KADONNUT CHIHUAHUA! Katosi pe 10.6 kotoaan Hirvensalmelta vain puolessatunnissa jälkeäkään jättämättä. On mahdollista että on varastettu. Valkoinen jossa beigejä laikkuja, katoamishetkellään n.2,8 kg, 5v uros. Luvassa M I E L E T Ö N löytöpalkkio, kaikki vihjeet tervetulleita 0407641144/0407378403 LEVITTÄKÄÄ ETEENPÄIN!!!
Etsijäkoiran jäljitettyä jäljet loppuivat yhtäkkiä tieltä n.5m eteenpäin kotimme postilaatikolta, josta voitu nostaa auton kyytiin. on myös mahdollista että joku eläin napannut mutta vaikka pieni niin pippuruinen ja olisi oletettavaa että jotain karvatuppoja olisi jäänyt kamppailusta, myös metsät etsitty läpi, eikä löydy MITÄÄN.
KADONNUT CHIHUAHUA !!
6
673
Vastaukset
- BkHarrastaja
Toivottavasti hän löytyy. Pidetään kaikki peukkuja!
- iipaliini
Kamalaa... Toivotaan todella että löytyyy.. En tiedä mitä tekisin jos oma koira katoaisi noin...
- _O_
Toivottavasti ei oo kukaan narkki pölliny..
- juliette3
Voi ei, varmaan oli hirveä tilanne. En kyllä usko, että ap enää lukee tätä, mutta olisi kiinnostava tietää, löytyikö koira?
- ei tulosta
Koira ei koskaan löytynyt. Mutta jos se varastettu on ja joku päivä mun eteen tulee, niin varastaja tietää nimenomaan VARASTANEENSA.
Voimia! Chihu-vauvi on kultaa. En suostu sanomaan OLI. - Tiia-Ma
ei tulosta kirjoitti:
Koira ei koskaan löytynyt. Mutta jos se varastettu on ja joku päivä mun eteen tulee, niin varastaja tietää nimenomaan VARASTANEENSA.
Voimia! Chihu-vauvi on kultaa. En suostu sanomaan OLI.en tiedä luetko tätä palstaa enää. Mutta onko Cihu vieläkään löytynyt???
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet toisen kanssa
...ja minä yhä vain sinua kaipaan. Tiedän ettet ole onnellinen siellä. Älä hukkaa aitoa onnea ja rakkautta hukkaan vain2611917- 421761
Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!1001669Kuka teistä on paras nainen
A-nainen? J-nainen? K-nainen? M-nainen? S-nainen? Vai kenties joku muu...? 😊631409Osaako joku selittää tätä
Että miksi mulle on joka toinen ventovieras ihminen tyly ainakin ilmeillään ja eleillään?791284- 781264
Jos me joskus nähtäisiin
niin ei kai sen vielä tarvitsisi merkitä sen enempää? Ja voihan olla ettei kumpikaan enää siinä vaiheessa edes haluaisi1031233Persun suusta:"Köyhät on luusereita ja ansaitsevat köyhyyden"
Ministeri Juuston apulainen näin uhoaa. Mitäs siinä. Kyllä on jo tiedetty muutaman vuoden hallitustyön pohjalta että per2141093- 551087
Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?161955