Poikani 12-vee on oikein "undulaattimies". Häkki on ja tarvikkeet, mutta ne linnut puuttuvat.. Onko nyt eroa Faunattaresta hakea vai odottaa aivan kasvattajlta?
Itse kun olen näitä kissaihmisiä (kasvatan) niin en enää nuoruudestani muista kaikkea ;) vaikka unduja on ollutkin aikanaan.
Kiitos jo etukäteen.
Undupariskunta haussa!
4
100
Vastaukset
- Ankku_
Hei!
Jos haluat helposti kesyyntyvän, nuoren linnun, suosittelen ostamaan kasvattajalta. Undulaatinpoikasia (ja vanhempiakin yksilöitä) näkyy paljon myynnissä esim. kaijuli.fi myyntipalstalla. Katseleppas sieltä! Hyvästä eläinkaupastakaan hankkiminen ei ole poissuljettu juttu, esim. Faunattaren linnut ovat usein kotimaisia poikasia.
Onnea linnun hankintaan!- Ankku_
Niin ja vielä lisäys, että olisi parasta, jos ottaisit kaksi yksilöä siten, että ne ovat joko samaa sukupuolta tai sitten varmasti eri vanhemmilta, jottei sitten tule vaaraa sisäsiittoisuudelle tulevaisuudessa.
- emilia456
aloittelijalle varmasti se lemmikkikauppa on helpoin ratkaisu... itse kuitenkin suosittelisin katsomaan markkinoilta myynnissä olevia undulaatteja näyttää löytyvän runsaasti... :)
- unduja
Iteltäni löytyis kaks undua jotka yrittävät etsiä kotia aloittelijan käsissä.. Toinen (naaras) on 5 vuotta ja toinen (uros) on 1 vuoden. Iästä ei täyttä varmuutta mutta lähelle kuitenkin. Häkki siivottu kerran viikossa ja eivät ole kesyjä. Käytetään aina häkin kanssa kesäisin ulkona. Ruuat ja vedet vaihdettu joka päivä. Hinnasta voisi keskustella.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1478803Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde492579Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja282377- 432371
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1941813- 971807
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai231693Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä361199Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1091187Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni61126