Onkohan muita kohtalotovereita joilla kokemusta pennun murtumista? Nyt 13 vkoinen pk mäykkyni sai olkanivelensä hieman paikoiltaan ja murtuman etu jalkaan hypättyään riehuessaan sohvan selkänojan yli lattialle =( Nyt sit puoli etupäätä paketissa ja lääkärin mukaan ainakin 4-6 vkoa menee toipumiseen. Tää sattui muutama päivä sitten ja vielä ei olla ulkoiltu kun niin hankalaa pihalla. sisällä liukkailla lattioilla hieman etuviistoon paketoitu jalka luistaa loistavasti edellä, eikä häiritse liikkumista. Lääkäriltä sain käsityksen että tuota lastoitusta ei tarvis pitää ku pari viikkoa. Ehtiikö muka siinä ajassa alkaa luutumaan?
Milloinkahan voi alkaa varovasti taas ulkoilla? Nyt ei uskalla yksinkään jättää yhtään kun yrittää hyppiä sohville. Helppohan se ylöspäin on mennä mut pelkään että sit laskeutuessaan alas, teloo itseänsä lisää ja paraneminen pitkittyy. onko kellään jäänyt pysyvää vaurioita pentuajan murtumasta?
Pikkainen mursi jalkansa =(
piipi1973
0
81
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.824757- 1842073
- 1321772
- 1741390
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161261- 351086
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj161047- 78983
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh300967- 52966