Mihin voin hakea jos haluan huippumalliksi?

f0ur, fiVe & sEx

Niin, eli en mikskään anttilan malliks, tiedän et jostain pitäs alottaa mut silti. En nyt tiiä pääsisinkö, mut haluun koittaa. Oon 53 kg ja 170 cm, tiiän et oon aika lyhyt ja malliks "lihava", ni oon laihdutuskuurilla. (= Mut tosiaan, mihin voi hakea? P.S. oon 15-vuotias.

20

1074

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kuvaa pöytään
    • truthforyou

Sori jos olen ilkeä mutta sanon suoraan:
      1. sinusta ei ikinä tule mallia pituutesi takia.
      2. vaikka olisitkin pitempi et luultavasti tulisi tunnetuksi malliksi koska suomalaiset mallit eivät ole ikinä olleet eivätkä tule olemaan tunnettuja.
      3. älä tuhlaa aikaasi halutessasi malliksi äläkä laihduta. paino/pituus suhteesi on hyvä.

• yupypyppp alottaja

1. On monia lyhyimpiäkin malleja, ja oon vasta 15, voin vielä ihan hyvin kasvaa. :) Esim. Kate Moss, Adriana Lima, Marissa Miler, Heidi Klum, Andi Mise, Isabella Jade, Selita Ebanks, Alessandra Ambrosio, Miranda Kerr, Yamila Diaz, Nicole Fox, Chloe Gosselin, Martina Aitolehti, Anne-Mari Berg, Mia Ehrnrooth on kauniita alle 170 cm tai tasan170 cm malleja. :) Ja eikö oo tunnettuja suomalaisia malleja? On Suvi Koponen ja paljon muitakin. Luultavasti johtuu siitä ettei suomalaiset oo tunnettuja, koska täällä ei oo niin paljon mahdollisuuksia tälläsissä asioissa.

Ja laihdutan. :)

• 14+5

No ainakin noista malleista Marisa Miller, Heidi Klum ja Adriana Lima on yli 170 cm pitkiä. Noista muista en tiedä, mutta enpä kyllä tiedä ketä ne edes on. Paitsi Kate Moss tietenkin.

Sinänsä aika hassua, että sun mielestä Anttilan mallina olo olis jotenkin noloo, mutta sitten mainitset Martina Aitolehden ja Anne-Mari Bergin, jotka eivät edes ole malleja, vaan mitä lie ö-luokan "julkkis"bimboja. Kumpikaan ei taatusti pääsisi Anttilan kuvastoon. Ei ainakaan ulkonäöllisillä avuilla.

• tässä oikeaa tietoa

Lyhyitäkö?

Adriana Lima: 178 cm
        Marissa Miller: 173 cm
        Heidi Klum: 176 cm
        Andi Muise: 176 cm
        Selita Ebanks: 177 cm
        Alessandra Ambrosio: 178 cm
        Miranda Kerr: 175 cm
        Chloe Gosselin: 173 cm

Tiedot Googletettu ja katsottu Wikipediasta.

Mistä ihmeestä revit nuo tiedot, että nuo mallit olisivat olleet 170 cm tai alle. Reilusti yli 170 cm noista jokainen on.

• hähmitä

ööh.. oot tyttö ja 15v 170/53 joten 99.9 % varmuudella ET kasva enää. nykypäivinä tytöt saavuttavat aikuispituutensa n.14 vuotiaana -.-''
        "on suvi koponen ja paljon muitakin"... ai jaa?? no sanopas pari muutakin..
        p.s. ja samaa mieltä kun noi muut että olet ihan väärässä noiden kate mossin, adriana liman jne.. mitoissa.

• hshshaahndfjsdh

Gillen ja gallen gay gerhoon. Voit saada kovankin kuvauran ;o

• naapurinpete
    • alottaja..

No ei tainnu olla sit luotettava sivu mistä katoin osan noist, mut yli puolet niistä ketkä sanoin on 170 cm tai alle. (= Eli ihan hyvin voin päästä malliks... Ja jos nyt alottaisin tän keskustelun alusta, mitä mä kysyinkään, mihin voi hakea jos haluaa huippumalliksi? :)

• 6+4

Olisko mallitoimisto mitään? Mallikurssi?

Ja ei muuten ole yli puolet niistä mainitsemistasi 170cm tai alle. Mut ei se mitään, ei mallin tarvii osata päässälaskua =).

• voi huohhh

Up...

• googogogogoleeee

Itseasiassa on tasan puolet kun Suvi Koponenki tuli mukaan. Mut mikä mallitoimisto?

