Elo/syyskuusta alkaen olisi tarvetta kämppikselle tai asunnolle. Olen 23v suht menevä naikkonen, joten toivon kanssa-asujan olevan jotain muuta, kuin kotihiiri :)
Raja vedetään kuitenkin kotona juhlimiseen, sillä myös rauha täytyy säilyä. Olen "neitimäinen" eli rakastan kaikkea mitä naiset yleensä rakastavat.. :D Toisaalta olen rento ja viihdyn hyvin poikaporukassakin.
Etsin samanhenkistä, huumorintajuista ja rentoa naista/miestä jakamaan asuinkulut Helsingin keskustassa. Olen työssäkäyvä, ehkä olet sinäkin? Tai opiskelija, mikä vain :)
Minulla on pieni koira, joka sopii sisustukseen, joten siitä ei kannata murehtia =)
Tarkennetaan, etä asuntoahan ei vielä ole, mutta olisi kiva löytää henkilö, joka sen mahdollisesti meille tarjoaisi tai/ja me semmoinen löydettäisi :)
[email protected]
Kämppis 23v:lle naiselle HKI
lamiquela
1
133
Vastaukset
- asunnoton nuori mies
Janne täs terve,olen myös kiinnostunut kimppakämpästä,olen rehellinen,siisti ja maksukykyinen.kotioloissa olen rauhallaninen ehkä melko supliikki jne..olen asunnoton erron vuoksi,asun nyt tätini nurkissa.kahdestaan kun hakee asuntoa niin sen saa paljon helpommin.minusta saa kyllä hyvän asuin kumppanin,kakki kaverini sanovat et olen kaikin puolin ok.haluaisitko ottaa yhteyttä. e:mail : [email protected] tai gsm 040-4665693 olen asiallisen rento,enkä mikään sohvaperuna,käyn salilla ja muutenkin liikun paljon,huonekalut on t:Janne
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121431
Se helpottaisi oloa jos
Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin881287Palsta kysely..
Mikä on mielestäsi hyvä ikäero parisuhteessa? Tulevassa/kuvitteellisessa tulevaisuuden suhteessa, voisitko harkita ”ott1341028- 68964
- 39887
- 71863
- 97857
- 75836
Haluaisin nainen vain välillä heilutella peittoa sinun kanssa
Mutta kuitenkin oltaisiin uskollisia toisillemme.53807Ihmeellistä millaisissa tilanteissa ajatukset kulkuun sinuun
Eilen seurasin kun ihmiset ajoivat kaupan parkkipaikalle ja menivät yhdessä kauppaan. Iski jotenkin ikävä. Mietin että39764