Sainpas kerran lainata sitä ja koska faija on niin ............... maailman paskin faija, niin aattelin kirjottaa hädän varalta sen tunnusluvun ylös. Eli jos karkaan ja pöllin sieltä tonnin, ni oisko se ihan järkyttävää? Iskä käy töissä ja me ei olla köyhii mut ei rikkaitakaan.
Jos pöllin iskän luottotililtä 1000e?
4
288
Vastaukset
- huoohh..
UPPPPPp
- JK
EI OLISI JÄRKYTTÄVÄÄ
- Janne.
Pöllit tonnin ja lähdet tiehesi?
Minne ajattelit majoittautua? Hotelliin? Paljonko se kustantaa?
Kauanko rahasi riittää? Menetkö töihin ja tuhlaat rahat ja palaat
takaisin kotiin?
Kohta on taas uusi juttu iltalehdessä:
15 vuotias kalle karkasi 1000e mukanaan. - äksdeeteinix
Sä vaikutat sen ikäiseltä ihmiseltä, että sun mielestä kaikki on kusipäitä jotka ei ole sun kanssa samaa mieltä (olen myös itse ollut saman ikäinen). Tuo karkaaminen voi tuntua helpolta ja hyvältä ratkaisulta mutta ajatteleppa mitä kaikkea siitä sitten seuraa. Tuollaiset asiat vainoavat sua vielä monen vuoden päästäkin. Poliiseillakin voisi olla muutakin tekemistä kuin etsiä jotakin karkailevaa teiniä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2033792Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii592379Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3912286- 472193
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua321521Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul5131287Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em931261- 561237
- 681129
Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles1231108