Kattelin tollasta koiranruokaa netistä ja se vaikuttaa mielestäni tosi hyvältä,ei myöskään maksa paljon eikä sitä tarvitse syöttää paljon.Ongelma on vain se että missä sitä myydään?Löysin vain yhden paikan jossa sitä myydään jossain Tuusulassa,se on vain kauhean kaukana,eikö sitä myydä muualla?Saako sitä edes tilattua mistään?
Happy Dog Natur Croq koiranruoka
9
1401
Vastaukset
- ei hjyvä
Valmistusaineet SPELT:vehnä, vehnäjauho, tali (10%, josta 75% naudasta), speltti, maissi, siipikarjanrasva, naudanrasva, siipikarjanlihajauho, kalajauho, hemoglobiini (kuivattu), maksahydrolisaatti, juurikasmelassikuitu, omena, hiiva (kuivattu), mallasidut, porkkana, ruokasuola, yrttiseos.
LAMB & RICE:vehnä, vehnäjauho, siipikarjanlihajauho, lampaanlihajauho (7 %), riisijauho (7 %), maissi, kalajauho, juurikasmelassileike, maksahydrolisaatti, siipikarjanrasva, naudanrasva, auringonkukkaöljy, hiiva (kuivattu), rapsiöljy, mallasidut, ruokasuola, yrttiseos.
En syöttäisi koirilleni tuollaista moskaa vaikka ilmaiseksi saisi! Happy dog supreme-sarja onkin sitten jo aivan eri tasoista.
- irland
Myydäänkö Suomessa Happy Dog-kuivamuonia? Sitä supreme-sarjaa on mätetty hyvällä halulla täällä Saksassa ja jos löytyy Suomesta, jatkamma samoin eväin.
Ja jälleenmyyjiltä,joita on muutamia ympäri suomea.
irland : onko ruoka mielestäsi ollut myös toimivaa? Ainoa mikä itseäni häiritsee hiukan,on ne hyvin pienet proteiini ja rasva pitoisuudet...Mutta onko imeytyvyys kuitenkin niin hyvä,ettei tarvii enempää? Jos nyt verrataan esim pro planin pitoisuuksiin,on aika pienet happy dogilla...Mutta ei oma koira kyllä laihtunutkaan,päinvastoin.Joo,kiitos kaikille,katoin kanssa tarkemmin tuoteselostetta huomasin ettei näytä hyvältä.Ehkä toi supreme olisikin hyvää.Kauhean vaikeaa valita koiranruokaa:)
Niin,tota..Kuinkakohan kauan tollanen 15kg säkki kestää keskikokosella koiralla,katoin vaan että hinta on ihan kiva..?
- irland
Käytän aina kuivamuonaa vain puolet koiran ravinnosta, rasvaista lihaa ja luita loput. Valitsin vaan sellaisen muonan, jossa olisi lohiöljy mukana. Olen ollut täysin tyytyväinen. Eikä jättikakkoja.
- ghbfghfgh
Ylivoimaisesti parasta on belcando ja canidae, muita ei kannata edes harkita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1018013- 1075647
- 2784962
- 494913
- 763697
- 542920
- 642647
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222498Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292432- 422328