AURINKORASVAT PAIKAN PÄÄLTÄ?

Sunylle

Hei ! Loma lähestyy :D Mietin tässä, että minkäköhän hintaisia ovat aurinkorasvat paikan päällä ostettuna. Viime vuonna Turkissa pyysivät aivan älyttömiä hintoja Nivean ja Carnierin rasvoista (siis jopa 40% kalliimpia kuin suomessa.) Onko näin myös Sunny Beachillä?

8

271

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pempula

Hei! Muistaakseni viime kesänä Sunny Beachillä käyneenä rasvat olivat myös turisti alueella ylihinnoilteltuja. Me olimme kyllä ostaneet rasvat jo Suomesta. Ehkä parempi, että ostat ne rasvat vain Suomesta, niin ei tule yllätyksiä..

• Sunylle

Kiitos Pempula :) Näin ajattelinkin, Sunylla sama meno kuin Turkissa! Rasvat kuin on pakko olla, niin hinnatkin sitten sen mukaiset !

• matkaava myös

Itse olen miettinyt aivan samaa. Lisäksi mietin että kannattaisiko paikan päältä vastaa ostaa itselleen rantapyyhkeet vai kannattaako nekin raahata kotoa? Toki voisi ottaa jonkun huonon pyyhkeen varmuuden vuoksi ja jättää sitten vaikka sinne niin ei tarvitsisi kantaa takaisin mukanaan. Mitä muuta voisi ostaa paikan päältä ettei tarvitse Suomesta asti rahdata mukanaan? Tulemme melko kaukaa lentokentälle eri julkisin välinein ja isot painavat laukut on tosiaan hankalia julkisissa niin haluaisi mahdollisimman pienin tavaramäärin matkustella, takaisin tullessa saakin sitten tavaraa olla niin paljon kuin Finnair sallii.

• 2+11

Pyyhe maksaa siellä sen 5€.

• 2+11

Viime viikolla kotiutuneena voin kertoa, että kalliimpia ovat kun Suomessa.

• porkkanaöljy

Paikalliset aurinkorasvat ovat edullisempia ja aivan yhtä hyviä. Itse ostan aina sellasta aurinkoöljyä, jossa on porkkanan kuva. Maksaa jotain kolme euroo se puteli ja todellakin riittä koko kesäksi. Ja kaiken lisäksi antaa todella syvän ja kestävän rusketuksen juuri sen porkkanan takia. Ostan sitä aina enemmän kuin yhden, niin riittää Suomenkin aurinkoon:)

• Sunylle

Kuulostaa hyvältä :)

• rasvattu

Kyllä ne rasvat kannattaa vasta sieltä ostaa ! Itse luin täältä tämän keskustelun ja päätin ostaa jo Suomesta rasvat. Rasva maksoi täällä n.14e kun taas siellä sai aurinkoöljyä/-rasvaa 12-20lv. Suotta lähteä täältä raahaamaan. :-)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      47
      7675
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      33
      4253
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      57
      3735
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      50
      3200
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2886
    6. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      65
      2591
    7. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      56
      2455
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      51