olen lukuisia mp3-levyjä poltellut nerolla (versio 9) .. nytten kun viimeksi pari kuukautta takaperin poltin muutamia levyjä, laitoin levyn koneeseen niin lukee vaan "raita1" jne .. sekä vaikka etsin albumin tiedot netistä windows media playerillä, niin vaikka saankin kappaleiden nimet, kuitenkin biisi on ihan väärä mitä kappaleen nimi on, kertokaas nyt jotain hyviä mp3 levyjen poltto ohjelmia, mielellään ilmaisia, ja sellaisia joissa voi määritellä ne asetukset (mp3 laatu yms)
uskomatonta - nero on epäonnistunut!
3
103
Vastaukset
- 8+5
ja vielä niin, että se osaa polttaa ne oikeassa järjestyksessä!!
- jvph
Empä voi kehua mitään poltto-ohjelmaa ja koko CD DVD ja varsinkin RW formaatti tallennusmuotona saisi jo poitsua samoin kuin C kasetti muinoin. Tähän uuteen vuoden vanhaan koneeseen olen kaksi CD-DVD-RW asemaa vaihtanut kun levyt ovat alkaneet palaa piloille. Kaikkia olen kokeillut, Kallein ja laadukkain CD-DVD asema ja verbatimin kiekotkaan ei ole tae että toimisi moitteetta paria KK.ta pidempään. Uudet DVD.t on parhaimmillaan menneet ensi poltossa täysin lukukelvottomaksi. Ja RW levyjen kesto ei todellakaan ole sitä mitä väitetään. 10 kertaa pyyhintää ja polttoa niin johan alkaa tulemaan niitä virheitä.
En tiedä onko vika näissä uusissa comboasemissa vai missä mutta 7 vuotta vanha CD polttimeni vanhassa koneessa toimii yhä ja moitteettomasti. - Pyyhis
Omassa koneessa on 2kpl 4-6 vuotta vanhaa LG:N dvd poltinta, eikä levyjä juurikaan ole pilalle mennyt. Väittäisin, että levyt pilaa buginen poltto- ohjelmisto eikä itse asema. Käytän myös Nero 9:ää, ja sen aikasempia versioita on tullut käytettyä. Jotkut Neron versioista ovat todella bugisia, ja se on mennyt käytettävyydeltään huonompaan suuntaan. Päivitä ohjelmasi, se usein auttaa.
Jos jotain muuta haluta kokeilla, niin tuossa niitä:
http://alternativeto.net/software/k3b/?platform=windows
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä2464041Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1272333Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575822006- 1411481
Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan
Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein128949Hotelli kainuu
Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!37940- 77939
Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?
Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!331860Pitäis vaan lopettaa
Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei8857J. Rinta-Joupilla jättimäinen veropetosvyyhti
Seinäjoen keskustan kiinteismiljonäärit olleet jo pitkään ahtaalla ja liittykö J. Rinta-Jouppikin rintamaan? https://yl62780