toimiiko ps3 netti mokkulalla

tietoa vailla

Eli jos toimii niin voisitteko vähän ohjeistaa miten sen saa toimimaan ja tarviiko mokkulan lisäksi jotain laitteita koska tuo ps3on aika turha kapine jollei sillä nettiin pääse pelaamaan.

59

7557

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • www.haloo.fi

      Itselläni mitään mokkuloita ole, PS3:ssa on sisäinen wlan / wi-fi. Ja hyvin pelittää.

    • 5452354

      Osta kunnon laajakaista mokkulan sijaan, on meinaa huono tapa yhdistää jollain pirun hitaalla mokkulalla mistä ei ole kuin haittaa. Kunnon laajakaistaliittymä ja langaton modeemi niin johan toimii 100% varmana.

    • Nimimerkki on pakoll

      toimii! eikä tarvi mitään ylimääräisia laitteita hommata. yhdistät mokkulan tietokoneeseen ja tietokoneen pskolmoseen ja laitat tietokoneesta netti asetukset oikein

      • muuuttkkaaaaa

        millä kone kiinni pleikkariin?


      • mutkia matkassa

        Kerrokko miten sen tietokoneen voi yhistää pleikkaan tarviin apua!!!


    • .

      Vittuun mokkulat, laajakaista tilalle suoraan.

    • srtst..i

      Juuri näin.

    • tietoa vailla

      Oli toi laajakaista mut ei ku vanhemmat menee vaihtamaan mokkulaan ku muka nopeempi, ja paskat

      • no johan nyt onkin

        Ei tosiaankaan 3g verkko ole nopea eikä sen nopeus yksinkertaisesti riitä nettipelaamiseen. Vaadi vanhempia palauttamaan se laajakaista. En ymmärrä mikä sai heidät mokkulaan. Jos (siis jos) te olette aina kotona niin ei missään nimessä mokkulaa. Laajakaistan nopeutta voi aina nostaa keskustelemalla operaattorin kanssa ja keskustella nopeuksien hinnoista. Mokkulat eivät vain ole kehitetty nettipelaamiseen varten.
        Elikkäs kun kyseessä on PS3, Xbox360 tai jokin muu millä voi pelata nettipelejä, myös pc niin aina on oltava se laajakaista. Yritä sanoa niille jotain jos ne voisi palata laajakaistaan mitenkään.


      • perkele39393023
        no johan nyt onkin kirjoitti:

        Ei tosiaankaan 3g verkko ole nopea eikä sen nopeus yksinkertaisesti riitä nettipelaamiseen. Vaadi vanhempia palauttamaan se laajakaista. En ymmärrä mikä sai heidät mokkulaan. Jos (siis jos) te olette aina kotona niin ei missään nimessä mokkulaa. Laajakaistan nopeutta voi aina nostaa keskustelemalla operaattorin kanssa ja keskustella nopeuksien hinnoista. Mokkulat eivät vain ole kehitetty nettipelaamiseen varten.
        Elikkäs kun kyseessä on PS3, Xbox360 tai jokin muu millä voi pelata nettipelejä, myös pc niin aina on oltava se laajakaista. Yritä sanoa niille jotain jos ne voisi palata laajakaistaan mitenkään.

        kylläpähän ainakin itellä on toiminut aivan hyvin mokkulan kanssa tuo pelaaminen.


      • mokkulatwcstäalas
        perkele39393023 kirjoitti:

        kylläpähän ainakin itellä on toiminut aivan hyvin mokkulan kanssa tuo pelaaminen.

        Pelaan netissä mokkulalla, kaikki liikkeet tulee myöhässä ja kokoajan kirjataan ulos playstation network verkosta. En suosittele


    • Mw2Myyjä
    • eAAAAAAAAFA

      Itselläni nopea ADSL-liittymä, ei tarvitse mitään mokkuloita. PS3:ssahan on sisäinen wlan, eli toimii heittämällä, mikäli nettiliittymäsi modeemissa on reititin.

    • Arto-

      Meillä TeleFnland Sonera liittymä, ja siinä on Huawei mokkula. Eli voiko ethernet-kaapelin kautta kytkeä PS3 nettipeliin ilman mitään reititintä yms.

