Hei! Voisitteko kertoa mihinn tyyliin kuulun.... olen aivan pihalla.
Eli käytän aina sinista flanelipaitaa ja tavallisia sinisia varkkuja. Kenkinäni käytän yleensä turvakenkiä. Hiukseni ovat niinkuin ovat. eli kampaan van aamuisin... Musiikkimakuni on Hurriganes, CCR, Eppu Normaali, Leevi And the Leavings ja Pelle Miljoona sekä muut saman tapaiset...
Mihin tyyliin kuulun?
Mihin tyyliin kuulun...
18
201
Vastaukset
- homoräppärioon
Kuulut räppityyliin.... jou
- adasdaddadd
Lähelläkää räp tyyliiä vaikka vitsi olikin vissiin? joku rokkari? luulisin
- rockabillyrebel9
Sulla on duunarityyli.
- RuNeOnPaSkA1234
Hiphoppari tyyli
- sekalainen luokaton
Olet sekalaisten kopassa, tervetuloa!
- poika--96
Kiitos :D
- 22222222222222
Mitä vittuu jätkät selittää et hoppi tyyli . Ootteko vitun kujal ? hajoo pahasti
- räppionopaskaa
Edustat ilmeisesti räppäreitä... joujou
- Räppärienkeisari
vissiin räppäri. jou
- ömömö
Olet ilmeisesti maajussi... semmonen perus lehmäpoika joka haisee hieltä ja on nörtti ja jolla ei ole kavereita paitsi ne lehmät..... Taidat olla meidän luokan Juska!
- no tyttö 95
Mitä väliä? Onko sitä pakko itseään mihinkään lokeroon survoa. Kuulostat minulta, joo paitsi kenkäni ostan Dinskosta ja hiuksiä mulla on kokonaiset kahden sentin sänki. Joo ja mulla on tissit.
- Poika--96
ömömölle...
Juu maalla asun lehmiä meillä ei ole ja kavereeita mulla on nörtti kyllähän mie en oo No ei hiki ny aina haise... vaan sillon jos on oikeen palajon töitä tehnynnä.
Niin ja kaikki mun muutkin kaverit on saman laisii, sekä tytöt että pojat... - abcdaa
oot niin tavis (=
- hevari since1988
Suomirokkarit olet.
- r2qh7yn4c9y47y41984c
Suomirokkari tai tavis
- fruittari
JUNTTI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! LOL XD asdasd
- sua vastaan :--D
Juntti c:
- tyylitön =D
Ei sun tartte kuulua mihinkään tyyliin. En mäkään kuulu. Kuuntelen sekasin vaikka mitä, metallia ja vähän emoakin sekä vaikka mitä muuta. En näytä miltään stereotyyppiseltä pukeutumistyylin edustajalta ja oon varsin tyytyväinen itteeni näin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse564274SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo2914154Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv1663676Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky933563Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä953149Korpelanvaara
Korpelanvaaran alle tulee uusi hevosurheilu keskus monen miljoonan investoinnit312487Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv361885Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575681783Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.161773- 371690