Päätin syksyllä hylätä nokian ja ostaa ns android-puhelimen. Ihastuin junassa toisella matkustajalla näkemääni Xperia 10 mini- puhelimeen. Siispä sellaisen ostoon. Puhelin pelasi hienosti 2 kuukautta, sitten tuli onglemia. Puhelin meni täysin mykäksi. Ei pihahdustakaan. Myyjäliike lähetti huoltoon ja puhelin tuli takaisin vajaa 2 viikon päästä. Toimi taas hienosti, mutta huollossa oli siihen laitettu uusi android-versio. Kaikki asetukset ym kadonneet, myös yhteystiedot, sähköpostit, valokuvat jne jne.
Tänään sitten taas tuli onglemia, eli surffasin netissä kun yhtäkkiä näyttö pimeni ja puhelin meni täysin jumiin. Ei katkaise virtaa, vilkuttaa vain kolmesti punaista valoa. Akku oli n puolillaan. Olin juuri tulossa serkun häistä, joten jos nyt kuvat katoaa, minä suutun todella paljon!!!
Varoitan kaikkia, jotka ihastuvat Xperian tai yleensäkään sony-ericssonin puhelimiin, täyttää paskaa saatte, vikoja ja selvittämättömiä ihmeellisyyksiä on vaikka kuinka. Kiertäkää kaukaa!
Xperia täys paska!
zyvästi bettynyt
1
400
Vastaukset
- sony jyrää
Akku paska. Ja kun ministä ei saa akkua erikseen irti, on koko puhelin parasta heittää roskiin. Ota liittymäkortti ja muistikortti pois ja anna palaa. Toki kannattaa rikkoa ensin, ettei kukaan vain vahingossa pistä päälle ja lue tietojasi. Vika nimittäin voi olla aika yksinkertainen...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?871724- 851232
- 1101123
- 68915
- 102884
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56818- 47731
- 36722
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis47671- 33663