      • eli mokkula kiinni läppäriin tai pöytäkoneeseen ja siitä ethernetillä ps3:seen.suoraan pleikkariin sitä ei voi laittaa.sitte vaan palomuuri asetuksista rakseja pois ja laitat verkkoyhteyksistä yhteyden jaetuksi.tarkempia sepustuksia löytyy varmasti muista ketjuista.


      • mutkia matkassa
        ipa81 kirjoitti:

        eli mokkula kiinni läppäriin tai pöytäkoneeseen ja siitä ethernetillä ps3:seen.suoraan pleikkariin sitä ei voi laittaa.sitte vaan palomuuri asetuksista rakseja pois ja laitat verkkoyhteyksistä yhteyden jaetuksi.tarkempia sepustuksia löytyy varmasti muista ketjuista.

        Hyvä sun ansiosta löysin neuvon tykätkää ipa81:kkösen kommentista!


    • Jeppp-.

      Pingi parhaillaan alle 50 ms ja normaalisti 70-110 ja pystyy pelaamaan todella hyvin. Meillä on tuo kotimokkula tyylinen kylläkin..

    • uswigrlsewi

      50ms on aika paljon jo ja sekin vaihtelee. Joka tapauksessa oli peli mikä vaan ja pelaat moninpeliä niin se tuska tulee viimeistään vastustavalla pelaajalla, esimerkiksi sotapeleissä se vastustava pelaaja saattaa nähdä sinut kimpoilevan paikasta toiseen eikä pelaamisesta tule yhtikästä mitään. Siispä, laajakaistaa vaan.

      • mokkula=paska

        Juu aika vitun iso tuo viive jonka mokkula antaa. Koittakaa nyt olla käyttämästä sitä perhanan mokkulaa ja vaihtakaa laajakaistaan ettei tarvii vitutella!


    • emt9000

      kun meillä kotona on saunalahden mokkula, niin toimiiko ps3 netti sillä? kun mua huolettaa se vaan kun ps3 ajattelin hankkia sen takia koska siinä on netti ja pitääkö olla SSID siinä tai WLAN?

      • emt9000

        tai oikeastaan sen nimi on mobiililaajakaista saunalahden.. onko se mokkula?


      • emt9000
        emt9000 kirjoitti:

        tai oikeastaan sen nimi on mobiililaajakaista saunalahden.. onko se mokkula?

        siis kyllä se on mokkula mutta toimiiko ps3 netti sillä?


      • jQ
        emt9000 kirjoitti:

        siis kyllä se on mokkula mutta toimiiko ps3 netti sillä?

        okei en tiedä näistä asioista oikein haluan pelata ps3 netissä joten aion hommata modeemin pitääkö siihen hommata liittymä tai mitä muuta pitää tehdä että saa sen pelittämään?


    • en tiedä7001

      Oon itekki hankkimas ps3 mutta kun meillä on mokkula nii tarviiko mitään ethernet kaapelia jos ps3 on sisäinen wlan ja wifi?

    • 5+6=11

      Täällä on mokkulan kans käytössä Virtual Router Manager, mikä tekee läppäristä reitittimen tjs... Saa siis netin langattomasti jakoon.

    • en tiedä7001

      ai ethernet piuhalla kiinni koneeseen ps3:sesta

    • hujkfhjb

      ei vittu noita mokkuloitanne...

      • MIKSI??!!

        miksi pitää tulla haukkumaan noita mokkuloita kun kysymyksenä on että voiko mokkulalla pelata ps3:sella netisää, eikä suinkaan että voisiko joku mollata minun mokkulaani...


      • mutkia matkassa

        ei oo laajakaistaa kallis jos haluaa kunnon yhteyden.


    • randompostaaja

      No esim. meillä on mokkula kiinni Pc ssä ja siitä RJ-45 kaapelilla PS3seen, ja todella hyvin toimii, Paremmin kuin isäni laajakaistalla,
      eikä meille edes saa laajakaistaa, koska asumme niin takana

    • kiia7

      Minua ärsyttää kun ihmisiä joilla mokkula morkataan. KYLLÄ haluaisin tuon helv*tin mokkulan tilalle laajakaista ja siihen soneran palvelut! Mutta voi, voi, kun EIPÄ tuota laajakaistaa SAA tähän osoitteeseen!

