Keskustelunimimerkin luominen Kauppalehden keskusteluihin

Osakeasiaa tämäkin

Olen käynyt jo jonkin aikaa osakekauppaa ja välillä on tullut turpaan ja vähän voittojakin. Olen aktiivinen kauppalehden lukija ja etenkin osakekeskustelupalsta on mielenkiintoinen. Haluaisin itsekkin osallistua keskusteluun mm kysyä mielipidettä esim Uponorista , mutta en saa luotua keskustelunimimerkkiä.

Kysymys kuuluukin onko keskusteluoikeus ainoastaan tilaajilla?

4

220

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 212222222222222222

Ei. Kyllä kuka tahansa toope voi luoda nimimerkin, itse en ole ikinä tilannut ja minulla on useampiakin nimimerkkejä.

• Toinenkin toope

Miten se sitten käytännössä tapahtuu? Minne pyyntö tehdään ja kestääkö nimimerkin avaus kauankin?

• joku vaan
        Toinenkin toope kirjoitti:

Miten se sitten käytännössä tapahtuu? Minne pyyntö tehdään ja kestääkö nimimerkin avaus kauankin?

Siellä on linkki "luo uusi tunnus" tai jotakin sellaista.

Itse en ole viitsinyt sinne mennä kun vaativat oikeat henkilötiedot ja silloin anonyymikirjoitelu voisi tuntua vähän hölmöltä.

Arvopaperilahden palsta on toinen mutta ylläpito bannaa kaikki asiakirjoittajat.

Vuosien tauon jälkeen palasin sinne enkä kovin monta viestiä ehtinyt kirjoittaa kunnes kone ilmoitti että olen rikkonut sääntöjä ja kirjoitusoikeus otetaan vuodeksi pois.

Kävin kaikki viestini läpi ja pahin mitä olin sanonut oli että voipi Nokialla olla vaikeaa kun dealextremestä saa niiden huippumallin vertaisia android-puhelimia hintaan 90-150 euroa mihin sisältyy postikulut.

• Satunnainen kirj.

Heleppoo ku heinänteko. Siellä sivuilla oikeassa yläkulmassa on: "Kirjaudu sisään/ uusi käyttäjä". Klikkaa uusi käyttäjä-kohtaa, täytä sivuston tiedot ja klikkaa "rekisteröidy käyttäjäksi". Kyllä pitäis onnistua.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Arvaa miten paljon

Haluan sua?
      Ikävä
      94
      1729
    2. Kolme miestä joukkoraiskasi nuoren naisen metsässä Helsingissä.

https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011193871.html?utm_medium=promobox&utm_campaign=hs_tf&utm_source=is.fi&utm_content=pr
      Maailman menoa
      239
      1493
    3. Mitä toiveita ja ajatuksia sulla

On kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      89
      1346
    4. Sunnuntai terveiset kaivatulle

Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!
      Ikävä
      65
      1015
    5. Aika usein mietin sitä

Että miksi juuri minä olen se jonka kanssa haluaisit vakavampaa? Mikä minusta voi tehdä sellaisen että koet niin syviä t
      Ikävä
      46
      921
    6. Rakastan sinua ja

Tiedät sen.
      Ikävä
      47
      908
    7. Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?

Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman
      Ikävä
      38
      898
    8. Eräästä kalastuksenvalvojasta leviää video !

Ennemmin tai myöhemmin tänne palstalle tulee videonpätkä, jossa kerrotaan paikallisesta "kalastuksen valvojasta". Ei si
      Suomussalmi
      9
      874
    9. On ikävä sua

Rakas ❤️.
      Ikävä
      46
      842
    10. IS Viikonloppu 26.-27.4.2025

Koviksen ovat laatineet Eki Vuokila ja piirrospuolista vastaa Lavonius, jolloin 2,5 vaikeusasteen ristikko on saatu aika
      Sanaristikot
      35
      819
    Aihe