Alempana on ketju otsikolla "Mistä vastaavat yönjohtaja vantaalle".
Kun olette hankkimassa (pakollista) vastaavaa työnjohtajaa rakennusprojektiinne, muistakaa:
- tarvitsette myös muita vastaavia työnjohtajia (lvi, jne.)
- vastaavalla työnjohtajalla ei ole juurikaan vastuita
- vastuut on hajautettu useille työnjohtajille
- koko "vastaava työnjohtaja" käsite ja -tarve lobattiin aikanaan insinööriliiton tms. instanssin toimesta, jotta saataisiin insinöörit työllistettyä (taisi olla laman aikaa).
- tuota ennen rakennuksilla oli "vastaava mestari", joka oikeasti otti vastuun työmaasta, eikä ollut edes kallis (edullisimmillaan kossupullolla)
- jos vastaavalta työnjohtajalta halutaan vastuuta, siitä joudutaan maksamaan erikseen.
Loistavasti lobattu, käytännössä lupa painaa rahaa.
Siis nuo vastaavat työnjohtajat.
vastaava työnjohtaja, lupa
3
288
Vastaukset
- Re VA
Joo
Kymppitonni piimeenä käteen siitä että jaksaa kuunnella hartiapankkirakentja vuoden !!!
Kymmenen kohdetta vuodessa tekee n. 100 000€ !!!
Eläkerahat tienattu muutamassa vuodessa !!!
Tämä on pelkkä ammatinvalintakysymys !!!
Repa Vantaalta - Lehmät lentää vantaa
MIkä tuon vastaavan homma on kun on vielä pääsuunnittelija joka vastaa sitten kaikista rakennusvirheistä omasta pussista kun niitä tulee...
- uulupoijkke
Höpöhöpö. Vast. tj pääsuunnittelija 3000-4000 € koko roska.
Ei sillä hommalla kukaan rikastumaan pääse. Perus Ri amk. voi hoitaa molemmat vakanssit,tiedän kun itse moinen olen. Saapahan itselle olla valvoja ja pääsuunnittelija niin ei tarvi edes sitä kolmeatonnia uhrata moiseen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 315693
Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus134012- 1962369
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1661760Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan791676Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike351467Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais141375En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.741345viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.2241204- 941195