serkun kanssa...

katuva..

En tarkalleen muista minkä ikäinen olin silloin kun tämä tapahtui.. Mutta siis olin ehkä 7-10 vuotias ja serkkuni vasta 3-5 vuotias. Molemmat olemme tyttöjä. Aina välillä kun olimme samaan aikaan mammallamme niin leikimme muiden serkkujemme kanssa paljon. Muutaman kerran kuitenkin päädyimme esim. piiloleikin aikana saman peiton alle piiloon tai johkiin sohvan taakse. Sitten pyysin serkkuani koskettelemaan intiimialueitani /edestä ja takaa. Muistan vain kun kiihotuin siitä, ja serkkuni valitti että siellä oli karvoja, mutta pyysin häntä vain jatkamaan koskettelua. Tätä tapahtui siis ehkä 5 kertaa? ja samana päivänä saattoi tapahtua useammankin kerran.
Nyt kuitenkin olen jo 14v ja serkkuni kai 9v. Olen alkanut miettimään että muistaakohan serkkuni mitä on tapahtunut, ja eikai hän ole saanut siitä mitään traumoja..? :/ En todellakaan tiedä miksi tein niin.. en kai silloin vain ymmärtänyt asiaa kunnolla. Onko jollain muilla tapahtunut vastaavaa?
Tähän keskusteluun tulee varmaan paljon negatiivisia kommentteja, mutta oikeasti KADUTTAA !!!

14

4515

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • siniaan987

      ymmärrän sinua:) olen itse 13 vuottta ja minulla on 5v sisko..hän on joksus haarat levällään ja rämplää pimppaansa:/ olen sanonut sille eiitä mutta se on hänen oma asiansa eikä minun,vaikka hän ei sitä välttämättä sitä ymmärrä...mutta sinun tilanteessasi en tiedä ja sinulla on vissii karvoitus aika aikaisin kasvanut kun kyseinen serkkusi oli siitä sanonut??:o..mutta minun mielestäsi jos haluat sanoa hänelle siitä,niin tee se..mutta jos kysyt vaikka että "muistatko kun leikimme piilosta ja olimme saman peiton alla"? ja sitten sanot vaikka että "muistatko kun kosketit vahingossa pimppaani" ja sitten jo se sanoo ei ni sanot vaikka että "ei ku nii se olikiin mun uni:D" uniin on hyvä vedota koska kukaan ei voi tietää valehteletko?:) onnee sulle:)

    • neuvoja.

      Tuskin siitä mitään jälkiä on jäänyt serkullesi. Voit olla huoleti.

    • dsdfsjosdfo

      Ei tuossa minusta mitään, lapset eivät vielä varmaan oikein ymmärrä pienenä intiimialueiden merkitystä ja he niin sanotusti tutkivat niitä, ei siinä mitään "likaista" ole. Tuskin serkkusi siitä traumoja on saanut :)

    • serkukset

      Minä ja saman ikäinen serkkuni nuorempana usein leikimme, että toinen on mies ja toinen nainen, ja hyväilimme toisiamme intiimialuilta pikkuhousujen läpi, muutaman kerran nuolimmi nännejäkin. Molemmat olemme tyttöjä. Tästä ei kummallekaan ole tullut tarumoja:)

    • trauman saanut

      Mummulassa joskus kun olin jotain 9wee serkku 13wee (poika) ni oltiin samaan aikaan saunassa ni se tuli ja kosketti mun pimppiä. En sillon vie ymmärtänyt näistä asioista ni annoin sen sit vaan kosketella. No sit siitä tuli jo melkein tapa ja sit kerran se työnsi sormensa sinne ja mua sattu tosi paljon, mut se vaan alkoi vetämään sitä edestakaisin ja sit mä juoksin äkkiä pois sieltä saunasta eikä olla sen koommin enää yhdessä käyty saunassa!

      • Anonyymi

        😳😳😳


    • Anonyymi

      Mun Serkut on Ärsytävii

    • Anonyymi

      Sairas. Lapsena sitä tekeekin kaikkea typerää. Ihmiset (ja eläimet??) Älkää oikeasti tehkö noin.

    • Anonyymi

      Olin 9 ja siskon ystävä 8 se näytteli rannalla pimppaansa ja pyysi että tuu päälle.

      • Anonyymi

        Mie olin 8v poika ja tulin päälle, en ollut alasti , mutta hyvää teki ja näytin kikkeliäni.


    • Anonyymi

      Kyllähän lapset kokeilee tavallaan niitäkin asioita ettei se mitään harvinaista ole.

    • Kannattaisi jutella suoraan. Tyyliin muistatko ja sillai. Ei siis hyökkäävästi.
      Siis 2011, miten homma eteni?

    • Anonyymi

      eli veteli sormea edes taakse, muistatko miltä se tuntui vai sattuiko se ensin ja tuliko pimpistä verta

    • Anonyymi

      Olen minäkin pannut serkkuni kanssa kun hän oli 16-17v ja minä joku21v. Itte skergoi kuinka ollaan saunottu kimpassa jo pienenä. Nyg sitten halusi kokemuksena munaa kolmannen kerran elämässään ja halusi minulta koska tiesi että välitetään toisistamme.! Kyllä se kivaa oli ja hyvää teki. En pannut hänen pikkusiskoaan 2v nuorempi. Vaikka sekin olisi halunnut myöhemmin samana kesänä

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      5
      1739
    2. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      28
      1708
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      14
      1229
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      7
      1154
    5. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      20
      1132
    6. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      9
      1057
    7. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1011
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      6
      994
    9. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      7
      985
    10. 10
      980
    Aihe