Morjens
Kyselen vain mielipiteitä ja mielikuvia, kummanlainen domain kannattaa rekisteröidä kansainvälistä toimintaa varten. Suomalaisia varmastikin mielyttää fi-domain enemmän, mutta mitä luulette, tykkäävätkö ulkomaanelävät, lähinnä lähimaidemme edustajat fi-domainista. Vai onko com parempi.
Com- vai fi- domain kv-toimintaan?
1
193
Vastaukset
- Tyhmeliininen
Ilmanmuuta com käyttöön huomattavasti tunnetumpi, sekä muutkin kuin suomenkieliset selaimet osaa käyttää hyväksi automaatti täydennystä. Huomaan itsekkin että kokeilen usein yrityksennimi.com ja sen jälkeen hakukonetta jos en päässyt halutulle sivulle, vaikka olisi kyse Suomalaisesta yrityksestä.
Mutta rekisteröit tietenkin kummatkin ja sitten ohjaat fi-päätteellä suomenkieliselle sivulle com-päätteellä kansainvälisille (englannin kielisille) sivuille. esimerkkinä http://metso.fi ja http://metso.com Halutessa voit myös rekisteröidä muitakin päätteitä kun ovat halpoja muutamia euroja vuosi, palvelintilastahan ei sitten tule mitään lisä maksuja kun samaa käyttää.
Toki Metso esimerkki ei täydellinen kun fi-pääte ohjaa www.metso.com.... eikä metso.com... Siis joko www käytetään tai sit ei, ei molempia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1721137
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän132857- 84793
- 51738
Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk55549Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?37541Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä296538Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t215489Pakkomielle
Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs45482- 49477