^näitäkin olisi kiva välillä kuulla vastapainoksi kaikelle roskalle mitä tällä palstalla viljellään. Alanyallakin on toki huonotkin puolensa, mutta enemmän löytyy niitä hyviä ja mahtavia matkakokemuksia jotka eivät unohdu koskaan! Itse muistan ihanan rannan, ystävällisen ilmapiirin ja kaikki ostosmahdollisuudet..aah ja hyvä ruoka!!
Täällä voi jakaa ihania kokemuksia Alanyassa :) toki jos joku haluaa taas lapselliseksi heittäytyä niin kirjoittakoot mitä haluaa, kaikki ketkä ovat Alanyassa oikeasti käyneet tietävät millaista siellä on eikä tarvitse jauhaa mistää suomihoroista. Turkki on mahtava maa täynnä mahdollisuuksia :)
Hyviä lomakokemuksia!!
37
809
Vastaukset
- ei lapsellisuuksia
Sekö on roskaa ja lapsellista jos kirjottaa negatiivistä turkista. Kaikkiin viestiin pitäs myös vastata asiallisesti,eikä alottaa sitä mieletöntä metelöintiä .Eihän siitä mihinkään päästä ,kyllä kaikki tietää turkin olevan seksituristimaa.
- karat
En voi millään ymmärtää, ei kai kaikki nyt seksi mielessä matkustele. Olemme mieheni kanssa käyneet monessa maassa ja Turkki on yksi ystävällisimmistä maista. Olimme keväällä Alanyassa ja iltaisin istuimme terasseilla joissa oli paljon nuoria naisiakin. En koskaan nähnyt että heitä olisi sen kummemmin ahdisteltu tai roikuttu perässä. Kyllä aikuinen ihminen osaa ilmaista jos ei seuraa kaipaa. Ja mitä sitten jos yksinäinen ihminen lomansa ajaksi seuralaisen vaikka ottaisikin, ei kai se teidän suomalaisten junttejen rahapussista pois ole. Matkustelkaa enemmän ja surffailkaa täällä vähemmän.
- lapsellista.
ja heti on pillupoliisi paikkalla - nopeasti ja pyytämättä.
- ai ei?
On roskaa ja lapsellista päivystää jotain foorumia että pääsee heti korostamaan "seksiturismia" joka ketjuun. Oletko käynyt itse esim. Pattayalla? Veikkaus: et ole.
Get a life.- Minä olen
käynyt Pattayalla ja se on miesten seksiturismikohde. Tosi viemäri.
Analia on naisten.
On helppo mennä käyttämään tilaisuutta hyväksi kun paikallislta (musliminaisilta) on esiaviollinen seksi kielletty.
Sikamaisat ja moraalitontahan se on, mutta sellainenhan suo-maalainen seksituristinainen (se maailmankuulu) on. Yhden pisteen nainen kaikin puolin. - Tiesitkö että
Minä olen kirjoitti:
käynyt Pattayalla ja se on miesten seksiturismikohde. Tosi viemäri.
Analia on naisten.
On helppo mennä käyttämään tilaisuutta hyväksi kun paikallislta (musliminaisilta) on esiaviollinen seksi kielletty.
Sikamaisat ja moraalitontahan se on, mutta sellainenhan suo-maalainen seksituristinainen (se maailmankuulu) on. Yhden pisteen nainen kaikin puolin.Nussimalla sinutkin on tehty.
- jotain rajaa sentäs
Muttei muslimin kanssa.
- ukkometsooo
kivoja loma juttuja ihmisillä 1 on pillupoliisina alanyassa yks vaan nussii koko loman ja 1 analysoi koinka kukakin on tehty ja yks runkkari on käynyt pattajala ja avautuu siitä nyt täällä taitaa ollas aika etova kaveri ku jäi ilman jopa siellä ja on nyt katkera muille.
- omgomgomg
Joo o heti kun yrittää täällä jotain positiivista aloittaa niiin heti alkaa kamala riitely ja ainainen seksiturismin korostaminen, please, voitaisiinko se aihe jo jättää...
- #¤#¤¤#
Olen kyllä huomannut ,että asia on päinvastoin . Kaikki jotka kirjotta jotain mitä ei miellytä turkinfanija alkaa mieletön sättiminen ja lapsellinen haukkuminen .
