Kokoomus julkisti minusterinsä. Hyvä kokoomus!
http://www.iltalehti.fi/uutiset/201106180125531_uu.shtml.
Tulevan sisäministerin todenmukaiset puheet
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2011061813914461_uu.shtml
Kokoomus julkisti ministerinsä
32
129
Vastaukset
- sossu ministerit
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2011061813915091_uu.shtml
Uuden hallituksen parhaat salkut on jaettu..
Vasemmistoliiton loppu on pistettä vailla valmis.
Soinin puolue menestyy seuraavissa kunnallisvaaleissa ! - Pukeli 1
Joo-o. Soini paasasi puoluekokouksessa, kun paraskin matkasaarnaaja, niin ja unohtamatta tietenkään letkauksiaan.
JA SITTEN....Erkki Tuomioja valittiin taas ulkoministeriksi :((((((((((((((((((((
Välittömän, ulospäin suuntautuneen Alexander Stubin paikalle valittiin tuo.
Ei taida tulla tuolle ulkoministerille kutsua tälläkään kertaa Yhdysvaltoihin.- en ymmärräpolitiikka
Joo, tosta oon kyl sata samaa mieltä. Miksei sen Stubbin antaneet jatkaa. Minust se oli just hyvä homma sille. Nyt sitte tollanen - hmm... en taida sanoa:(.
Tuosta ollaan taas kerran erimieltä;) itse pidän Tuomiojasta ja seuraan usein hänen ...
http://www.tuomioja.org/
Joo tässä sulle hieman nostalgiaa ...
http://www.youtube.com/watch?v=S7tGNXzTeoQ&feature=related- Pukeli 1
umalehtinen kirjoitti:
Tuosta ollaan taas kerran erimieltä;) itse pidän Tuomiojasta ja seuraan usein hänen ...
http://www.youtube.com/watch?v=S7tGNXzTeoQ&feature=relatedIhan kokonaan en jaksanut tuota lukea, mutta luettuani kirjan Häivähdys punaista, niin väkisin tulee mieleen, että ei se punaisuus ole jäänyt vaain häivähdyksen asteelle.
Hella Vuolijoki, siinäpä se.
Perinteitä kunnioittaen :))))) Pukeli 1 kirjoitti:
Ihan kokonaan en jaksanut tuota lukea, mutta luettuani kirjan Häivähdys punaista, niin väkisin tulee mieleen, että ei se punaisuus ole jäänyt vaain häivähdyksen asteelle.
Perinteitä kunnioittaen :)))))Niimpä:) Punainen on punaista:))
- Pukeli 1
umalehtinen kirjoitti:
Niimpä:) Punainen on punaista:))
Vielä ennen saunaan menoa. Varasin Nesserin ja olen sijalla 23. Taitaa mennä joulukuulle asti :))
Pukeli 1 kirjoitti:
Vielä ennen saunaan menoa. Varasin Nesserin ja olen sijalla 23. Taitaa mennä joulukuulle asti :))
Voi sua. Miten olisi jos lähettäisin sen sulle kun olen lukenut?
Tosi typerää että Stubille ei annettu ulkoministerin hommaa, supliikki pätevä pokkuroimaton mies.
Haukullinen kirjoitti:
Tosi typerää että Stubille ei annettu ulkoministerin hommaa, supliikki pätevä pokkuroimaton mies.
Täysin samaamieltä Stubista... ja selväsanainen mies....toisin kuin Tuomioja joka mumisee partaansa...
- Pukeli 1
Ääää, eihän se mikään kova juttu ole jos joku vaikka tunnistaisi, kun ei olla tässä murhaajia eikä muutenkaan olla kovasti vaaraksi yhteiskunnalle.
Pukeli 1 kirjoitti:
Ääää, eihän se mikään kova juttu ole jos joku vaikka tunnistaisi, kun ei olla tässä murhaajia eikä muutenkaan olla kovasti vaaraksi yhteiskunnalle.
Matkahuollon kautta ei tule kalliiksi. Tulee perille nimimerkillä Pukeli:))
- Pukeli 1
umalehtinen kirjoitti:
Matkahuollon kautta ei tule kalliiksi. Tulee perille nimimerkillä Pukeli:))
Joo....Hehheh. Laita siihen vielä sulkeisiin, että itärajan iita, niin kaikki täällä kaakonkulmalla tuntee sen suulaan eukon.
Mutta hei..Eilen kävin terveyskeskuksessa näyttämässä mustaa nystyrää mikä oli tuossa solisluun alapuolella.
Mieleen juolahti, että nyt se on sitten tullut se melanooma.
Ei ollutkaan syöpä vaan punkki, mikä piti oikein kaivaa sieltä ihon sisältä, juu ja jo toinen tänä kesänä.
