Mistähän tämä kaikki edes alkoi? Derbi on todella hyvä mopo, pieniä sähkövikoja lukuunottamatta. Ja suurinosa näistä sähkövioista johtuu huonosti sijoitetuista johdoista, jotka hiertyvät helposti. Huom: Sähköviat on pienimpiä vikoja mitä mopossa voi olla. Itellä on kolme derbiä ollut. 2 niistä on ollut sähkövikoja, mutta kuten jo aikaisemmin sanoin, sähköviat on pienimpiä ja halvimpia vikoja mitä on. Nykyään ajelen kevarilla.
Pääasiassa tämä derbi-viha on just sitä vasta kortin saaneiden kuulemaa hölynpölyä ja sitten he ajattelevat olevansa todella cooleja, kun mollaavat ja haukkuvat derbejä minkä kerkiää. Sitten kun on pari vuotta tultu ajeltua mopoilla, huomaa että tuo on täyttä lapsellista p*skaa.
Derbi-viha
6
200
Vastaukset
- D.E.R.B.I
Oon ite ostamas Derbi Senda DRD Xtremee ja o jotkut kaverit sanoo et ne o iha paskoja (omistaa minarelli koneel varustetun mopon) ja ne tietää et Derbit kulkee paljon paremmi ku ne minarelli mopot ei ne kää huonoja oo niin eli uskon et on iha hyvä se Derbi.
- sfgjsfgfgjsfjsfj
Johtuisko se siitä, kun joku kirjottaa esim : Mun yamaha DT ei käynnisty. Niin heti siellä on joku teiniderbi poika antamassa hyviä vinkkejä " OSTA DERBI!!! YAMAHA ON PASKA!!! "
- sdfg4
Ja tuollaiset kommentit kannattaa ottaa aina pienellä varauksella. Erittäin usein tuollaiset vastaukset on kirjoitettu vitsillä yrittäen loata derbikuskien maineen. Ja on siinä näennäisen hyvin onnistunutkin.
- FatTroller
Joo, aika ristiriitasta on. Jospa tehtäs niin että on ihan sama mikä merkki on, sitä EI HAUKUTA paskaks tai jotenkin muuten. Eli sovitaan että kaikki mopot on hyviä. Myös Yamahat.
(KIINAN IHMEET TÄYSIÄ PASKOJA...OLOLOLOLO) - sfgjsfgfgjsfjsfj
No mulla nyt sattuu just olemaan "kiina ihme" (Generic trigger sm). Kohta 10 000km ajettu eikä yhtää vikoja. Joten en menis sanomaa niitä huonoiks jos ei oo kokemusta. Sehä on sama ku minä sanoisin derbiä paskaks vaikkei mulla oo kokemusta koko moposta, eihän siinä ole mitään järkeä. Yhtä lailla te yritätte pilata muitten mopojen "mainetta".
- bfgd4
Edelleenkään älkää puhuko ''teistä''! Ei ne ole kuin ne tietyt tyypit jotka haukkuvat vähän kaikkia...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 14811017
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h1485403Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p414215Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1323622Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska352674Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191916Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?1011588Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3601586Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?751445Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311396