Niin, en tieda onko tama vaara palsta mutta ajattelin purkaa hieman oloja. Olen nyt ollut kuukauden Alanyassa ja niin suuri hellyys iskee, kun vain ajattelenkin suomalaisia ihania nallekarhumiehia, pikku jurrikkajorrikoita. :) Taalla naa miehet on niin allottavia, oikeita keikarimaisia limasienia. Jos et suostu seksiin tunnin tutustumisen jalkeen, olet tiukkapipo ja siltikin huora (?) Lol. Suomalaiset miehet eivat ikina ole olleet minulle sellaisia kaytokseltaan. Suomimiehet, olkaa ylpeita itsestanne!! Ikavoin teita, teidan turvallista seuraa, luotettavia sanoja, huumorintajuisuutta, hiljaista myotatuntoa ja aitoa valittamista.
Suomalaisia miehia niin ikava!!
Kaipaava_tytto
1
301
Vastaukset
- ihaaastunut
Hienoa kaipaava_tytto! ihanaa kuulla, että täällä on muitakin, jotka myös kehuu aikä vaan valita. Itse olen tavannut Suomessa kaikenlaisia miehiä, mutta myös paljon oikeita herrasmiehiä. Mutta täällä tykätään aina inistä, kuinka muualla on kaikki paremmin. Kiva kuulla, etten ole ainoa, joka tykkää suomalaisista miehistä. Varsinkin kiitos viimeisimmälle herrasmiehelle, voisit vaan olla vähä nopeampi päätöksissäsi ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vain vasemmistolaiset rakennemuutokset pelastavat Suomen
Kansaa on ankeutettu viimeiset 30+ vuotta porvarillisella minäminä-talouspolitiikalla, jossa tavalliselta kansalta on ot933743Persut huutaa taas: "kato! muslimi!"
Persut on lyhyessä ajassa ajaneet läpi kaksi työntekijöiden oikeuksien heikennystä, joita se on aiemmin vastustanut. Pe443081- 792987
- 192755
- 282714
- 522412
- 192147
- 592034
- 581876
KL: Mari Hynynen avoimena - Jouni-rakkaan ja Joel-pojan välit ovat nämä!
Mari Hynynen (ent. Perankoski) on naimisissa Jouni Hynysen kanssa. Marilla on edellisestä liitosta yksi lapsi, Joel Vola121818