- tyyyyhmäääää
#¤#¤¤# kirjoitti:
Olen kyllä huomannut ,että asia on päinvastoin . Kaikki jotka kirjotta jotain mitä ei miellytä turkinfanija alkaa mieletön sättiminen ja lapsellinen haukkuminen .
tää oli hyviä lomakokemuksia ei paskanjauhantaa et miks avaudut täällä opettele lukemaan
- E.GG
;) Olen matkustanut paljon ja muutamia kertoja Turkissa , joista Alanyassa kaksi kertaa , viimeksi viime syksynä.
Alanya on ihan hyvä lomapaikka , jos riittää pelkkä hulppea ranta ja hyvä ruoka kohtuuhinnalla , muusta ei sitten voi mainitakkaan , vähissä on tarjonta , ellei vesiliukumäkiä lasketa niiksi.- Jotain ihan muuta
Lähellähän on isoja kaupunkeja. Itse aion ottaa bussin ja vierailla myös niissä, koska vesiliukumäki ei tosiaan riitä.
- Onniminulla
Jotain ihan muuta kirjoitti:
Lähellähän on isoja kaupunkeja. Itse aion ottaa bussin ja vierailla myös niissä, koska vesiliukumäki ei tosiaan riitä.
Olin Alanyassa toukokuussa. Lennän sinne taas syyskuussa. Olen toiminut näin vuodesta 2000. Mikään ei muuta mielipidettäni. Alanya on rakas paikka jonne on ihana palata. Ilmasto, ruoka, siisteys, ihmiset....Näitä kirjoitteluja on hauska seurata..miten tyhmäksi ihmiset osaavatkin tehdä itsensä. Suurin osa noista ala-arvoisista kirjoituksista on kouluttamattomien ja väliinputoajien laatimia. Näkee tyylistä.. Pitäähän heillä kai olla jotain tekemistä tyhjinä päivinä kun ei ole työtä ei ole harrastuksia. Mutta roiikkukoot täällä inhottavine kirjoituksineen. Hykertelevät kun joku/jotkut provosoituvat. Niinkuin minäkin nyt...Ette saa Turkin Alanyaa pois maailmankartalta ettekä lomailijoitten mielipaikalta. Teidän on siihen tyytyminen. Hyvää kesää kaikille Alanyaan matkustaville ja muillekkin...
- BeBEKK
Jotain ihan muuta kirjoitti:
Samoin teen minä , matkustan lähikaupunkeihin muutamiksi päiviksi ja palaan takaisin Alanyaan , kyllä se ihan mukava paikka on ilman niitä "vesiliukumäki" paikkojakin.
Ps.
Ja mua ei kyllä baarin jäppiset ahdistele , osaan sanoa tiukasti mutta kohteliaasti ,ei kiitos!!! - Munan perässä
BeBEKK kirjoitti:
Samoin teen minä , matkustan lähikaupunkeihin muutamiksi päiviksi ja palaan takaisin Alanyaan , kyllä se ihan mukava paikka on ilman niitä "vesiliukumäki" paikkojakin.
Ps.
Ja mua ei kyllä baarin jäppiset ahdistele , osaan sanoa tiukasti mutta kohteliaasti ,ei kiitos!!!menet sinne kuitenkin, turha esittää muuta.
- pois tiukkapipoisuu
Onniminulla kirjoitti:
Olin Alanyassa toukokuussa. Lennän sinne taas syyskuussa. Olen toiminut näin vuodesta 2000. Mikään ei muuta mielipidettäni. Alanya on rakas paikka jonne on ihana palata. Ilmasto, ruoka, siisteys, ihmiset....Näitä kirjoitteluja on hauska seurata..miten tyhmäksi ihmiset osaavatkin tehdä itsensä. Suurin osa noista ala-arvoisista kirjoituksista on kouluttamattomien ja väliinputoajien laatimia. Näkee tyylistä.. Pitäähän heillä kai olla jotain tekemistä tyhjinä päivinä kun ei ole työtä ei ole harrastuksia. Mutta roiikkukoot täällä inhottavine kirjoituksineen. Hykertelevät kun joku/jotkut provosoituvat. Niinkuin minäkin nyt...Ette saa Turkin Alanyaa pois maailmankartalta ettekä lomailijoitten mielipaikalta. Teidän on siihen tyytyminen. Hyvää kesää kaikille Alanyaan matkustaville ja muillekkin...