      Eli se on voi voi, mutta mokkulan kanssa on pärjättävä...

    • timppa671

      tarviiko välttämättä p3 kytkeä nettiin jos haluaa pelata gran turism 5,ja jos ei niin miten homma hoituu

      • Pelaamalla

        Ihan samoin kuin muissakin peleissä, vai eikö sinulla ole pelejä vielä yhtään?


    • miko 677

      miten mä saan ps3 netin kun en oikein osaa laittaa sitä tarviiko jotain modeemia siinä.pitäisikö mun sitten yhdistää mokkula tietokoneen ja ethernet kaapeli ps3 tietokone vastatkaa !

      • MökkylisKökkelis

        Ei ravi motään modeemia lisäksi erikoisvarusteena oman netisi lisäksi, välttämättä.
        ihan perus wlan yhteyden muodostat jos sulla on mokkula tai jaat yhteyden kännystä tai laitat piuhan modeemiin tai kytkeydyt wlanilla modeemiin tai kikkailet jaetun yhteyden tietokoneen kautta.


    • Trol man

      Mulla ei toimi netti en tiiä miksi mutta yritän yhdistää mokkulaa muttei silti vielkään toimi eli help P.S sain mw3 haluun koittaa onlines omal käyttäjäl

    • JonOnTheRox

      Toimii, mutta onhan siinä pieni pelko että splittaako kesken onlinen. Varsinkin jos on pitkä pelisessio mitä ei pysty järkevästi savettaa. Ja tietty se pidempi Ping : \

    • Killikuu

      Kun yhdistätte Ps3 nettiin ekan kerran niin tuliko teillä päivitys? Latausaika sopivat 216min

      • trol man

        ei


    • ei toimi mitenkään

      ei toimi, ja olisi muutenkin liian iso ping. Ei ole suunnitetu nettipelaaniseen, tiedättehän?

    • sahkopostiosoite1

      Yhdistät mokkulan koneeseen ja koneen ja pleikan välille LAN-verkko eli ethernet kaapeli, toinen vaihtoehto on, jos sulla on WLAN mokkula yhdistät sen pleikkaan langattomasti. Tai yhdistät mokkulan WLAN reitittimeen tai koneeseen, joka toimii WLAN reitittimena eli ns. Acces Point tilasssa, mutta ping voi tosiaanki olla n.150ms ja NAT-Tyyppi Strict koska mokkula ei tue NATia ollenkaan.

    • moo torolail

      osi kyl kiwa tietä saako saako sen mokkulan sihen ps3 ku piitäs saada päivitelty vähä jos jolai toimi dna tai sauna lahati ?????????

    • tiedän

      mokkulan saa pleikkaan, jos sulla on windows 7 tai uudempi.
      mokkula kiinni, ohjauspaneeli, verkko ja internet, verkko ja jakamiskeskus, siellä pitäisi näkyä operaattorin nimi ja mobiililaajakaistayhteys siniselllä, kun siitä painaa pitäisi tulla näkyviin ominaisuudet nappi, klikkaa sitä siellä on "verkko" ja "jakaminen",, klikkaa jakaminen ja valitse "salli muiden verkon käyttäjien muodostaa yhteys internettiin tämän tietokoneen kautta " ja kotiverkkoyhteydeksi valitse "wlan" tai "langaton verkkoyhteys" (jos kaksi eri yhteyttä, valitse wlan 2 tai langaton... 2) Jos ei onnistu käynnistä tietokone uudelleen ja yritä uudelleen.

      Sitten kirjoita käynnistä-valikon hakukenttään "komentokehote", paina komentokehotetta oikealla ja valitse "suorita järjestelmänvalvojana"

      kirjoita mustaan ikkunaan:
      netsh wlan set hostednetwork mode=allow ssid=(verko nimi) key=(verkon salasana) keyUsage = persistent

      sitten kirjoita:
      netsh wlan start hostednetwork

      siinä pitäisi lukea "Isännöity verkko käynnistettiin"

      sitten pleikalla asetuksiin, verkkoasetuksiin ja internet-yhteyden asetus (tai jotain sinne päin)

      sitten valitse verkkotyypiksi langaton
      ja automaattinen kaikkeen sitten kun se löytää verkon, siinä lukee äsken asettamasi verkon nimi sitten pyytää salasanaa, kirjoita siihen äskeinen salasanasi. sen pitäisi toimia

      vinkki jos pleikka oli päällä ennenkuin teit tietokoneella asetukset, se ehkä täytyy käynnistää uudelleen.

