nöyrästi uuteen päivään

buddha on

se ei kysy sinulta mitään

se vain tulee aina uudelleen

olet itse lähellä uutta silloin aina

4

180

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sinde vm-82

Ei ole sellaista kristinuskoa, joka olisi nöyrä uusi päivä. Heillä kun on vielä tämä anna mannaa taivaasta amorinkaari Deja Vu:ta koskevine ajanmenetyksineen ja sääntöineen. Päivästä päivään haluaisit ajatella ja olla nöyryyttä. Sekoititko sen tahdottomuuteen tai jossakin vaiheessa jopa epäsopivasti tahdittomuuteen? Oliko siitä vaaraa? Trilleri-elevetoilijaako haet koko ajan päivittäisillä toimillasi? Trilleri-eleinkö yrität taas jotakin järjestellä tai olla jättämässä järjestelyä ympäristössä?

"Mä en muistanut, että trilleri-elein on rikossyytteessä."
      "Mä en muistanut, että trilleri-ele on rikossyytteessä."

Oletko innostunut nyt taas täydellisyydestä?
      Et saa lähteä kilpailemaan rukouksella muita ihmisiä vastaan.

• Sinde vm-82

Vetoatko tässä nöyrästi, valheelliseen ja vapaampaan

-perittyyn uskonnolliseen mystiikkaan?

• Sinde vm-82
        Sinde vm-82 kirjoitti:

Vetoatko tässä nöyrästi, valheelliseen ja vapaampaan

-perittyyn uskonnolliseen mystiikkaan?

Uskonnollisilla ihmisillä on taipumus siepata ja kidnapata ihmisiä omaan väestönsuojeluun/nsa. Miksi teet joka asiasta nyt holokaustia? Defenssiä ei siksi ole kenelläkään käytettävissä, edes yhteiskuntana. Uskonnot ovat kautta-aikojen muovanneet ihmiskuntaa ja yhteiskuntaa. Ne käyttävät siihen aina kulttuuria, eikä buddhismi kuulu kulttuuriimme. Voi kuitenkin olla, että luonnollisista metsästys- ja keräilykulttuurien aiheuttamista syistä, saatamme hyötyä jostakin muusta uskonnosta ja kulttuurista. Saisimme näin apua, miksi? Mun mielestä mm. yksityisyydensuojan nojalta. Tästä on kristillistä kirjallisuutta, joka on ihan mielenkiintoista historian osalta.

• Iso lapsi;Sinde-82
        Sinde vm-82 kirjoitti:

Uskonnollisilla ihmisillä on taipumus siepata ja kidnapata ihmisiä omaan väestönsuojeluun/nsa. Miksi teet joka asiasta nyt holokaustia? Defenssiä ei siksi ole kenelläkään käytettävissä, edes yhteiskuntana. Uskonnot ovat kautta-aikojen muovanneet ihmiskuntaa ja yhteiskuntaa. Ne käyttävät siihen aina kulttuuria, eikä buddhismi kuulu kulttuuriimme. Voi kuitenkin olla, että luonnollisista metsästys- ja keräilykulttuurien aiheuttamista syistä, saatamme hyötyä jostakin muusta uskonnosta ja kulttuurista. Saisimme näin apua, miksi? Mun mielestä mm. yksityisyydensuojan nojalta. Tästä on kristillistä kirjallisuutta, joka on ihan mielenkiintoista historian osalta.

Mihin Idän Uskonnot vetoavat? Säännölliseen kulttuuriin, arkeen ja elämään, kuten muutkin uskonnot. Aina on ollut tarpeita uskonnollisuudelle itsessämme ja ympäristössämme ja tämä on meille kaikille tuttu asia.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Muovikassikartelli

Kauppaketjut ovat yhdessä sopineet muovikassin yksikköhinnaksi 59 senttiä. Milloin viranomaiset puuttuvat tähän kartell
      Talousrikokset
      33
      2124
    2. Aidon persun tunnistaa Marinin palvonnasta

Oli kyse sitten Halla-ahosta tai Putinista. Ensimmäisenä aidolle persulle tulee mieleen Marin.
      Maailman menoa
      48
      1732
    3. Hallintooikeus..

"Asemakaavapäätös pysyy voimassa.Poikkeamista ja rakentamista koskevat luvat hylättiin" kertoo Pyhäjärven Sanomat netti.
      Pyhäjärvi
      112
      1536
    4. Olen rakastunut

varattuun joka ei eroa. Miten tunteista eroon? Tämä ei ole tavanomaista. On elämäni suuri rakkaus.
      Ikävä
      104
      1266
    5. Ootko A-nainen vielä vihainen?

Siitä että en uskaltanut kohdata itseäni silloin kun olit kukassa? Olen tajunnut että tein tosi tökerösti sua kohtaan ja
      Ikävä
      104
      1044
    6. Jos se joskus oli molemminpuolista

niin hyvin me molemmat onnistuttiin pitämään toinen epätietoisena.
      Ikävä
      76
      998
    7. Teit yllättävän siirron

Olet tähän saakka ollut tietyllä tapaa varovainen. Voi kai sanoa, että olemme kunnioittaneet toistemme rajoja. Tiedän,
      Ikävä
      35
      896
    8. Mikä on kaivattusi

ammatti?
      Ikävä
      59
      885
    9. Laita nyt se viesti

Tiedän että haluat tavata. Kirjoitat, pyyhit, kirjoitat... Lähetä se viesti 😗
      Ikävä
      52
      799
    10. Kaipaatko nainen

Semmoista tosi hankalaa ja arkaa miestä? Pitäisitkö hänet aina omanasi jos saisit hänet? Miten huomioisit hänen herkkyyd
      Ikävä
      101
      763
    Aihe