mikähän mua vaivaa ku olen jo yli 5v haaveillu seksistä toisen naisen kanssa ja fantasioissa kun tyydytän itseäni niin saan ihan mielettömiä orgasemeja.
noin vuosi sitten sain mahdollisuuden olla naisen kanssa,mutta se oli todella pettymys,nainen ei ollut kiihottava,hänen rintansa olivat todella pienet(haaveissani naisella on keskikokoiset tai suuret rinnat) niin pienet olivat että en edes kiihottunut niistä ja ne eivät tuntuneet hyviltä käsissäni,ja hänellä oli karvainen alapää,joka ei tuntunut hyvältä kun nuolin,itse alapää maistui kiihottavalta ja siitä kiihotuin mutta ne karvat häiritsivät(haaveissani naisella on ajeltu alapää) ja nainen työntelin sormiaan minun alapäähäni liian kovaa,eli se sattui,tykkäisin itse hellästi koskettamisesta ja nuolemisesta ja loppuvaiheessa sormet vois kiiventää tahtia.
fantasita jatkuvat edelleen.
olikohan sen kokemuksen tarkoitus vain että en ole lesbo,mutta miksi sitten nämä fantasiat ja miksi niin koha halu vielä kokeilla jotain naista.
mistä löytäisin jonkun naisen joka haluais kokeilla kanssani,haluaisin toiselta naiselta ihania orgasmeja ja hyväilyjä ja haluan itsekin saada toisen naisen nauttimaan täydellisesti.
kunpa nuo haaveet joskus toteutuisivat.
itselläni on melko suuret rinnat ja tykkään kosketella omia rintojani niin siitä varmaan tullut mieltymys suuriin rintoihin.
jos täältä löytyy joku kiva nainen pohjois-pohjanmaalta joka tahtois kans ni voin antaa sähköposti osoitteeni.
toisen naisen kaipuu...
1
407
Vastaukset
- Muutama pointti...
No tuota... Ensiksikin olet aika ulkonäkökeskeinen, jokaisella on toki omat mieltymyksensä ja saakin olla, mutta rakkaus ei kyllä useinkaan katso ulkonäköä.
Toisaalta, jollet edes etsi rakkautta, vaan pelkkää seksiä, ja tunteet eivät ole pelissä mukana, voitko kokea täydellistä nautintoa? Oletko sellainen henkilö, joka voi nauttia täysillä seksistä ilman tunteita?
Kolmanneksi, jos sitä seksiä kokeilee jonkin summittaisen vastaantulevan henkilön kanssa, ei kokemus ole välttämättä paras mahdollinen. Ja jos toinen koskettelee sinua toisin kuin haluat, puhuminen voisi auttaa... Kaikki naiset ovat erilaisia ja seksi on taitolaji.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä2364016Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1232317Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575821996- 1411481
- 77939
Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan
Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein127937Hotelli kainuu
Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!37930Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?
Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!331860Pitäis vaan lopettaa
Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei8847J. Rinta-Joupilla jättimäinen veropetosvyyhti
Seinäjoen keskustan kiinteismiljonäärit olleet jo pitkään ahtaalla ja liittykö J. Rinta-Jouppikin rintamaan? https://yl62770