Auttakaa, mitä teen??

Olin Flagyl comp kuurin aikana yhdynnässä, olin kostea ja oltiin varovaisia, mutta nyt tästä on kulunut jo 4 päivää ja lääkekuurin loppumisesta 2 päivää, ja olen todella kipeä!!
Koko emättimen alue kirvelee ja kutisee/koskee niin etten voin tehdä muuta kun maata sängyllä (tai kivut käyvät sietämättömiksi)...
Mitä voin tehdä? Olen kokeillut piimää jos kyseessä olisi hiiva, mutta heikoin tuloksin, kirvely jatkuu. Samoin särkylääkkeet eivät auta yhtään... Auttakaa että selviydyn eteenpäin!?
61091
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 6

Vanhimmat

Olisitkohan allerginen k.o. lääkkeelle? Tuskin yhdynnästä kuurin aikana on ollut mitään haittaa. Vaikea kuvitella.

Kannattaa varata aika yleislääkärille tai gynelle. Tai kokeilla antihistamiini tabletteja (kuten Heinix), ovat allergiseen reaktioon (siis suun kautta :)).

Äänestä
  • Juu allergia käynyt mielessä, mutta olen ollut aikaisemminkin tällä samalla Flagyl-kuurilla ja silloin mitään sivuvaikutuksia/lisääntynyttä kirvelyä ei tullut...
    Olen syönyt myös Heinixiä, juuri allergiaa ajatellen, mutta ei tunnu auttavan yhtään. =(
    Minustakin tuntuisi tosi omituiselle että se yhdyntä kuurin aikana tämmöistä aiheuttaisi, mutta tuska vaan on ja pysyy. Tälläkin hetkellä kirvelee ja ei voi lähteä ulkoilemaan vaikka mieli tekisi... =/

    Huomenna mennään poikaystävän kanssa yhdessä (taas) lääkäriin...

    Äänestä

  • Suosittelisin gynekologille menoa. Jospa he ottaisivat kokeita ettei sinulla vain ole jokin muu kuin hiiva..tai sitten yliherkkyys lääkkeelle. vaikuttaa oudolta ettei flagylillä ole lähtenyt ja kivut ovat noin kovat. Toivottavasti ei ole mitään vakavaa. tulehduksen aikana ei suositella seksiä, mutta ei sen kyllä tuollaista mielestäni aiheuta!

    Äänestä

  • hmm.. kirjoitti:

    Suosittelisin gynekologille menoa. Jospa he ottaisivat kokeita ettei sinulla vain ole jokin muu kuin hiiva..tai sitten yliherkkyys lääkkeelle. vaikuttaa oudolta ettei flagylillä ole lähtenyt ja kivut ovat noin kovat. Toivottavasti ei ole mitään vakavaa. tulehduksen aikana ei suositella seksiä, mutta ei sen kyllä tuollaista mielestäni aiheuta!

    No pitää mennä lääkäriin, toivottavasti saa tuloksia ja lääkkeitä ennen kun lähden ensi viikolla matkoille. Klamydia on testattu ja virtsikset ja papakoe otettu, ei niitä, jonkinlainen bakteeritulehdus todettiin ja se Flagyl oli hoito... hulluksihan tämän kanssa tulee kun ei voi liikkua normaalisti tai alkaa kirvellä ihan hulluna.

    Äänestä

  • tuskaa kirjoitti:

    No pitää mennä lääkäriin, toivottavasti saa tuloksia ja lääkkeitä ennen kun lähden ensi viikolla matkoille. Klamydia on testattu ja virtsikset ja papakoe otettu, ei niitä, jonkinlainen bakteeritulehdus todettiin ja se Flagyl oli hoito... hulluksihan tämän kanssa tulee kun ei voi liikkua normaalisti tai alkaa kirvellä ihan hulluna.

    olen kans lähdössä ens viikolla matkalle! Mihinkäs sinä suuntaat??

    Äänestä

  • tuskaa kirjoitti:

    No pitää mennä lääkäriin, toivottavasti saa tuloksia ja lääkkeitä ennen kun lähden ensi viikolla matkoille. Klamydia on testattu ja virtsikset ja papakoe otettu, ei niitä, jonkinlainen bakteeritulehdus todettiin ja se Flagyl oli hoito... hulluksihan tämän kanssa tulee kun ei voi liikkua normaalisti tai alkaa kirvellä ihan hulluna.

    Ei sinulla muuta kun että jos emättimessä on tulehdus, niin ei ihmeellistä jos kirvelee yhdynnän jälkeen. Yhdyntähän ärsyttää limakalvoja. Pitäisi hoitaa tulehduksen pois ennen kun ryhtyy hommiin. Minä olin antibiottikuurilla ja sain hiivan. Ei ollut mitään oireita ennen kun olin mieheni kanssa, ja kyllä paikat olivat kipeät, tuli jopa verta.
    Niin että anna paikat ensin parantua kunnolla niin hommat taas sujuu!

    Äänestä

Kommentoi aloitusta


tuskaa kirjoitti:

Olin Flagyl comp kuurin aikana yhdynnässä, olin kostea ja oltiin varovaisia, mutta nyt tästä on kulunut jo 4 päivää ja lääkekuurin loppumisesta 2 päivää, ja olen todella kipeä!!
Koko emättimen alue kirvelee ja kutisee/koskee niin etten voin tehdä muuta kun maata sängyllä (tai kivut käyvät sietämättömiksi)...
Mitä voin tehdä? Olen kokeillut piimää jos kyseessä olisi hiiva, mutta heikoin tuloksin, kirvely jatkuu. Samoin särkylääkkeet eivät auta yhtään... Auttakaa että selviydyn eteenpäin!?

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

  • Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

  • Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

  • Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

  • Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

  • Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

  • Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu