"Myös Suomessa poliisi on viime päivinä saanut tietoa aikeista järjestää kilvanajoja Helsingin Vuosaareen tunnelissa. Tunneli on valittu, koska siellä auton pakoäänet kuulostavat järjestäjien mukaan muhkeilta.
- Sellainen ilmoitus tuli Facebookin kautta. Itse kirjoitin sinne sinne poliisin profiililla, että tervetuloa, poliisin tutka on paikalla tunnelin molemmissa päissä"
Näin kertoo ylikonstaapeli Marko Forss Ylen nettiuutisissa.
Viisastahan se on noin toimia.
Mutta oliskos liffaa ja kivaa jos Poliisi voisi joskus, olettaen että mitään häiriötä ei ole eikä muuta laittomuutta ja homma on järjestäjien hanskassa, sanoa porukalle että: "Unohdetaan nyt nuo sakottelut. Haluuks kukaan tietää kuinka kovaa ajoi? "
Tai että Poliisi voisi, oman harkintansa mukaan, määritellä mikä on "Liikenteen vaarantamista".
Eli hevonveessä joku lipsauttaa, selvinpäin, autonsa ojanpohjalle, tiellä jossa menee auto kerran kuussa tms.
Kuittailisi vain idiootille että: "Kivasti menee sulle noita remonttirahoja, on niin kivat lommot kyljissä että jätetään sakotus toiseen kertaan"
Kyllä tulisi Poliisille myönteistä PR: ää ja olalle taputtelua juopoilta iltaisin, ehkä lisää halejakin tytöiltä.
Saattaisi jopa käydä niin että arvoisa Paatero pääsisi Eduskuntaan! :)
Se mitä minä Poliisejamme tunnen, niin hyvin ovat iloista ja huumorintajuista porukkaa.
H.
Rakas Poliisimme palstoilla
9
81
Vastaukset
- lejanna
Samaan syssyynhän poliisi voisi sanoa, että tässäpä puukkoja, pistelkää niitä nyt toisiinne ihan nuoruuden innolla. Me nauramme vieressä, naama veressä. Hehhee!! Puukkohippaa, tilijalitippaa!!
Tai pyssyn pylleröisiä. Katsotaan, pamahtaako aivot kerralla, vai ihanko kahdesti pitää tähdätä.
Minäkin tunnen monta, tosi huumorintajuista poliisia, ainakin siviilissä.
.Tein parhaani juuri sinun vuoksesi ja kuvailin "kevyitä" rikoksia.
Mutta näköjään kykyni eivät riitä. Pitkäsääriset potkivat aina yli aisojen. :)
H.
- bibimbap
Poliisin pitäisi varmaan silloin järjestää sellaiset ajamiset jossain muualla kuin yleisen liikenteen seassa.
Vaikka se kilvanajaja ei vaaratilannetta aiheuttaisikaan, tietenkään, koska on superhyvä ajaja.
Mutta joku mummo tai ämmänläyskä saattaa säikähtää yllättäen eteentulevaa tilannetta ja vetää päin!
Kauheaa sellaine olisi ja moni ihminen onkin viisaasti pähkinytkin että kilpa-ajot järjestetään mieluummin suljetulla alueella.
siellä on poliisinkin helppo olla ystis kaikille.Ei noita Poliisi voi järjestää, ei edes vapaa-aikanaan.
Mutta aloituksessani kuvattiin kuinka seksikkään kovaa ääntä pakoputki voi tuottaa, niin kuuroa mummoa ei olekaan joka eksyisi, edes lähelle.
Kyllä se olisi ihan yhtä juhlaa jos voisi vetää kumit ulvoen yleisen liikenteen seassa. Pari rekka-autoa olis siellä kiva.
H.- bibimbap
hunksz kirjoitti:
Ei noita Poliisi voi järjestää, ei edes vapaa-aikanaan.
Mutta aloituksessani kuvattiin kuinka seksikkään kovaa ääntä pakoputki voi tuottaa, niin kuuroa mummoa ei olekaan joka eksyisi, edes lähelle.
