Paras elämäkerta?

Anja108

Ihanasta Ritva Lehdosta on ilmestynyt kirja,kauniisti,taitavasti kirjotettu elämäkerta joka kunnioittaa kohdettaan eikä repostele skandaalijutuilla vaikka asiat kerrotaan ilman että totuus peittyy.Tykkäsin kovasti.Sitä on saatavana kaikista nettikirjakaupoista edulliseen hintaan ja myös kirjastosta löytyy jos jaksaa jonottaa.Tykkään lukea tarinoita ihmisten elämistä koska se opettaa omaan elämään nöyryyttä.Jos joku ei tiennyt,Ritva Lehto oli Miss Suomi 1967,maailmalla menestynyt missimme,jonka elämä päättyi traagisesti 25 vuoden iässä.

25

455

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Eva23

Samaa mieltä!

• AnanasKangasalta

EIKÖS olekin mielenkiintoinen kirja-ei tiedä mitä seuraavaksi tapahtuu
      ja sitten tapahtuu se pahin...=(

• missifani

Helsingin kirjastossa jonottaa 6 kirjaa, Tampereella 8 !

• Missifani

siis 6 varausta ja Tampereella 8

=)

Kirja tulee varmaan olemaan vuoden ostetuimpia!

• TuttuKangasalta

Ritvan veli-Heikki oli komee nuorempana

• lkjhgfd

Totta kai jokainen meistä on komeampi nuorempana kuin vanhempana. Miehet tosin muttuvat ikääntyessään charmanteiksi ja me naiset rupsahdamme.

• Marja S

Kauniisti kirjoitettu ja mielenkiintoinen teos.
      Kiitokset kirjan kirjoittajalle.

• Jere 28

Todella hyvä kirja !

• Laila45353

Suorastaan fantastinen.Kirjoitettu selkokielellä joten kaikki ymmärtävät.

• näin o!

Paras elämäkerta on Matti Nykänen - huipulla ja montussa. Saksalaisen urheilutoimitajan mielenkiintoisesti ja asiantuntemasti kirjoittama.

• Tuija Pekkala

Paskat on jonku juopon elämäntarina. Ritva lehto oli upee ihminen.

• No drink

Nykänenenhän on täysi juoppo joka syö rauhoittavia...näkee naamasta,ikävä kyllä...

• Eeva46

Äkkiä hopi hopi ostamaan se kirja.Se on tosi hyvin kirjoitettu.

• heh..

No kylläpä nyt pienkustantamo mainostaa;))))

• eräs tyytyväinen

Haista sinä p kun et asiasta tiedä mitään.Se on hyvä kirja ja monet sitä on kehuneet.Lukekaa vaikka netistä.Telkkarissa ja lehdissä on siitä myös ollut.Jonotuslista kirjastoihin on pitkä.

• EI! lööppijulleille

Huonoa on mainostaminen kun en nopeasti googlettamalla löytänyt ko kirjaa. Jos ylläolevat pyrkivät mainostamaan, niin ottakaa oppia vaikka Jari Tervosta ja WSOY:stä. Viimeistään elokuussa rävähtää iltapäivälehteen perkeleelliset ja jokapäiväiset lööpit, jotka jatkuvat ainakin syyskyyn loppuun. Tervolta nimittäin ilmestyy kirja syyskuussa. : )))))))))))

• Anna6543

Siitä on ollut paljon telkkarissa,seuraa aikaasi ja lue lehtiä.Tosi hyvin kirjoitettu kirja.Taatusti löytyy googlella.Sitä on myytävänä amazonissa ja kaikissa suurissa kirjakaupoissa ja sen saa jokaisesta kirjastosta.

• kiitos etukäteen.

Missä ohjelmissa kyseistä kirjaa on mainostettu? Joskos vielä löytyisi netistä kys.ohjelmat.

• Turkusest

Hyvä kysymys! Odotamme innolla. Yhtään kappaletta ei ole vielä myyty...omakustanne.

• Tykkään pojista

Dianahan se täällä....Pinklady

• Polly Holly
        Tykkään pojista kirjoitti:

Dianahan se täällä....Pinklady

Mä tiesin että sä tykkäät pojista ja kaikki muutkin sen tietää. So what? Joten tule esiin kaapista.

• Toiselt pualt jokke

Minä näin telkkarissa en katsonut kun oli muita juttuja.

• Dianap

Sitä on myyty tosi hyvin! Ja kirjastoissa ihmiset jonottaa !

• DianaP

Se on paras, paras, paras ikinä kirjoitettu kirja Kaikki kaverini ovat ostaneet sen ja kehuvat kovasti koska kirja on hyvin kirjoitettu.

• Kristiina248

YHYYY!!!! Ostakaa edes JOKU se...YHYYY!!!

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      165
      3080
    2. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      373
      2091
    3. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      41
      1881
    4. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      43
      1856
    5. Meneeköhän sulla

oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua
      Ikävä
      32
      1431
    6. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      93
      1221
    7. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      54
      1183
    8. Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.

Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul
      Hindulaisuus
      329
      993
    9. Jumala puhui minulle

Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles
      Ikävä
      114
      973
    10. Annan meille mahdollisuuden

Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil
      Ikävä
      53
      802
    Aihe