itkeminen

Juuli 24

Mulla on nyt toinen rakkaussuhde, rakkaani on mua kymmenen vuotta vanhempi. Meillä menee aivan upeasti, olen niin onnellinen hänestä ja tästä kaikesta. Ensimmäinen juttuni oli kai jonkinlaista hakemista, oltiin molemmat kokemattomia suhdehommissa ja seksissä. Mutta siitäkin suhteesta sain eväitä tähän ja nyt osaa toimia paremmin toisen huomioimisessa ja sen sellaisessa. Niin se asia mitä tulin tänne kirjoittamaan, kun meillä seksi on aivan upeaa, siis semmoista kokonaisvaltaista ja kun rakkaani hyväilee mua käsillä tai suulla alhaalta, niin se on jotenkin niin kauhean läheistä, ja se onnentunne tästä kaikesta, tästä rakkaudesta ja suhteesta ja jaetusta arjesta ja elämästä ylipäätään kun kaikki on suht kunnossa, niin kun saan orgasmin niin alan itkeä. Itken ehkä viisikin minuuttia siis ihan liikutuksesta. Kokeeko kukaan muu samalla tavalla?

7

538

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • amor, amor

Takanani on 2 lyhyttä suhdetta, kokeilua, ilman suurempia tunteita... nyt 3 ja se oikea... juuri samanlainen yhteyden ja suuren rakkauden tunne on kokoajan, sekä sängyssä aivan ulkomaton tajuttomuuden tila. Ajantaju háviää, kun tulin matkoilta rakastelimme koko yön aamuun asti, itkin, nauroin ja olin vain hiljaa tuntien rakkaani ihon lämmön, mahtavaa. Toivon sydämestäni ettei tämä rakkaus koskaan hiivu vaan syvenisi vain. Olen tavattoman kiitollinen saadessani kokea kaiken sen suuren tunteen ja vastakaiun. Ensimmäisen kerran tunnen olevani rakastettu ja saada rakastaa parisuhteessa. Toivon sinulle saman onnen jatkumista ikuisuuksiin.

• my 5 cents

Herkkyys on kuvaamassasi tilanteessa erittäin kaunista. Joskus minulle käy samoin ja se on sellainen onnellisuuden tunteen purkaus.

• Keskiyö

Eikö sellainen sanonta ole että "rakastat sitä kenen takia itket" .

Minulle on myös käynyt noin. Heti orgasmin jälkeen on hetken sellaisessa tilassa, jossa tuntee omat tunteensa tavallista selkeämmin. Sit alkaa itkettää kun ymmärtää miten paljon rakastaa.
      No olen kyllä muutenkin vähän herkkis :)

• 4+4

Kiinnostaisi tietää, että missä vaiheessa suhdetta teillä on tuo noin hieno herkkyys tullut mukaan? Onko se suhde tuntunut alun tapailusta lähtien maailmojapysäyttävän hienolta, vai onko rakastuminen tapahtunut hiljalleen?

Itse rakastuin tässä taannoin ensimmäistä kertaa niin että luulin jo löytäneeni sen oikean. Niin vahvoja tunteita en ennen ollut tuntenut ketään kohtaan edes pitemmässä suhteessa, mutta sitten se yksi nainen tuntui kuin luodulta minulle. Mitä enemmän opin häntä tuntemaan, sitä enemmän hän vaikutti täydelliseltä minulle. Seksin jälkeen tunsin itseni juurikin niin onnelliseksi että itketti.
      Aina ei voi kuitenkaan saada mitä haluaa, ja nyt olenkin sitten itkenyt surusta. En yleensä ole edes mitenkään tunteellinen ihminen, mutta kyllä se rakkaus vaan herkistää ;)

• 10+11

Oi kyllä, on tuttu tunne ja se on niin kertakaikkisen mahtava olotila.. :) Herkkä, hyvin intiimi ja yksityinen - yhdessä.

• Me again.

Täälläkin itkettää.. joskus orgasmin jälkeen. Mahtava onnen tunne valtaa.. varpaista hiuksiin.. Rakkaus on niiiiin voimakasta juuri silloin..sit itkettää.. :)
      Mun nainen hoitaa mua aivan täydellisesti!

• itkemistä ihmetellyt

Minulla oli nainen, joka itki tyrskien aina orgasmin jälkeen, siis ihan silleen kunnolla. Hänestä piti pitää kiinni, koska se itku tuli jostain tosi syvältä.
      Hän väitti että kyse oli vain syvästä rakkaudesta mua kohtaan. Mutta sitten hän lähtikin pois eikä suostu olemaan yhteydessä eli ilmeisesti purki jotain traumoja ja siirtyi seuraavaan. (parin tutun psykologin tilanneanalyysi). Oli hällä taustalla kyllä kaikenlaista rankkaa hyväksikäyttöä ja hylkäämistä lapsenakin, eli ilmeisesti tuo tunnepuolen kohtaaminen oli hakusessa. Tuin parhaani mukaan muttei se riittänyt. Siis kyse on nyt ihan viiskymppisestä naisesta eli emme ole ihan nuoria enää.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      4
      2726
    2. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2551
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      4
      2239
    4. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      44
      1855
    5. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1443
    6. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      14
      1433
    7. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      176
      1155
    8. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      101
      1144
    9. Persu ajoi autoa

Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1
      Perussuomalaiset
      20
      1053
    10. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      81
      938
    Aihe