Elo/syyskuusta alkaen olisi tarvetta kämppikselle tai asunnolle. Olen 23v suht menevä naikkonen, joten toivon kanssa-asujan olevan jotain muuta, kuin kotihiiri :)
Raja vedetään kuitenkin kotona juhlimiseen, sillä myös rauha täytyy säilyä. Olen "neitimäinen" eli rakastan kaikkea mitä naiset yleensä rakastavat.. :D Toisaalta olen rento ja viihdyn hyvin poikaporukassakin.
Etsin samanhenkistä, huumorintajuista ja rentoa naista/miestä jakamaan asuinkulut Helsingin keskustassa. Olen työssäkäyvä, ehkä olet sinäkin? Tai opiskelija, mikä vain :)
Minulla on pieni koira, joka sopii sisustukseen, joten siitä ei kannata murehtia =)
Tarkennetaan, etä asuntoahan ei vielä ole, mutta olisi kiva löytää henkilö, joka sen mahdollisesti meille tarjoaisi tai/ja me semmoinen löydettäisi :)
[email protected]
Kämppis 23v:lle naiselle HKI
lamiquela
1
141
Vastaukset
- asunnoton nuori mies
Janne täs terve,olen myös kiinnostunut kimppakämpästä,olen rehellinen,siisti ja maksukykyinen.kotioloissa olen rauhallaninen ehkä melko supliikki jne..olen asunnoton erron vuoksi,asun nyt tätini nurkissa.kahdestaan kun hakee asuntoa niin sen saa paljon helpommin.minusta saa kyllä hyvän asuin kumppanin,kakki kaverini sanovat et olen kaikin puolin ok.haluaisitko ottaa yhteyttä. e:mail : [email protected] tai gsm 040-4665693 olen asiallisen rento,enkä mikään sohvaperuna,käyn salilla ja muutenkin liikun paljon,huonekalut on t:Janne
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1211825
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991618Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy511175Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?461052Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M29949Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s47866Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm50866Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37800Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56788Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet38777