nöyrästi uuteen päivään

buddha on

se ei kysy sinulta mitään

se vain tulee aina uudelleen

olet itse lähellä uutta silloin aina

4

84

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sinde vm-82

      Ei ole sellaista kristinuskoa, joka olisi nöyrä uusi päivä. Heillä kun on vielä tämä anna mannaa taivaasta amorinkaari Deja Vu:ta koskevine ajanmenetyksineen ja sääntöineen. Päivästä päivään haluaisit ajatella ja olla nöyryyttä. Sekoititko sen tahdottomuuteen tai jossakin vaiheessa jopa epäsopivasti tahdittomuuteen? Oliko siitä vaaraa? Trilleri-elevetoilijaako haet koko ajan päivittäisillä toimillasi? Trilleri-eleinkö yrität taas jotakin järjestellä tai olla jättämässä järjestelyä ympäristössä?

      "Mä en muistanut, että trilleri-elein on rikossyytteessä."
      "Mä en muistanut, että trilleri-ele on rikossyytteessä."

      Oletko innostunut nyt taas täydellisyydestä?
      Et saa lähteä kilpailemaan rukouksella muita ihmisiä vastaan.

      • Sinde vm-82

        Vetoatko tässä nöyrästi, valheelliseen ja vapaampaan

        -perittyyn uskonnolliseen mystiikkaan?


      • Sinde vm-82
        Sinde vm-82 kirjoitti:

        Vetoatko tässä nöyrästi, valheelliseen ja vapaampaan

        -perittyyn uskonnolliseen mystiikkaan?

        Uskonnollisilla ihmisillä on taipumus siepata ja kidnapata ihmisiä omaan väestönsuojeluun/nsa. Miksi teet joka asiasta nyt holokaustia? Defenssiä ei siksi ole kenelläkään käytettävissä, edes yhteiskuntana. Uskonnot ovat kautta-aikojen muovanneet ihmiskuntaa ja yhteiskuntaa. Ne käyttävät siihen aina kulttuuria, eikä buddhismi kuulu kulttuuriimme. Voi kuitenkin olla, että luonnollisista metsästys- ja keräilykulttuurien aiheuttamista syistä, saatamme hyötyä jostakin muusta uskonnosta ja kulttuurista. Saisimme näin apua, miksi? Mun mielestä mm. yksityisyydensuojan nojalta. Tästä on kristillistä kirjallisuutta, joka on ihan mielenkiintoista historian osalta.


      • Iso lapsi;Sinde-82
        Sinde vm-82 kirjoitti:

        Uskonnollisilla ihmisillä on taipumus siepata ja kidnapata ihmisiä omaan väestönsuojeluun/nsa. Miksi teet joka asiasta nyt holokaustia? Defenssiä ei siksi ole kenelläkään käytettävissä, edes yhteiskuntana. Uskonnot ovat kautta-aikojen muovanneet ihmiskuntaa ja yhteiskuntaa. Ne käyttävät siihen aina kulttuuria, eikä buddhismi kuulu kulttuuriimme. Voi kuitenkin olla, että luonnollisista metsästys- ja keräilykulttuurien aiheuttamista syistä, saatamme hyötyä jostakin muusta uskonnosta ja kulttuurista. Saisimme näin apua, miksi? Mun mielestä mm. yksityisyydensuojan nojalta. Tästä on kristillistä kirjallisuutta, joka on ihan mielenkiintoista historian osalta.

        Mihin Idän Uskonnot vetoavat? Säännölliseen kulttuuriin, arkeen ja elämään, kuten muutkin uskonnot. Aina on ollut tarpeita uskonnollisuudelle itsessämme ja ympäristössämme ja tämä on meille kaikille tuttu asia.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      192
      3291
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2151
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2061
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1925
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      70
      1598
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1351
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1251
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1247
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1207
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1198
    Aihe