"Suurih osa näistä kirjottajista on kouluttamomien ja väliiputoajien laatimia. Näkee tyylistä..." Vois oikeesti turkin fanit olla näin aivottomia .Miettikää ei kaikkien ole pakko tykätä turkista ja mielipiteensä saa jokainen sanoa. Mutta toisaalta onhan teitä huumoritajuttomia kiva kiusata.Vakavaa touhua se on turkissa käynti.
- turkki<3
Loytyyhan taalta Kale ja Damlataksen tıppukıvıluola ihan kaupungısta. Alanyaa on nappara kayttaa eraanlaisena tukikohtana ja tutustua muualle Turkkıın: Antalya, Pamukkale, Kappadokia, Anamur, Efesos, Side, Kursunlun vesiputoukset... nahtavaa ja koettavaa riittaa kun laittaa takapuolensa liikkeeseen ja poistuu valilla muualle. Tassa naita Alanyan ja Turkin viehatyksia miksi kerran toisensa jalkeen tanne palaan: ja mika parasta, juuri nytkin helle helliii =) lampimia terveisia vaan kotı-Suomeen.... onneksi en ole tulossa viela viikkoiıhin takaisin =D
- ;)..............
Munan perässä kirjoitti:
menet sinne kuitenkin, turha esittää muuta.
Munia katselin kyllä basaaritorilla,olivat paljon paljon suurempia kuin Suomalaiset ?
- matkailijasorttinen
Olemme käyneet Alanyassa lukuisia kertoja niin perheen kanssa kuin tyttöjen kaveriporukkallakin. Seksiä on maailma täynnä ja maksullista seksiä löytyy mistä tahansa maasta. Aikuinen ihminen osaa varmasti ilmaista, jos ei ole seurustelu- ja seksiseuraa hakemassa.
Turkki on loistava lomakohde monipuolisuudensa vuoksi. Niin lapsiperheille kuin aikuisporukoille löytyy aina jotain tekemistä. Myös kulttuurinälkäiset ja aktiivilomailijat löytävät Alanyasta paljon menopaikkoja. Bilehileet yllättyvät Alanyan monipuolisesta tarjonnasta ja rauhaa rakastavat voivat istuskella katselemassa auringon laskua rannalla. Myös hotellivaihtoehtoja on laidasta laitaan; yhden tähden läävistä viiden tähden upeisiin hotelleihin. Voin suositella lämpimästi tätä Turkkia itse kullekin!- Pidä kuule
ihan rauhassa täi-turkkisi itselläsi!
Tuskin edes susi-turkki Chincillasta puhumattakaan.
Sekundaa, kuten "yhden pisteen naisilla" kaikki muukin. - fat vosut
tosin suomalaiset läskivosut kelpuutetaan testipanoiksi vain Turkissa, sillä nämähän ovat paikallisille vääräuskoisia pakanoita ja sekunda-patjoja testipanoa varten.
maissa joissa naisen alistaminen ei kuulu kulttuuriin ei myoskään suo-maalaisia skänksejä pahemmin katsella. - ukkometsoooo
fat vosut kirjoitti:
tosin suomalaiset läskivosut kelpuutetaan testipanoiksi vain Turkissa, sillä nämähän ovat paikallisille vääräuskoisia pakanoita ja sekunda-patjoja testipanoa varten.
maissa joissa naisen alistaminen ei kuulu kulttuuriin ei myoskään suo-maalaisia skänksejä pahemmin katsella.ai että sulla semmonen lomakokemus kiva et nautit no jokainen tavallaan pääasia et sul oli kivaa!!!!!
- Haihduttaja
fat vosut kirjoitti:
maissa joissa naisen alistaminen ei kuulu kulttuuriin ei myoskään suo-maalaisia skänksejä pahemmin katsella."Fat vosut" nimimerkillä kirjoittava, opiskele tai mene töihin. Olet huono, kaikella tavalla huono. Olet typerä, tyhmä ja raukka. Sinulla ei ole elämältä mitään odotettavaa. Olet niitä ihmisiä joka ei jää mieleen, olet nobody.
