Undupariskunta haussa!

to the dimension ahe

Poikani 12-vee on oikein "undulaattimies". Häkki on ja tarvikkeet, mutta ne linnut puuttuvat.. Onko nyt eroa Faunattaresta hakea vai odottaa aivan kasvattajlta?

Itse kun olen näitä kissaihmisiä (kasvatan) niin en enää nuoruudestani muista kaikkea ;) vaikka unduja on ollutkin aikanaan.

Kiitos jo etukäteen.

4

68

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ankku_

      Hei!

      Jos haluat helposti kesyyntyvän, nuoren linnun, suosittelen ostamaan kasvattajalta. Undulaatinpoikasia (ja vanhempiakin yksilöitä) näkyy paljon myynnissä esim. kaijuli.fi myyntipalstalla. Katseleppas sieltä! Hyvästä eläinkaupastakaan hankkiminen ei ole poissuljettu juttu, esim. Faunattaren linnut ovat usein kotimaisia poikasia.

      Onnea linnun hankintaan!

      • Ankku_

        Niin ja vielä lisäys, että olisi parasta, jos ottaisit kaksi yksilöä siten, että ne ovat joko samaa sukupuolta tai sitten varmasti eri vanhemmilta, jottei sitten tule vaaraa sisäsiittoisuudelle tulevaisuudessa.


    • emilia456

      aloittelijalle varmasti se lemmikkikauppa on helpoin ratkaisu... itse kuitenkin suosittelisin katsomaan markkinoilta myynnissä olevia undulaatteja näyttää löytyvän runsaasti... :)

    • unduja

      Iteltäni löytyis kaks undua jotka yrittävät etsiä kotia aloittelijan käsissä.. Toinen (naaras) on 5 vuotta ja toinen (uros) on 1 vuoden. Iästä ei täyttä varmuutta mutta lähelle kuitenkin. Häkki siivottu kerran viikossa ja eivät ole kesyjä. Käytetään aina häkin kanssa kesäisin ulkona. Ruuat ja vedet vaihdettu joka päivä. Hinnasta voisi keskustella.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      68
      4783
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      15
      2290
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1816
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      13
      1536
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      32
      1481
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1328
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1247
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1156
    9. SOSIALI DEMOKRATIA

      AATE , JOKA ETENEE.
      23
      1102
    10. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      4
      1091
    Aihe