      • mutkia matkassa

        mulla tulee DNS virhe eli neuvo tarkemmin miten saan tän toimimaan.


    • 4+5

      Hyvin toimii PS3 DNA / Huawei MF60 mokkula.

      Mokkula kiinni PS3:n USB-porttiin, jotta saa virtaa ja sitten langaton WLAN-yhteys mokkulan kautta. Liikkuva laajakaista L:n yli toimii mm. Netflix mainiosti.

    • ei mokkulaa

      myönnän että mokkula on aika paska koska itellä o sellane ennen mokkulaa meillä oli laajakaista mutta ei ostettiin uus auto niin vaihdettiin mokkulaan ja oon ollu ny mokkulan kanssa 2v ja aika paskoja kokemuksia.

      • Nettitikku vs mokkul

        Oletko varma että on mokkula, ettei olisi nettitikku?


    • torlolol
    • 13+18

      Toimia missä?
      PS3:ssa on sisäinen wlan, ei tarvita erikseen ulkoista.

      • :((((

        miten saa netin ps3 kulla vituttaa mul on 3 g verkko ja mokkula miten ne yhistetää mä laitoin mokkulan suoraan ps3 ja ping mokkula pPASKANA


    • pakki1
    • PC+RJ45+Reititin+PS3

      Jos sulla on mokkula niin tartteet vaan 3g/4g reitittimen ja RJ-45/Ethernet kaapeli tietokoneesta PS3:seen ja sillon laitat PS3 verkkoasetuksista eka helppo asetus ja sillon laitat kaikkiin automaattinen ja sillon netti toimii!

    • PC+RJ45+Reititin+PS3

      Siis sun pitää laittaa ethernet kaapeli tietokoneesta reitittimeen ja reitittimestä toinen ethernet kaapeli PS3:seen, eli tarvitset 2 ethernet kaapelia.

    • hhghjh
    • Gta 5 Online

      Mulla on mokkula ja puhelinliittymä ja haluisin ps3:lla nettiin.
      Riittäiskö nää nopeudet jos vaikka pelaisin gta 5 online?

      Lähetys nopeus: 0.30-0.40Mbps

      Lataus nopeus: 2-3Mbps



      Ja oon hankkimassa reitittimen ja mulla on jo ethernet kaapeli joka on Cat5e.

      Kiitoksia vastauksista jo etukäteen! (:

    • karhutr

      suoraan USB portin kautta ei toimi, tämä ominaisuus poistettiin ps3 päivityksien myötä, tiedän koska olen perehtynyt asiaan, eli ainoa tapa saada netti on juurikin tuo langaton tai nettikaapelinkautta :)

    • Suentassut

      Parin vuoden sisään poistuu tuo ADSL kun repivät viimeisetkin puhelinjohdot pois, jos ei ole valokuitua alueelle vedetty niin on pelattava noilla 4g tai 3g tai milloin sitten ilmestyy sitten jokin 5g, langattomaan hommaan nämä nettijutut on kuitenkin menossa. Mutta olis hyvä että vetää reitittimeltä ethener johdon pleikkariin auttaa varmasti ja ping jos olis 50ms pintaan ja sisääntulo nopeus siellä 6-10Mt ja ulos 1Mt niin ainakin vielä nykypäivänä riittää pelaamiseen.

    • Onlinee

      Vähän myöhässä kirjottelen mutta itsellä ei mokkula toiminut niin entäs toimiiko jos puhelimessa on vaikka 4g netti ja jakaa sitä?

      • PelaajaX

        Pitäs se mokkulakin toimia mutta toimii kyllä puhelimellakin, ainakin androidilla on tullut jaettua yhteyksiä.


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      304
      3381
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1629
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1480
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      52
      1361
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1250
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1230
    7. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1180
    8. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      45
      1161
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1127
    10. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      158
      1053
    Aihe