psp Go:n hajoaminen

pspaskaks

Vähän alle vuoden vanha psp go laitteesta rikkoutui jotenkin oudosti näyttö
1. vienkö laitteen lähimpään sony center kauppaan vai
2. ..ostopaikkaan

kuitti on tallella, mutta mahtaako mennä tämä nyt sitten takuun piikkiin vai ei?
jos tätä ei mene takuun piikkiin niin onko parempi vaihtoehto ostaa uusi tai odottaa ps vitaa, sillä luin että tässä pitäisi toimia vanhatkin psp go pelit.

4

82

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • No siis jos et ole omalla tavalla rikkonut niin kyllä sen pitäisi mennä takuun piikkiin, eli menet sinne mistä nimenomaan ostit PSP:n ja sen kautta laittaa huoltoon. Muuten voitko sanoa millä tavalla se hajosi?

PS Vita on alaspäin yhteensopiva vanhempien PSP -pelien kanssa eli toimii. Itse hankin sellaisen kunhan se tulee. Tuleepahan hankittua tulevia pelejä PS3:lle siihen mennessä.

• psppas2

Ostopaikkaan viet tietenkin sen.

• pspaskaks

Ei itsellä ole mitään käsitystä miten se hajosi, tiedän että yhdessävaiheessa makasin puolittain sen päällä (se oli mun kyljen alla) tai sitten se on menny kuljetuksessa kun ei ole suojakoteloa

Itekin oon miettiny tota ps vitaa, riippuen mitä pelejä alkaa tulla

ja tuli mieleen toi että veisin sen Sony centeriin koska kyseessä on sonyn laite ja kuitenkin se lähetetään korjattavaksi valtuutettuun sony liikkeeseen (esim nokia puhelimeni olen vienyt aina suoraan valtuutetulle korjaajalle)

• 143223

"(se oli mun kyljen alla) tai sitten se on menny kuljetuksessa kun ei ole suojakoteloa"

Näytön liitin irronnut mahdollisesti.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa

Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m
      Maailman menoa
      413
      6029
    2. Kohdataanko me

Enää?
      Ikävä
      83
      5371
    3. Rakkaalle miehelle

Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest
      Ikävä
      48
      4394
    4. Eräs on taas viettänyt kokoyön täällä!!

Etkö sä nuku koskaan??
      Ikävä
      52
      3951
    5. Olipa turha tämä

Rakkaustarinamme
      Ikävä
      55
      3761
    6. SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo
      Maailman menoa
      175
      3459
    7. Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?

Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv
      Maailman menoa
      110
      3209
    8. Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"

Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky
      Maailman menoa
      63
      3207
    9. Mitä tapahtuu

Sitten keväällä ja kesällä
      Ikävä
      43
      2279
    10. Voitko sanoa jotain

Hellää?
      Ikävä
      49