Blue1 käsimatkatavara saa olla ulottuvuuksiltaan enintään 55 × 40 × 23 cm
Finavian sivuilla luki et ''lisäksi ulottuvuuksien summa enintään 115 cm'' (Ei blue1 sivuilla!!)
Noniin.. Mitä se tarkoittaa, ulottuvuuksien summa? Nimittäin 55 40 23=118,
eli 118>115, jos otan 55 × 40 × 23, niin se on aina isompi kuin ulottuvuuksien summa, ja jostain pitää nipistää senttejä pois vaikka luvataan maksimi mitoiksi noita???
Voiko joku selittää tän mulle ihan asiallisesti (ei tarvi vaivautua jos vaan haluaa ilmottaa kuin tyhmä oon), sillä oon varmaan käsittänyt jotain väärin!
Kiitos jos jaksat avustaa! :)
Mitä tarkoittaa ''ulottuvuuksien summa'' käsimatkatavaroissa?
illumnia
4
214
Vastaukset
- Se tarkoittaa
Tarkoittaa sitä että ko 55 × 40 × 23 cm mitat on maksimi sivun pituuksia.
Mutta se summapituus saa olla yhteensä 115 cm, eli käytännössä sallittu laukku on joltain mitoiltaan hieman pienempi esim. 55*40*20 tai 52*40*23 tai 54*39*22 jne - illumnia
Kiitos asiallisesta vastauksesta! Tämä auttoi paljon ;)
- lieriö matkassa
Tuo maksimimittojen summa voi tulla kyseeseen, jos kuljetat pakkausta, joka on putkimainen, kapea mutta melkein metrin mittainen.
- Lue ohjeet
Suurin ulottuvuus eli putkikassin pituus on 55 cm, ei siis metrin mittainen putkilo.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2464482Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1232929Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit412692Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?781669Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te1091532- 511251
- 851174
Julkinen sektori on elänyt aivan liian leveästi yli varojensa!
Viimeisen 15 vuoden aikana julkisen puolen palkat ovat nousseet n. 40%, kun taas yksitysellä sektorilla vain n. 20%. En2031054- 591003
- 45996