Tarkoituksena on paneloida olohuoneen katto. Katossa on tällä hetkellä lastulevyt ja kysymys onkin, että voinko ja onko järkevää kiinnittää paneli suoraan lastulevyn päälle vai pitääkö lyödä alusrimat. Katto on suora joten oikomista ei tarvitse tehdä.
Katon panelointi
6
7992
Vastaukset
- rimat
Itse laitoin rimat, jotka kiinnitin niin, että katto varmasti pysyy katossa...lisäksi rimat helpottivat asennustyötä ja mm. mahdolliset uudet johdot ( sähkö, kaiutin, yms. ) on helppo vetää rimojen välissä valmiiksi, vaikka niitä ei heti tarvitsisikaan...
- junnu
yksi ääni lisää yllämainituista syistä .
- suunnittelija
laittaa panelin kiinni suoraan lastulevyyn jos sinulla ei ole mitään tarvetta ottaa sitä auki.
- kilui
ja anna vanha matto jäädä sinne, kunhan se vain on kuiva ja puhdas. Tarkista ennen laminaatin asennusta, että aluslattia on tarpeeksi tasainen ja jos siinä on jotain esim lastulevyn saumojen narinoita, yritä saada ne ensin pois.
- Jyty...
kilui kirjoitti:
ja anna vanha matto jäädä sinne, kunhan se vain on kuiva ja puhdas. Tarkista ennen laminaatin asennusta, että aluslattia on tarpeeksi tasainen ja jos siinä on jotain esim lastulevyn saumojen narinoita, yritä saada ne ensin pois.
Vielä vähän huikkaa, niin erotat sinäkin mitä eroa on kattopaneloinnilla ja laminaatin asennuksella...
- Anssi
Älä ihmeessä jätä niitä lastulevyjä! Niissähän on formaldehydiä, joka on terveydelle vaarallista. Mahdollisen katon vesivahingonkin voit joskus nähdä paremmin, kun ei ole se levy siellä imemässä kosteutta. Myös puupaneeli tarvitsee ilmanvaihtoa pysyäkseen kunnossa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?
Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman491516Sunnuntai terveiset kaivatulle
Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!761345Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua
Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊86993- 17982
- 86936
Ai miehillä ei ole varaa maksaa
Treffejä naiselle johon on ihastunut? Ihanko totta dusty miehet? Tekosyy. Haluatko laittaa 50/50 kaikki kulut parisuhtee187876Olet mielessäni
viimeisenä illalla ja ensimmäisenä aamulla. Ihastuin sinuun enkä voi tunteilleni mitään. Jos uskaltaisin, tunnustaisin s20831- 82811
Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta
Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi93797Kaipaan seuraasi niin
monella eri tavalla ja tasolla. En tiedä mitä tapahtui, mutta niin vain kävi että ihastuin sinuun.17740