• kaunissss

Voi huoh teitä... Mä oon malli. 174cm 52kg. Korkkareil pitää osaa kävellä ja olla kuvauksellinen... Hohhoija... No ainahan saa unelmoida :DD

• curiousssss

mitä teet et pysyt noi laihana??

• ....................

pitäis olla käynny jotain malli koulutuksia monta vuodessa jotka maksaa satoi euroi. kaveri on malli niin tiiän. eikä sekään oo kun ku jossain max h&m kuvastossa ollu kun on jonkun 5vuotta jo ollu ja rahaa menee ihan vitusti

• täsmunvinkit

Kysynpä vain, että mikä hinku malliksi? Laihaksi ruipeloksi variksenpelättimeksi pelehtimään kameran eteen vähissä pukeissa? Siitä sitten vaan... :)

No joo, en saisi haukkua toisen unelmia tms, kyllä jotkut haluaa urheilijoiksikin... Joten mikäs siinä, mutta sanoisin, että 15-vuotiaana ei enää paljoa kasva, VARSINKIN jos (tai oikeastaan tuon ikäisenä KUN) menkat on jo alkaneet. Mutta ei sitä silti koskaan tiedä (:

Joo ja tän kirjoittaja on kyllä jo tosi laiha :o Uskoisin, että mallin mitoissa! Pituudesta en tiedä, jos jää tähän pituuteen, niin mainosmalliksi ehkä, muttei huippumalliksi. Mutten kyllä todellakaan laihdutusta suosittele! Tuo on jo vähän alipainoa.

• hajahnaan

lol mihin voin hakea? :D Tossa on toi Helsingin Yliopisto tai sitte Aalto Yliopisto...

• 183t

sori, näytösmalliksi olet auttamattomasti liian lyhyt ja kuvausmallienkin pitäs mielellää olla sen 175cm

• Emilia

Hei ihan oikeest aina voi malliks hakee ja oot aika hyvissä mitoissa ! Mä oon 171cm ja 53.5kg ja oon onlyn ja aleksi13 lehdissä ja tv mainoksissa ja oon kuitenki vasta 17 ei mallin homma edes ole kallista. Noin kaksi vuotta sitten menin mallitoimiston nettisivuille ja soitin paikkaan he sanoi, että tule ensi viikolla kuvauksiin ja siinä se sit oli nyt tienaan n. 200 per kuvaus ja mallivaatteet tulee myymälöiden kautta ! Rohkeasti vain kokeilemaan!

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä tahtuu Kasperi Viita/Suviviita

Poliisia ja ambulanssia iso määrä.
      Seinäjoki
      89
      3842
    2. Kalasataman talossa lienee rakennusvirhe

Ei pitäisi olla mahdollista parvekkeen kautta tulipalon kiivetä katolle saakka kuin korkeintaan ylimmästä kerroksesta.
      Maailman menoa
      195
      1497
    3. Mikä on kaivattusi

ammatti?
      Ikävä
      76
      1400
    4. Kristillinen Kaste on syntisten kaste, ei itsensä uskoviksi julistaneiden kaste

Raamatun mukaan vain syntisyyden vuoksi kastetut saavat kasteen hyödyn, syntien anteeksisaamisen ja Pyhän Hengen lahjan
      Kaste
      240
      1090
    5. Kaipaatko nainen

Semmoista tosi hankalaa ja arkaa miestä? Pitäisitkö hänet aina omanasi jos saisit hänet? Miten huomioisit hänen herkkyyd
      Ikävä
      105
      1030
    6. Venäjä teki mahtavan iskun Kiovaan?

Miksi Ukraina ei kykene tekemään Moskovaan yhtä mahtavia iskuja.
      Maailman menoa
      325
      1015
    7. Onko kaivattusi ulkonäkö

tarpeeksi miellyttävä? 🥕
      Ikävä
      46
      934
    8. Milloin ymmärsit

Milloin tunnistit, että sinulle kirjoitetaan ja kuka kirjoittaa? Tarkka päivämäärä ja kellonaika 😉 Önnönnöö, jos ei os
      Ikävä
      86
      909
    9. Mökille pariksi viikoksi hänen kanssaan

Ei teknologialaitteita. Niin ❤️
      Ikävä
      98
      899
    10. Nojatuoli !

Uutta kehiin, kun edellinen pikavauhtia täyttyi, pitäisikö kiittää näitä asian jouduttaneita? Pilvet leijaa, sadetta en
      80 plus
      127
      887
    Aihe