Näe ja kuule Katri Helena Provinssirockin lavalla!

r.moore

14

437

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Fani-73

      Tosi hienoa. Pieni tyttönikin odottaa innolla Katrin keikkaa netin välityksellä,kun ei olisi muuten mahdollisuutta päästä festarikeikalle myöhemmin kesällä. Ja taidan itsekin säästää ja nautiskella omalla kotisohvalla Katrin Hittiputkesta. Ei ainakaan tarvitse kärsiä ympärillä örveltävistä juhlajuomaa nauttineista niin,kuin monesti kesäfestareilla joutuu tekemään. Uutta levyä ja konserttikiertuetta odotellen kaikille faneille vauvasta vaariin lämmintä kesää.

      • Oli miten oli!

        Kiitos samoin sinulle!! Katri on in!!!!


    • jaskan kaveri

      KESÄN KOKOKOHTA, PARHAILLAAN MENOSSA, MYÖS NETISSÄ. KATRI HELENA LIVENÄ!

    • fani57

      vooooiiiih, ihan tuli tippa välillä silmään. ihanaa. tää kuulemma tulee jossain uusintana vielä, tuolla areenalla kai? puhelinlangat reggaena on ihana!!! nii ihana!!!

      • Fani-73

        Olipas huikea keikka. Kiitos Katri! Ihana aina vaan uusilla sovituksilla klassikoista syntyy uusia ihania helmiä! Nyt vaan toivotaan,että Yle lähettää joskus kokopitkän televisio taltioinnin,niin kuin Kari Tapionkin keikan viime kesältä. Saisi itselle muistoksi taltioitua.


    • r.moore

      Näin lukee YLE:N SATUMAAN sivuilla

      Keikat tulevat YleX Areenaan katsottaviksi myös jälkikäteen tiistaihin 21.6.2011 mennessä. Katri Helenan keikka tulee myös jälkeenpäin katsottavaksi Yle Areenaa.

      Tästä urlista pitäis löytyä, kunhan koneet ehtii raksuttaa.
      http://areena.yle.fi/haku//uusimmat/hakusana/provinssirock
      Suosittelen.

      t. Airi S.

    • aree nassa nyt

      Siellä Areenassa se hieno konsertti nyt on. Nautitaan!

    • jarkko r

      upea konsertti. kiitos Laulun Taitajalle - Katri Helenalle!

      • off-nappula toimi

        Kuka yrittänee imitoida Laulun Taitajaa paràikaa kuultavassa Radio Suomen Provinssikonsertissa.Niin on vaikeaa laulajalla ja vielä vaikeampaa kuulijalla.


    • hurmos;=)fani

      Katri Helena oli ihan mahtavassa iskussa Radio Suomessa juuri tänään Juhannuspäivänä 2011 kuullulla Provinssin keikalla. Kuulosti aiva kuin olisi itse ollut jossain hänen konsertissaan mukana ja paikan päällä, aivan paremman erilaiselta kuin tuossa tv- taltioinnissa. Katrin ääni ei petä edelleenkään kertaakaan, aivan upeaa. Kiitos Radio Suomi, on taas perustellumpaa maksaa puolivuoisittain tuo jumalattoman kallis tv-lupamaksu...

    • jarkko r

      ... katsonut konsertin jo kolme kertaa! onnen onkija on aivan hulvaton, siitä ei meno parane. kiitos Katrille!

    • kalakaveri?

      Hyvä konsertti, tykkäsin uusista sovituksista tällä kerralla eniten.
      En ollut lady nousi yhdeksi huippubiisiksi. Lisää irrottelua odotellaan...

    • k.k.

      On ilo kuulla ja katsoa tuota konserttia edelleen :)

    • he le na

      mahtavaa katri! hyvä konsertti

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kela tukee virallisesti Pride-liikettä

      Iso kiitos Kansaneläkelaitokselle tuen osoittamisesta myös vähemmistöille. Näin toimii vastuullinen valtiollinen koko k
      Maailman menoa
      96
      4086
    2. Pride-liputus närästää monissa Suomen kunnissa

      Suomen lipun nostamisesta on laki. Pride‑liputuksesta ei. Kieltäytyviin kuntiin kohdistuu poliittista painostusta kuin k
      Maailman menoa
      26
      2862
    3. Hitaille omat kassat

      Kassoilla hidastelevat ärsyttävät. Menee heti loppupäivä pilalle, kun kauppareissu kestää hidastelijoiden takia. Näille
      Maailman menoa
      228
      2142
    4. Jorma Lind kuollut

      Ylen uutisankkurina 40 vuotta toiminut Jorma Lind on kuollut 85-vuotiaana. https://yle.fi/a/74-20230265 ARVl on näet
      Maailman menoa
      55
      2075
    5. Mikä on kaunein

      Ja hellyttävin hetki irl kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      72
      1446
    6. Mahdatko ymmärtää sitä

      Mä en selviä jollei me jutella kunnolla. Tarvitsen sua siihen. Etkä sä voi sitä tietää kun en ole ilmaissut mutta olen
      Ikävä
      76
      1300
    7. Kävisikö tällainen sopimus?

      Olisitko valmis juttelemaan jo ensi viikolla kahden kesken?
      Ikävä
      90
      1109
    8. Ensimmäisenä Helluntaina ei uudelleen kastettu KETÄÄN!

      Raamattu kertoo, että Helluntaina kastettiin. Mutta vaikka Raamattu ei erikseen kerro tiedän VARMASTI Ettei
      Kaste
      691
      1091
    9. Mitä yhteistä sinulla

      on kaivattusi kanssa? Sama musiikkimaku, tai huumorintaju, tai ehkä työpaikka? Vai ettekö tunne vielä niin hyvin?
      Ikävä
      57
      945
    10. Nyt kerrot mies mitä ajattelet minusta

      Ihan suoraan ja suodattamatta.
      Ikävä
      71
      944
    Aihe