hih..

en usko.ei kukaan oo noin tyhymä että nusasee äiteen tai tyttären kumppania.

• Jonna17v

Täs ei oo kyse siitä kuka on tyhmä ja kuka on viisas. Kysymys on siitä, et Samu on tosi ihana!

• uusperhe_

Siis yäk! Kuka on niin bimbo että antaa äitinsä miehen painaa itseään? Sairasta... Kuvittele nyt, se ukko on uittanu vehjettään mutsis värkissä, eikö se aiheuta sulle mitään tunteita? Jotain niin kuvottavaa...

• valtsutheman

(MINULLA ON HUVITTUNUT ILME KASVOILLANI)

Sinänsä hauska provo

• trolli(ko)?? :o

AP haiskahti lievästi trollilta

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.

Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse
      Maailman menoa
      4
      3713
    2. SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo
      Maailman menoa
      193
      3619
    3. Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?

Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv
      Maailman menoa
      128
      3350
    4. Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"

Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky
      Maailman menoa
      71
      3332
    5. Korpelanvaara

Korpelanvaaran alle tulee uusi hevosurheilu keskus monen miljoonan investoinnit
      Suomussalmi
      20
      2176
    6. Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?

Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv
      Maailman menoa
      25
      1768
    7. Osaatko arvata

Mitä ajattelin?
      Ikävä
      32
      1519
    8. Heippa nainen

Tykkään susta niin että halkeen 😘 Kivaa iltaa. t-mies
      Ikävä
      32