Saunalahti ei kuulu missään ja siellä menevät koko ajan liittymätyypit ja kuukausimaksut sekaisin. Minulle on kaksi kertaa tullut kotiin postissa ilmoitus, että ystäväni on vaihtanut operaattoria, joten sisäpiiri-puhelut lopetetaan. Soitto ystävälle vahvisti tämän "tiedon" virheelliseksi ja sittenpä soitimme Saunalahden asiakaspalveluun. Meni viikko ja tuli sama uudelleen. Laskuissa tämä myös näkyi. Normaalisti sisäpiiripuhelut olivat nyt tavallisia soittoja Saunalahdesta saunalahteen... Ja sitäpä sitten makseltiin
Saunalahti on perseestä
7
1013
Vastaukset
- tomi_75
Niinpä,niinpä. Ei saunalahdella ole vain tämmöisiä mokia,myös dna:lla ja acn:llä on. Ja tohon saunalahden kuuluvuuteen voin sanoa,että älä mollaa operaattoria sen enempää kuin sulla on aihetta. Saat sillä vain paskan maineen....
- tomi_75
Saunalahden laskutus on muuten toiminut paremmin (=ajallaan),kun katso täältä näiden ACN:n ja DNA:n touhuja. Toimivuudeltaan Saunalahti on suomessa varmaan 3-4 paras sijat 1-3 saa jokainen haluamallaan tavallaan arpoa
- Sergei
En ole kyllä aikaisemmin kuullut että Dna:lla ois mennyt sekaisin lähipiiri-ja tavalliset puhelut???Ethän heitä mitään provoo....
- OhO
tomi_75 kirjoitti:
Saunalahden laskutus on muuten toiminut paremmin (=ajallaan),kun katso täältä näiden ACN:n ja DNA:n touhuja. Toimivuudeltaan Saunalahti on suomessa varmaan 3-4 paras sijat 1-3 saa jokainen haluamallaan tavallaan arpoa
Kerroin kyllä ihan omakohtaisia kokemuksia, enkä väittänyt mitään epätodellista. Tämä Tomi_75 tuntuu olevan Saunalahden edustaja, kun kaikissa muissakin aiheissa niin puolustelee sitä. Ei voi mitään. Kokeiltu on ja paskaksi todettu.
- ammattilainen
Ihme juttu. Saunis käyttää Soneran verkkoa ja kuitenkin kuuluvuus on paljon huonompi, kuin Soneralla. Olen havainnut, että huonoissa olosuhteissa, joissa Sauniksen kuuluvuus loppuu, niin Sonera vielä kuuluu. Tämän on havainnut työkaverinikin. Olen kysellyt asiaa Saunalahden asiakaspalvelusta, mutta eihän siellä mitään tiedetä.
Selityksenä saattaa olla, että Sonera ei anna Saunalahdelle verkkonsa täyttä kapasiteettia.- ewq
Vaihda kännykkää pöljä. Verkko on sama, mutta puhelimissa on eroja.
- saunalahti sucks
vaihdan saunalahden pois heti - ai niin vuoden päästä vasta!
Maksan siis kuukasuimaksua, mutta vaihdan ehdottomasti pois.
Känny varastettu - luvattiin puhelimessa alle 3 minsan aikaa - odottelin 40 minsaa.
Toivottavasti kukaan ei soitellut ulkomaille.
Kenellä asiakaspalvelu pelaa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.72518- 1211781
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill391487Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1231466Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1691308Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1571268- 1461260
- 521198
- 591138
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.531039