Mutta hirveän syvälle se oli itsensä tunkenut. - Liedon Parma johtaa
Pukeli 1 kirjoitti:
Joo....Hehheh. Laita siihen vielä sulkeisiin, että itärajan iita, niin kaikki täällä kaakonkulmalla tuntee sen suulaan eukon.
Mutta hei..Eilen kävin terveyskeskuksessa näyttämässä mustaa nystyrää mikä oli tuossa solisluun alapuolella.
Ei ollutkaan syöpä vaan punkki, mikä piti oikein kaivaa sieltä ihon sisältä, juu ja jo toinen tänä kesänä.
Mutta hirveän syvälle se oli itsensä tunkenut.Etkö ole katsomassa Jukolan viestiä ?
- Pukeli 1
Ei kukaan jaa kenellekään mitään osoitteita. Tää koko juttu on pelkästään keksittyä koska tiedän, että näillä palstoilla on aina joku jota pommitetaan sieltä ylemmältä oksalta alas.
Tähän systeemiin tarvitaan se joku. Jos ei olisi, niin mitä sitten olisi ? Pelkkiä juttuja kukista ja se ei kauan kannattele tätäkään hullua palstaa. - Pukeli 1
Liedon Parma johtaa kirjoitti:
Etkö ole katsomassa Jukolan viestiä ?
Katsotaan telkkarista. Mulle yksi yritti opettaa sitä karttaa lukemaan. Ei mennyt perille.
- Tsilleesti tsilleest
Onko suvussasi tavattu luulosairautta ?
Pukeli 1 kirjoitti:
Mutta hirveän syvälle se oli itsensä tunkenut.No huh! Yök . Saivat sentään pois. Muistatko kun ennen vanhaan koirilta otettiin punkki pois viinan avulla:) Nykyään punkkipihdeillä. Nyt täytyy koputtaa kolmasti ...Olemme tänä vuonna säästyneet toistaiseksi punkeilta.
Nyt pikkuhilaa menee Hyvän Yön toivotusten puolelle. Nuku hyvin:)- näin se on
Turhaan uma totuuksia klikkailet, Kaikki on onneksi tallessa ja erittäin hyvissä säilöpaikoissa ovatkin.
- sakkilk
Miksi totuuden klikkasit etkö kestänyt totuutta ? Voin kaivaa arkistostani tuon faktan. Toisin kuin sinä, minä en valehtele !
- Pukeli 1
umalehtinen kirjoitti:
No huh! Yök . Saivat sentään pois. Muistatko kun ennen vanhaan koirilta otettiin punkki pois viinan avulla:) Nykyään punkkipihdeillä. Nyt täytyy koputtaa kolmasti ...Olemme tänä vuonna säästyneet toistaiseksi punkeilta.
Nyt pikkuhilaa menee Hyvän Yön toivotusten puolelle. Nuku hyvin:)Viinan käytöstä en tiedä mitään tai sitten muisti ei pelaa.
Mutta tosiaan,
Hyvää yötä ja kauniita unia. - polliisin ystävä
Mitä poliisi sano ? On niillä ollu naurussa pitelemistä pulinoiden rikosilmotuksista. Antasiva jo sakot poliisin työn häirinnästä.
- voi raukkaa
Hyi mitä humalaisen löpinöitä. LOL.
- todellinen totuus !
Uma ja kumppanit ovat palstan jonka nimeä en koskaan mainitse.. Bättre folk.
- !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Haukullinen kirjoitti:
Stubb on ollut lapsesta lähtien hyvin tyly esim.palveluhenkilökunnalle, kuten isänsäkkin Göran.Kun ei ole media paikalla käytös on ihan muuta.
- Stubb pääministeriks
umalehtinen kirjoitti:
http://www.youtube.com/watch?v=S7tGNXzTeoQ&feature=relatedtuosta ollaan erimieltä. Tuomioja on aivan hyvä- kun Saddam tuomittiin, lähetin hänelle pari ihmisoikeuksia koskevaa kysymystä ja lainkohtaa pyytäen häntä toîmittamaan kysymykseni suomen USA.n lähetystøøn- olin olin juonut pari kaljaa... Sain asiallisen vastauksen- hän oli huomannut samat ongelmat, liitteenä tippui Tuomiojan yhdysvaltoihin lähettämän kirjeen kopio.
Stubb on suomen ainoa toivo päästa NATO. on joka taas on suomen ainoa toivo.
Lomailen tässå vielä mutta olen hoidellut myös asioita. Laki on siitä syystä hauskaa, että jos sen tuntee, ei kukaan voi väittää vastaan. Ei ainakaan kannata. - nemoni
Pukeli 1 kirjoitti:
Ihan kokonaan en jaksanut tuota lukea, mutta luettuani kirjan Häivähdys punaista, niin väkisin tulee mieleen, että ei se punaisuus ole jäänyt vaain häivähdyksen asteelle.
