kun kävin esim. Pirrejuupaksen, HUNKZ:n ja yhden muun galleriassa, niin heidän galleriansa etusivulla oli mun omat tekstini joita olin kirjoittanut vieraskirjoihin. Kaikkien kohdalla kun kokeilin, ei ollut samoin. Siis kai nyt jokaisen omalla galleriasivulla on hänen omansa eikä minun. Tosi kummallista. Mistähän mahtoi johtua? Onko kukaan muu huomannut samanlaista ilmiötä?
Olipas outo ilmiö galleriassa
7
96
Vastaukset
- meeriamanda
Ei, omani oli ihan okei! Tää kuulemma menee puurot ja vellir sekaisin tämän tästä, jotkut harjoittelijat pitävät foorumia pystyssä.
Lukea voi palautteista, ei ollut minun tietoani :))
Pistä hetkeksi asetuksesi suljetuksi, jospa auttaisi. Hyvää viikonvaihdetta kaikesta huolimata :)) - " mustat sukat"
Siellä se seisoo bemu meerin asunnon edessä. Polkupyörästä tunnistin, vanha monarkki,jossa rungossa tunniste m.a.
Sitten leikitään niin tietämätöntä ja viatonta.
http://www.youtube.com/watch?v=0y8nAX9U0Rk&feature=related
kädet vapisee,enkä osaa jäsennellä tekstiäkään.Toivottavasti sinä(toinen petetyistä) saat jotain selvää,missä mennää.- meeriamanda
Voi taivahan takojat....pssst...mitä sä nyt alat juoruileen? :)) Ei, älkää siskot uskoko, en ole nähnytkään bemumiestä,...en..?
"mustat sukat" tarttee uudet ogulaarit, ihankin selevästi! :D
Mokomakin....Ancelihan ei kuulemastaan tykkää, on..on fillareita nyt muillakin, ja ei vaamana oo m.a. soot sokee. K.leski viä vähempi ilostuu....jo sää myrkyn keitit!
"ihan hyvä, tietäävätpä pitää varansa" , olkoon vaan sormet solmussa seläntakana :))
Tein tuossa pienen kokeen ja nyt näyt minunkin galleriassani vaikka et kuulu ystävälistaani. Riitti kun pistin sinut suosikkeihin.
- pthyi stana
Naine ketä on pelkkii tissinkuvii galleriassa ei tarttekka muuta tieto
- dipandaa
Makuuasennossa otetut valokuvat tisseistä menettelee, kuten valokuvat jotka on oteetu naamavärkistä edestä yläviistosta.
- ei kuulu muille
Mitä hel****n väliä ja miksi täällä kyselet, tämä on keskustelupalsta eikä mikään galleria-ongelmien käsittelypaikka.
Ota yhteyttä ylläpitoon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7202790Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3472437Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä262222Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o382204Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581798Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121332Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181329- 671200
- 551180
Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?61153