Minulla on Singer 14u132 merkkinen saumuri. Olen pujoittanut langat mielestäni oikein ja neulakin on oikein. Langat olen pujoittanut etulevyssä olevan pujoitusohjeiden mukaan. Mutta kun yritän ommella niin se ei tee mitään tikkiä. En omista kyseisen saumurin käyttöohjeita. Osaisiko joku kertoa missä voisi olla vika? Löytyisikö ehkäpä netistä käyttöohjeet kyseiseen saumuriin.
Kiitos etukäteen!
Kysymys Singer saumurista
3
5328
Vastaukset
- Mekaanikko
Olikohan tuo malli 3-lankainen eli pelkkä ylisyrjäys vai oliko 4-lankainen, en muista noita malleja varmaksi mutta eipä haittaa.
Pujota langat koneessa olevan kaavion mukaan ja vie langanpäät paininjalan
alle. Katso käsipyörän päästä pyörimis suunta ( yleensä merkattu ) laita kangas alle ja pyöritä käsipyörästä pyörimissuuntaan. Jos ei tikkiä niin tarkasta neula
tai vaihda uuteen. Jonkinlaista tikkiä pitäisi syntyä vaikka kiristykset olisi vähän
pielessä. Mikäli näillä ei onnistu niin mun kaukoparantajan kyvyt on kaikki
käytetty. Seuraava vaihe on ompelukone korjaaja joka tarkastaa siepparien ja
neulan asetukset eli säädöt.- ansk--
3-lankainen se on. Kokeilin antamiasi neuvoja. Vaihdoin neulan mutta sekään ei auttanut. Kun katson pyörittäessä käsipyörää, ihan kuin se ei tekisi siellä alhaalla mitään.
- Singerin omistaja
Hei! Minullakin on Singer Ultralock saumuri.ostin uudet neulat .Tikki ei onnistu.Eli sain väärät neulat.Minun koneeseeni on oltava litteä teollisuusneula,Singerneula 2054 14 väri sini nen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työsuhdepyörän veroetu poistuu
Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan2236975Pakko tulla tänne
jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää421259Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."
Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka271052- 75891
Hävettää muuttaa Haapavedelle.
Joudun töiden vuoksi muuttamaan Haapavedelle, kun työpaikkani siirtyi sinne. Nyt olen joutunut pakkaamaan kamoja toisaal48845Katseestasi näin
Silmissäsi syttyi hiljainen tuli, Se ei polttanut, vaan muistutti, että olin ennenkin elänyt sinun rinnallasi, jossain a61837Työhuonevähennys poistuu etätyöntekijöiltä
Hyvä. Vituttaa muutenkin etätyöntekijät. Ei se tietokoneen naputtelu mitään työtä ole.93804Toinen kuva mikä susta on jäänyt on
tietynlainen saamattomuus ja laiskuus. Sellaineen narsistinen laiskanpuoleisuus. Palvelkaa ja tehkää.38791Tietenkin täällä
Kunnan kyseenalainen maine kasvaa taas , joku huijannut monen vuoden ajan peltotukia vilpillisin keinoin.14756- 43733