Perinteitä kunnioittaen :)))))On kai se jotain silti isältäänkin perinyt..Sakari Tuomioja,you know..aika ironista.
- nemoni
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! kirjoitti:
Stubb on ollut lapsesta lähtien hyvin tyly esim.palveluhenkilökunnalle, kuten isänsäkkin Göran.Kun ei ole media paikalla käytös on ihan muuta.
Hyvä tietää tuokin,kun olen vähän ihaillut tätä tyyppiä ja hänen esiintymistään,mutta onko tietosi tosi vai huhu?
- Pukeli 1
Stubb pääministeriks kirjoitti:
tuosta ollaan erimieltä. Tuomioja on aivan hyvä- kun Saddam tuomittiin, lähetin hänelle pari ihmisoikeuksia koskevaa kysymystä ja lainkohtaa pyytäen häntä toîmittamaan kysymykseni suomen USA.n lähetystøøn- olin olin juonut pari kaljaa... Sain asiallisen vastauksen- hän oli huomannut samat ongelmat, liitteenä tippui Tuomiojan yhdysvaltoihin lähettämän kirjeen kopio.
Stubb on suomen ainoa toivo päästa NATO. on joka taas on suomen ainoa toivo.
Lomailen tässå vielä mutta olen hoidellut myös asioita. Laki on siitä syystä hauskaa, että jos sen tuntee, ei kukaan voi väittää vastaan. Ei ainakaan kannata.Olitko juonut pari kaljaa taas, kun viestisi kirjoitit.
Mitä tarkoitat sanoessasi, että Tuomioja on aivan hyvä, kun Saddam tuomittiin ?
......Olihan Saddam toisenkautta erittäin carmikkaan näköinen vielä vanhanakin, jonka minä ainakin katson lieventäväksi asianhaaraksi tuomiota julistettaessa.
Kuitenkin ihan oikea elinkautinen ja näytillä oleminen olisi ollut kyllä kovempi rangaistus.
Ai nii ja tuo Nato....Juu sinne vain ja haihatteleva maaminoista luopuminen peruttava. Tässä viimeisessä asiassa olen Soinin ajatusten kannalla. - Free Misratah!!!
Pukeli 1 kirjoitti:
Olitko juonut pari kaljaa taas, kun viestisi kirjoitit.
Mitä tarkoitat sanoessasi, että Tuomioja on aivan hyvä, kun Saddam tuomittiin ?
......Olihan Saddam toisenkautta erittäin carmikkaan näköinen vielä vanhanakin, jonka minä ainakin katson lieventäväksi asianhaaraksi tuomiota julistettaessa.
Kuitenkin ihan oikea elinkautinen ja näytillä oleminen olisi ollut kyllä kovempi rangaistus.
Ai nii ja tuo Nato....Juu sinne vain ja haihatteleva maaminoista luopuminen peruttava. Tässä viimeisessä asiassa olen Soinin ajatusten kannalla.Jos luet tarkemmin ja huomiot välimerkit, huomaat että tarkoitin, että tuomioja on aivan hyvä mies. Hän lähetti siis sen kirjeen, itse en hyväksy kuolemanrangaisstusta missään olosuhteissa.
Lisäksi Saddamin hirttäminen osoittautui erittäin pahakssi virheeksi. Uskoisin Gaddafinkin jo lähteneen miljardeineen ostamaan itselleen uuden valtakunnan ilman pelkoa julkisista hirttäjäisistä. - Tuomioja on jeesmies
Free Misratah!!! kirjoitti:
Jos luet tarkemmin ja huomiot välimerkit, huomaat että tarkoitin, että tuomioja on aivan hyvä mies. Hän lähetti siis sen kirjeen, itse en hyväksy kuolemanrangaisstusta missään olosuhteissa.
Lisäksi Saddamin hirttäminen osoittautui erittäin pahakssi virheeksi. Uskoisin Gaddafinkin jo lähteneen miljardeineen ostamaan itselleen uuden valtakunnan ilman pelkoa julkisista hirttäjäisistä.Pieni tarkennus vielä. Alkuperäisen viestini viimeinen kappale liittyy yksityiseen sähköpostiin.
Sähköpostiin liittyen- vastaus oli positiivinen, mitään muutakaan se ei olisi tietenkään voinutkaan olla; asia on selvä mutta näissä kuvioissa yleensä firmat joutuvat hieman myöntymään puolin ja toisin, suora myöntö on paras ja tietenkin ainoa tapa mutta herrasmiesjuttuna asiat hoidetaan yleensä kollegojen kesken asiallisesti.
Laki on yksiselitteinen. - titiyy
umalehtinen kirjoitti:
http://www.youtube.com/watch?v=S7tGNXzTeoQ&feature=relatedNäetkö Erkistä märkiä unia?
Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m2725380- 704856
Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1234355Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest483976- 513800
Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363697- 413348
SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo843073Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv612920Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu222666