Outletit

Nycparadise

Olemme lähdössä mieheni kanssa New Yorkiin ja olen jo netistä katsonut outlet myymälöitä ja moni on sanonut että vaatteita niistä saa pilkkahintaan.
Nyt haluaisinki vähän hinta esimerkkejä.
Paljonko porukka on maksanut esim Ed Hardyn paidoista, Burberryn paidoista jne. :)


Kiitos jos joku viitsii vaivautua vastaamaan!

2

393

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • fdsfdfs

      heippa! itse menisin New jersey garden outlettiin.(newarkin lentokentän vieressä) Tätä ei mainosteta New yorkissa missään, jollet itse tiedä kysyä paikkaa. On paljon halvempi mennä,suora bussi yhteys nykistä 12dollaria meno-paluu, kuin taas jos menet woodberry commonsiin on meno-paluu 42dollaria.
      tämä johtuu siitä, että new york haluaa turisteilta rahaa omaan osavaltioonsa, ja tämän takia ei mainitse new jerseyn outlettia.

    • matkailija-x

      Yleensä emme outletteihin lähde erikseen, mutta Hudson-joen laakson automatkalla reitti kulki aivan Woodburyn ohi, joten pysähdyimme siellä muutamaksi tunniksi.

      Noita merkkejä en ostanut, mutta esim. Dooney & Bourken laadukas nahkalaukku maksoi 130 USD, normaalisti vastavat saman merkin laukut ovat 300-400 USD. Tommy Hillfigerin kietaisuneulejakku oli 48 USD -10% nettikuponki; ei varsinainen löytö, mutta olin haeskellut samanlaista neuletta, joten tuli tarpeeseen. Mies osti parin neljänkympin Levikset, miltei sama hinta kuin New Yorkin kaupungissa. Tommy Bahaman silkkipaidat maksoivat n 100 USD, normaalisti n . 200 USD.

      Osa tuotteista on edellisen sesongin tuotteiden lisäksi varta vasten outletmyymälöitä varten tehtyjä; useinkaan laatu ei vastaa ko. merkin normaalia laatutasoa. Esim. Coachin laukut olivat todella heikkolaaduisia, silti aasialaiset ostivat niitä hullun lailla.

      Huomattavaa on, että New Yorkin kaupungissa hintalapun hinnan päälle tuleva vero on alle 110 USD vaatteille 4,375%, kun se muualla osavaltiossa on 8,125%.

      New Yorkin kaupungissa on paljon alennusmyyntejä koko ajan.Samantapaisia tai jopa aivan samoja tuotteita saattaa löytää edullisemmin kuin outleteista. Esim. Macy'sin tavaratalossa oli One Day Sale. Jo alennetuista tuotteista sai päivän ajan jopa 65% lisäalen. 300 USD silkkimekko maksoi 30% alkuperäisen alen, 65% lisäalen ja 10% turistikorttialen jälkeen 66 USD 4,375% veron...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken 15-v tapauksessa ihmettelen ??

      On sääli, että pahoja ihmisiä liikkuu aina vapaana eri puolilla Suomea, mutta minkä ihmeen takia 15-vuotiaan nuoren täyt
      Maailman menoa
      469
      11005
    2. Nyt ahdistaa

      Joku nuori tyttö on surmattu Valkeakoskella. En tunne ihmistä, mutta silti se koskettaa. Uutisissa oli hiljattain, että
      Valkeakoski
      316
      7629
    3. Valkeakosken tappo

      "Tyttö löytyi poliisin mukaan kuolleena läheisestä metsästä muutaman sadan metrin päässä kotoaan. Uhrin löysivät hänen k
      Henkirikokset
      28
      4615
    4. Puhuuko Orpo niin totta kuin osaa?

      Vai osaisiko "en muuta keksinyt" -Orpo edes vähän paremmin puhua totta? https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f8d5241f-
      Maailman menoa
      340
      2407
    5. Salakamera! Kirsikka Simberg julkaisi Farmilla otetut salakuvat: "Paha tapa" paljastuu! Katso kuvat!

      Oho, no nyt on kyllä rikottu sääntöjä… Farmi Suomi -kuvauksista paljastuu yllättävää materiaalia. Lue lisää: https://w
      Tv-sarjat
      9
      1817
    6. Laita viestiä?

      Sitten kun on sinulle hyvä hetki, minä odotan. Jotain jäi kesken ja haluan viedä sen loppuun 😘
      Ikävä
      95
      1663
    7. Keski-ikäinen nainen raiskasi miehen

      https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010451173.html Ei olisi varmasti kymmenen vuotta nuorempana tarvinnut pakottaa.
      Sinkut
      192
      1410
    8. Olen ollut pois täältä neljä kuukautta

      Neljä kuukautta sitten olin tosiaan psykoottinen, ja jouduinkin osastolle hoidettavaksi kahdeksi kuukaudeksi. Ystävyys-
      Ikävä
      188
      1313
    9. 15-vuotiaan ruumis valkeakoskella

      Nuoria tyttöjä tappavat miessaalistajat ja toiset nuoret. Miessaalistajille ruumiin kätkeminen tai tuhoaminen ei ole on
      Poliisi
      6
      1194
    10. Olet seksikäs nainen

      Olet seksikäs nainen
      Ikävä
      54
      1028
    Aihe