Mulla on aiemmin ollut ainoastaan isompia rotuja ja käsittääkseni pienet ja isot rodut kehittyy hieman eri tahtiin. Eli minkäikäisenä voin pk mäykylläni odottaa ensimmäisiä juoksuja? Ja milloin karva alkaa oikeasti kasvaa pitkäksi? Nythän se on lyhyehkö pentukarva. Kiharista korvista vieraammatkin huomaavat että pitkäkarvainen neidistä on tulossa =) Entä minkäikäisenä suurinpiirtein pieni sisupussini on täysikasvuinen? 12 vkoisena oli tasan 3 kg.
Mäykyn kehitys =)
2
99
Vastaukset
- 234rwefewfefe24
Ensimmäiset juoksut voi alkaa jopa 6-7kk vanhana mutta yleisemmin se alkanee n. 8-12kk piiriin. Kyllä sen karvan kuukauden parin päästä pitäsi alkaa pidentymään. Tosin on tapauksia jossa PK mäykyllä voi jäädä karva lyhyeksi tai lähemmäksi karkeakarvaisen tyyliä ilman naamapartoja. Harvinaista tosin.
Ulkomuodon suhteen voi mennä yli 10kk että alkaa olemaan "täysikasvuinen". Sen jälkeen tulee vain lihasta. Meillä oli n. 8-9kk kun painonnousu lakkasi kokonaan. - Vinkki...
Nämä ovat asioita joihin yleensä kasvattaja vastaa mielellään. Kannattaa jutella hänen kanssaan.
Itse asiassa kaikki tuntemani kasvattajat ovat todella mielissään, jos pennun ostaja kysyy heiltä eikä keskustelupalstoilta. Vinkiksi vain... ;-)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984