Airsoft mestarit

ase-intoilija

Hei, te softauksen mestarit! Voitteko kertoo mitä aseita teillä jotka ootte kunnon softareita? Haluaisin saada vähän vinkkii ja voitteko jos pystytte kertomaan et mistä ostitte ja minkä merkkinen. Kiitos. =)

16

131

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sonax2nd

Mestari? No, siitä en sano mitään. Mutta:

Tokyo Marui P90 TR, varustettuna M110 valmisviritetyllä rataslaatikolla, MadBullin 6.03mm tarkkuuspiipulla sekä Systema Hop-Up messinkiholkilla.

Ostin Juoksuhaudasta käytettynä, mutta viritin itse lisää. Suosittelen.

Kakkosaseena on Double Eaglen M27 Vemppupistooli, ostin Motonetistä vähän vitsinä. On muuten yllättävän hyvä ja toimii tarvittaessa lähitaisteluaseena! Eikä maksa kuin 10€. Pesee Maruin vemppupistoolit ;)

• ase-intoilija

Kiitos :)

• sonax2nd

Akusta voisin itsekin mainita, asetta pyörittää siis 11,1V Firefox LiPo.

• Urpokarhu

Oma pääaseeni on Kalash AKS-74 metallirungolla, puuosilla ja tälläisillä viriosilla (viritin itse):
      - Systeman tarkkuuspiippu ja Maruin hoppi
      - 2 Mosfettia
      - Guarderin mäntä, männänpää, sylinteri, sylinterinpää, suutin ja jousenohjain
      - XYT teräsrattaat
      Ja kaikkea pyörittää 9,6V akku merkkiä Firefox.

• ase-intoilija

Selvä :)

• special forces

G&P m4 special force varustettuna sytema tarkkuus piipulla ja m130 vireillä ulkoa löytyy maruin kranaatin heitin king arms laaseri ja G&G kisko majakka punapistekkin siinä koreilee ja akkukotelo varustettuna 11,8 voltin akulla (sulake poistettu)

• ase-intoilija

Okei :) Sä oot aika varakas :)

• pim pam pum

tiätääkö kukaan mistä saa kuula käsi kranaatteja tainiit karanunn heitimii

• jf-999

• Avtomat Kalasnikova

• betaaaja 1

ak-47 beta cyman

• mr.cymankannattaja

oon just ostamassa cybergunin ak betaa ja mulla on kokemustaki aseesta ja on iha huippu kannattaa se ostaa ja oon softannu tässä vuoden,pariki mut en kyl oo mikää mestari mut taitojani hion koko ajan...ei malta oottaa että saan betan käsiini!

• se-intoilija

Okei :)

• S.T.A.L.K.E.R.

Ollakseen airsoftin mestari, ei tarvitse omistaa tonnin pyssyköitä, vaan omata tarvittava tietotaito joka airsoftiin liittyy sekä tiedostaa riskit.

Jos osaa pelata rehelliseti ja kunniallisesti ilman mukinoita, niin silloin on jo valmiiksi airsoftin mestari.

Mutta kyllä mestaritkin tarvitsevat aseita!!!

Niiden suosiossa ovat aina realistiset, metallirunkoiset AK.sarjalaiset!
      (Hups, nyt meni henk.koht. mielipiteen puolelle.)

• ase-intoilija

:)

• abswaregod

mulla on maruin ak47 hopilla ja ostettu juoksuhaudasta

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      99
      6023
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      80
      4782
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      96
      3035
    4. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      28
      2823
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      26
      2095
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      119
      1506
    7. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      335
      1067
    8. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      85
      1028
    9. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      125
      970
    10. Eihän se tietysti minulle kuulu

Mies, mutta missä olet? 🤨 😠
      Ikävä
      48
      774
    Aihe