Ryan Dunn - Kuollut

0875443

RIP

12

365

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • raptrap

      Oma vika,toivottavasti kuvasivat senkin

    • shit on your face

      Harmi, mua on aina ärsyttänyt se Margera. No, koheli mikä koheli, ilman järkeä. Ihme, ettei useampia ole jo kylmennyt. Tulipahan todistettua, että vaikka kuinka koohotat muualla, vielä pitää koohottaa liikenteessäkin. Ja Järvilehto.

    • RiP

      Ryan Dunn tullaan aina muistamaan hulluna ja huumorintajuisena jätkänä. R.I.P

    • lihava big mac

      Kuka vittu on Ryan Dunn? Mikä on Jackass? Miksi meitä vaivataan tällaisilla kakkosluokan uutisilla? Joku saatanan jenkkimitättömyys on kuollut, ehkä parempi niin.

      • Pala helvetissä

        1. Vitun rattijuoppo!


    • Rattijuopot pois!

      Ei tipu sympatiaa rattijuopolle. Hyvä asia on oli sentään se, ettei kukaan täysin ulkopuolinen menehtynyt.

    • JK

      VAI ON HÄNN KUOLLUT

    • hyväjuttu

      Hieno, nyt on maailmassa yksi idiootti vähemmän!
      Teksipä Duudsonit perässä saman.

    • hykyf

      Sulle sama juttu vitun pelle.

    • R.I.P Ryan Dunn

      Te jotka mollaatte Dunnia ni ootte aika peestä!
      Joo,ei saa ajaa päissää enkä itekkää moista hommaa arvosta mut ei se kuiteskaa kuolemaa ansainnut.
      Kaikki tekee elämässä virheitä.Toiset isompia,toiset pienempiä.
      Olit kyllä hauskan olonen tyyppi mitä oon seurannu sua telkusta/lehdistä vuosia.

      Rest In Peace, Ryan Dunn!

    • jk

      vai n nin

    • Ville882

      Kyllä veti mielen matalaksi kuulla tuo... Kuitenkin teini-ikä mennyt aika hyvin kyseisten herrojen toilailuja seuraillessa.

      Toivottavasti osaamme ottaa tästä opiksemme.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      574
      3814
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3298
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2781
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2719
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2114
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2071
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1917
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1835
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1770
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1729
    Aihe