koiran astutus

pötköv

Minulla on 6 vuotias collie-lapinkoiran narttu. haluaisimme hänelle pentuja.
Mutta meillä on vähän hakusessa koska koira on otollisellaan?
Pötkö siis tämä meidän typykkä on tosiaan nyt 6 vuotias ja tänään 19.6. hänellä alkoi vuoto. Koska meidän kannattaa hakea sulhanen (valkoinen paimenkoira) kyläilemään?????

5

743

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • koirallinen-

en kyllä suosittele tuollaista yhdeistelmää edes teettämään. vaikea tuollaisille koirille löytää hyvä koti

• pötköv

pennuille on jo kysyntää.... Yhden jättäisimme itselle ja 4 muulle olis hyvä koti tiedossa (jos niin monta tulis)

• onnea kovasti

meillä tärppipäivä oli juoksun alusta kymmenes päivä, yhden kerran olivat kiinni muutaman minuutin ja lapsosia syntyi kuusi

• ............

Kuusivuotias ensisynnyttäjä on liian riskialtis homma. Unohtakaa koko juttu. Siis jos kyse on ensimmäisestä pentueesta. Oletan, että näin on asiantila, koska kyselet astutuksen ajankohtaa. Paheksun siis itse syvästi suunnitelmiani, koska nartun riskit ovat suuret. Eikä ko. yhdistelmäkään välttämättä ole järkevä. Vaikka pennuista kauniita ehkä tuliskin. Isänä valkkari (säkä 60-66, ja yleensähän tuppaavat olemaan kooltan noilla ylärajoilla) Collien säkä kymmenen senttiä vähemmän (51-56), ja lapinkoiran ihannesäkä 44. Oletettavasti koirien kokoero on siis todella merkittävä. Joka lisää riskiä.

Ja kun tietotaso on tuota luokkaa, on oletettavissa myöskin, että synnytyksessä avustaminen ei todellakaan ole tuttua. Oletko todella valmis valtaviin kuluihin, joita synnytyksen ongelmat tuovat tullessaan, oletko oikeasti valmis riskeeraamaan narttusi hengen pahimmillaan. Kun homma menee pieleen, voi olla, että sinulla ei ole enää koiraa, eikä pentujakaan. Jäljellä vain itsesyytökset ja katumus.

• 6iuws

Koiralle ei saa missään nimessä tehdä 6vuotiaana ensimmäistä pentuetta!!!
      4vuotta on ns.takaraja ensisynnyttäjälle! sen jälkee riski synnytys ongelmiin on liian suuri!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle

Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.
      6
      2473
    2. Pilasit mun

Elämän. Sitäkö halusit?
      Ikävä
      116
      1658
    3. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      36
      1396
    4. Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin

Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin
      Maailman menoa
      162
      1236
    5. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      143
      1199
    6. Lasse Peltonen on kunnanjohtaja

18/21 ääntä 1 Stoor ja 2 Vauhkonen
      Sysmä
      52
      1135
    7. Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...

Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi
      Maailman menoa
      106
      1082
    8. Syntymäpäivä

Milloin on kaipaamasi henkilön syntymäpäivä!? Hänellä miehellä on tammikuussa.
      Ikävä
      57
      1071
    9. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Kittilä
      116
      1026
    10. Olet tärkeä

mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.
      Ikävä
      46
      949
    Aihe