vauva 7kk syö yöllä tunnin-parin tunnin välein tissiä. herää siis tunnin välein, yritän antaa tutin, nii ei käy. vain tissiin suostuu nukahtamaan.
päivälläkin syö monta kertaa tissiä(väh. 8kertaa)
Syö hyvin aamu- ja iltapuurot, 2 lämmintä ruokaa ja välipalasoseen, eli 5 ateriaa päivässä.
Miten vähentää imetystä ja että yöt paranis?
ongelma
3
83
Vastaukset
- 4 3222222
Odota jokunen viikko niin kyllä se siitä. N 6kk ikäisillä on tiheänimun kausi, jolloin he viihtyvät rinnalla KOKOAJAN. MInä vähensin tarjoilua joskus 8kk alkaen, että en antanut kuin n. 1 aikaan ja n. 4 aikaan rintaa, kun heräsi ja muilla kerroilla sai vain tuttia ja tassutusta. Yöheräilyt väheni siitä n. 15x/yö normaaleiksi n. 2x/yö vasta joskus 10kk iässä.
- Itse aloin..
imettämään 6kk ikäisestä alkaen vauvaa vain ruoan yhteydessä, eli ensin ruoka ja päälle imetys. Samoihin aikoihin jäi yösyönnit kokonaan ja vauva alkoi nukkumaan kokonaisia öitä. Myöhemmin alkoi tosin taas heräilemään, mutta yösyöntejä ei tietenkään aloitettu uudelleen.
- .......
Helpointa olisi jättää yösyöttö kerralla kokonaan pois kuin vain vähentää sitä. Huutoahan se tietää, mutta vauva on nyt selvästi ehdollistunut nukkumaan ainoastaan tissin kanssa, joten siitä tavasta kannattaa yrittää eroon. Noin iso lapsi ei enää tarvitse yösyöttöä ravinnon takia, vaan se on vain tapa. Eli itse pois näkyvistä ja mies hoitamaan vauvaa yöllä, niin todennäköisesti viimeistään parissa yössä homma helpottuu. Jos tuo ei mitenkään ole mahdollista, niin sitten vain paksu paita päälle yöksi ja pysyt tiukkana, ettei tissiä tule, vaan sänkyyn on nukahdettava ilman sitä. Itse tietysti pitää olla vieressä, ettei vauva tunne oloaan hylätyksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni821399Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä681197Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2141184Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2021174Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121039Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä103993Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi65913Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍128891Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t123788- 77755