onko muilla samoja ongelmia? on asennettu uudestaa....vista....
downloadhelper lopetti toiminnan?
11
222
Vastaukset
- 12+1=?
Mikä se on ?
- lopiukko
no per...nyt se ei toimi enää xp ssäkään? pallot pyörii mut se kolmio mist pitäisi ladata on hävinnyt? eikö muilla ole samoja ongelmia?
- 10ten
On sama ongelmaa uudessa versiossa,
saat kierrettyä ongelmaa valitsemalla asetuksista behaviour-open menu, miten lie suomennettu - lopiukko
no eipä ilmesty triangelia millään tohon pallojen viereen?
- erkkinä
poista koko turha lisäosa, hidastaa vain nettiselailua, eikä ole luotettava lisäosa.. käytä mielummin tätä...
https://addons.mozilla.org/en-US/firefox/addon/download-youtube-videos/
- lopiukko
mut tuo ei lataa muilta sivuilta niinkuin downloadhelper?
- lopiukko
no tuohan se vasta konetta hidastaakin! latauksen aikana ei meinaa edes sivut auta....heh!
- ----------
Sökö se on.
Harmi. Oli ennen toimiva palikka. - lopiukko
mut tosta dowloadhelperistä siihen tuli kai joku päivitys jota en mielestäni kyllä ladannut....sama kävi molemmille koneille...vistalle ja nyt tälle xp lle.....
- 29
Päivitykset latautuu automaattisesti
Saat valikon auki klikkaamalla ikonia kun muutat asetuksista tuon
saat kierrettyä ongelmaa valitsemalla asetuksista behaviour-open menu, miten lie suomennettu - lopiukko
29 kirjoitti:
Päivitykset latautuu automaattisesti
Saat valikon auki klikkaamalla ikonia kun muutat asetuksista tuon
saat kierrettyä ongelmaa valitsemalla asetuksista behaviour-open menu, miten lie suomennettupoistin sen ja latasin uudestaan ja nyt näyttäisi toimivan mut eripaikas eli vähän alempana on pallot ja triangeli! kiitos paljon jelpistä ja hyvää illanjatkoa vaa kaikille!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m1644764Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1043954Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363569- 513360
- 553301
Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest332718Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182569- 232266
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami201908Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?361778