Tervehdys. Vm. 90 Iso-Väinöstä hävisi tehot ajon aikana. Tämän lisäksi pakoputkista tuleva ääni voimistui selvästi, ei jaksa pysyä enää tyhjäkäynnillä
käynnissä ja matalilla kierroksilla polttaa putkessa. Aiemmin toimi ihan ok, joskin öljynkulutus oli kohtalaisen hulppeaa, n. 3 litraa / 1000 km.
Tehojen hiipumista oli havaittavissa kyllä parina aiempanakin päivänä, mutta loppupeleissä aika yks kaks tämä tuli.
Moottorista ei havaittavissa mitään ylimääräisiä ääniä, tuota pakoääntä ja putkessa paukkumista lukuunottamatta. Tulpat vaihdettu, ei auttanut.
Mopossa orkkisputket. Tuo ääni on nyt tämän vian ilmettyä sellainen kohtalaisen "papattava". Aiemmin oli normaali, suht hiljainen putputus.
Mitään havaintoa mistä moinen voisi johtua? Sytytysongelma?
Kawasaki VN-1500 tehot hävisi+polttaa putkessa. Missä vika?
pexixxx
3
608
Vastaukset
- väinö -94
voisi olla nykybensan aiheuttama venttiilin tai useamman jumittaminen taikka kokonaan palaminen. Iso väinö syö myöskin ohjureita ja ohjurin kumeja jokseenkin helposti, siis lyijyttömällä. Kannattaa kuitenkin kurkata ensin kaasuttimien kumiosat josko niissä olisi vaurioita, itellä joskus samantapaisia propleemia ja korjaantu kun vaihoin kaasarin kaikki kumiosat uusiin..
- zg1200 voyager
kyrvähtikö venttiilit? Bensaks vain 98okt, ei muita plissejä. No, ei se enää auta, jos ne venat paloivat jo.
- väinöev
mulla sama ongelma..kerro toki missä oli vika.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 614277
- 1053475
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj373100Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262588- 452257
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan52029- 201969
- 1861817
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3941516Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91358