- 2012
Olemme käyneet mieheni kanssa Alanyassa 2 kertaa ja odotan kovasti, että päässemme sinne vuoden päästä uudelleen. Paikka on aivan ihana, se lämpö ja ystävälliset ihmiset =) Tietenkään kaikki eivät tykkää Alanyasta, eikä ole pakko tykätäkään, en minäkään tykkää kaikista maista. Mutta mielipiteensä voi ilmaista asiallisesti sen kummemmin haukkumatta toisten valintoja. Alanyan seksiturismista en ole itse kummallakaan kerralla nähnyt viitteitä, mutta voihan sitä silti tietysti olla, en vain ole kiinnittänyt muiden matkailijoiden touhuihin huomiota, ei sellainen jaksa kiinnostaa, menee vain oma loma hukkaan, jos seuraan mitä muut tekevät. Miksi tosiaan melkein joka keskusteluun pitää tunkea tuota seksiturismin mainostamista, eri asia jos asiasta kysyttäisiin...
- natsaa>
Ei Aalanya niin kummonen paikka ole,halvalla pääsee seksittelemään lyhyellä lentomatkalla,näin on.
- "pimpula"
jep..........Alanya avarsi eikä paljoa maksant'..........parempiakin on koettu.........
- Haihduttaja
Sinulla "pimpula" ei ole varaa edes bussilippuun. Sinulla ei ole varaa mihinkään. Et ole koskaan kokenut mitään parempaa.
- EkI fiksu
Haihduttaja kirjoitti:
Sinulla "pimpula" ei ole varaa edes bussilippuun. Sinulla ei ole varaa mihinkään. Et ole koskaan kokenut mitään parempaa.
Haihduttaja :( lyhyesti ja ytimekkäästi:olet tyhmä!
- "pimpula"
Haihduttaja kirjoitti:
Haihduttaja moi , sorry en käytä julkisia kulkuvälineitä , paitsi lentokoneita matkustaessani Alanyaan ja moneen muuhun paikkaan , joten bussilippuja en tarvitse , miten on Sinun laitasi?
Kokemuksista en kirjoita Sinun tyyppisille ihmisille , koska ne eivät mene nks. jakeluun , jos on pari kertaa lapsena heitetty ilmaan ja kerran vaan otettu sylkkyyn , tulos on tuo , sorry , niin se vaan menee............... - voi voi
Haihduttaja kirjoitti:
taitaa Haihduttajaa vituttaa kun ei voi raotella läskihaarojaan muualla kuin maassa jossa nussitaan kaikkea liikkuvaa
- Haihduttaja
voi voi kirjoitti:
taitaa Haihduttajaa vituttaa kun ei voi raotella läskihaarojaan muualla kuin maassa jossa nussitaan kaikkea liikkuvaa
Olet mitätön surkimus jolla ei ole toivoa eikä tulevaisuutta. Kielenkäyttösi paljastaa ihmisyytesi tason ja iljettävyytesi. Miksi olet yleensä olemassa?
- ________
Haihduttaja--lapsellinen pentu
- Haihduttaja
Huonosti profiloitu. Miksi ihmeessä te kana-aivot ette perusta omaa keskustelupalstaa. Siellä saisitte kirjoitelle toisillenne vähä-älyisiä mielipiteitänne.
- :D....
Haihduttaja kirjoitti:
Huonosti profiloitu. Miksi ihmeessä te kana-aivot ette perusta omaa keskustelupalstaa. Siellä saisitte kirjoitelle toisillenne vähä-älyisiä mielipiteitänne.
Suosittelen , että katsot lomatarjontaa netistä ja unelmoit olevasi lomalla jossakin.....siis unelmoit !!!
- per**********
Täällä ei sitten saa positiivista palstaa tehtyä ei sitten edes maksamalla!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Aina joku idioottipässi sepittää jotain shittiä, okei, mielipiteet kullakin, mutta tarkoitus ei ollut tämä TÄSSÄKÄÄÄN keskustelussa, jumalauta! kasvakaaa!
- juurikotiutuneena
Tässä asiallinen kommentti lomasta Alanyassa.
Eilen kotiuduimme. Kelit aivan mahtavat 35 - 41 astetta ja pelkkää aurinkoa. Hotelli hyvä, henkilökunta ystävällinen. Kauppiaat eivät ahdistelleet häiriöksi saakka. Ruoka oli hyvää. Kleopatra ranta aivan ihana! Eli ei mitään negatiivista sanottavaa näin ensimmäistä kertaa Alanyassa lomanneena. Tietysti kaikkea ei ehtinyt nähdä ja kokea, kuin vain viikon matkasta oli kyse. Se on varmaa,. että toistekin tulen menemään Alanyaan lomalle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m2895445- 705016
Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest484126- 513830
- 413458
SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo873107Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv692972- 382130
- 442071
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami272068