Kyllä se olisi ihan yhtä juhlaa jos voisi vetää kumit ulvoen yleisen liikenteen seassa. Pari rekka-autoa olis siellä kiva.
H.Sinulla ei ole paljonkaan vastuuta muista tienkäyttäjistä?
Oma ilo on se sellainen paras ilo. Eikä muista tarvitse välittää?
Minä voin tehdä näin kuinka haluan ja muut tekevät mitä osaavat ja jolleivat osaa, ajavat ojanpohjalle?
Ralliradat ovat sitä iloittelua varten, liikenne on liikennettä.
Henkilökohtaisesti en nauttisi jos sinä siellä tunnelissa ajaisit auton perään, jossa on lapsenlapseni.
Raikuvilla putkillasi.
Miksei poliisi voi järjestää. Tottakai voivat jos haluavat ja nimenomaan jos haluavat kaahaajat pois liikenteessä.
sinähän puhut kuin Bull Run olisi hyvä asia? - Tase pappa
bibimbap kirjoitti:
Sinulla ei ole paljonkaan vastuuta muista tienkäyttäjistä?
Oma ilo on se sellainen paras ilo. Eikä muista tarvitse välittää?
Minä voin tehdä näin kuinka haluan ja muut tekevät mitä osaavat ja jolleivat osaa, ajavat ojanpohjalle?
Ralliradat ovat sitä iloittelua varten, liikenne on liikennettä.
Henkilökohtaisesti en nauttisi jos sinä siellä tunnelissa ajaisit auton perään, jossa on lapsenlapseni.
Raikuvilla putkillasi.
Miksei poliisi voi järjestää. Tottakai voivat jos haluavat ja nimenomaan jos haluavat kaahaajat pois liikenteessä.
sinähän puhut kuin Bull Run olisi hyvä asia?Mitähän varten ne Poliisit ovat? Ovatko järjestämässä hupiajeluita kaahareille, muhkeine murinoineen, vai valvomassa kaikkien turvaksi laadittuja, Poliisin valvottavaksi määrättyjä lakeja.
Kyllä nuo nopeuksiensa ja ajotaitojensa ylikokeilijat aiheuttavat jo nyt riittävästi surua ja murhetta.
Sairaalalaskut ja lopun elämää jatkuvat eläkkeethän maksaa jokainen veronmaksaja.
Ensikädessä, autoilijat maksavat korotettuina vakuutusmaksuina myös näitä kaahareitten aikaansaannoksia..
Sinä yrität aina vaan laajentaa aloitustani yleisille maanteille vaikka minä tein aloitukseni Vuosaaren tunnelista. Ja holtittomuudesta vain siellä.
Olen katsellut netistä joitain Dokumentteja poliisin toiminnasta ja harvalla Poliisilla on enää Härkämäistä otsatukkaa, eikä ole pahemmin takatukkaakaan.
Tyttöilijäpoliiseilla on nätit letit tai ponnari.
Miespoliiseissa on hyvä että heillä on uniformu, muuten olisi heitä vaikeaa erottaa asiakkaistaan.
Palomiehillä tuon siilin ymmärtää, sänki ei pala niin pahasti kuin "The Beatles"- malli.
H.- Rysähtää vielä..
Totta. nimenomaisessa.tunnelissa ei saisi hurjastella? Eikö näillä tyypeillä järki sano todella mitään? Etupäässähän tuota tunnelia käyttävät raskaskalusto. (satama)..vain kaksi kertaa itse tuon ajanut..silloin mentiin Vuosaaren laivasatamaan..josta laiva lähti Gdanskiin;))
Se on muuten kliffa. Ei liffa.
Tsau:Friidu
En viitsinyt kirj. - .
Olen monasti miettinyt miksi auto on niin hirveen tärkeä poikasille?
Eikö sitä voisi korvata jollain muulla kulkuneuvolla?
Säästyisi henkiä, puhumattakaan vanhempien huolesta ja poliisien ajan tuhlauksesta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m1794896Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1063989Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363589- 513410
- 563379
Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest362838Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182569- 232296
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami211929Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?361788