Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Käyttökokemuksia CBR 900RR ?

Jykä

Tekis mieli vaihtaa Moto Guzzi Customi ärärrään,
minkälaisia käyttökokemuksia Hondasta ? Kuinka pitkiä siivuja sillä jaksaa ajaa ? Onko '94 / '95 malleissa merkittäviä eroja? Kannataako harkita Saksasta tuontia tai tuottamista ? Kaikki kokemukset ja kommentit tervetulleita !

7

5530

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • chris

      Luotettava peli. Malli periaatteessa pysyny tekniikaltaan samanlaisena vuosina 92-99'.
      Ajoin viikko sitten baltian ja puolan kautta berliniin ja sieltä etelä saksaan ja takaisin. Matkaa tuli riittävästi ja peräjälkeisiä 700-900km päiväetappejakin. Itse olen saksasta tuonnut v. 99 ja hyvin on peli toiminut. Vahva peruspkyykkypyörä. Katso tullin % taulukkoa mitä vuosmallia kannatta veron kannalta tuoda. Oma pyörä on vm.93 jossa vero on 18%, eli volvo syndrooma. ( lain mukaan 23% ).
      Mahdolliset kuristukset on suhteellisen helppo muuttaa täystehoiseksi, jos vähänkin on aikaisemmin ruuvaillu koneita.

      • 900RR

        Olen rauhallinen kaveri ja opettelen rauhallisesti ajamaan. Haluaisin kuitenkin kyykyn jolla voisi myös harjoitella rata-ajoa. Mitäs ajaneet ovat mieltä, onko hulluutta ostaa Fireblade ensipyöräksi? Olen kuitenkin tällähetkellä vielä MP-korttia ajamassa.


      • Mara
        900RR kirjoitti:

        Olen rauhallinen kaveri ja opettelen rauhallisesti ajamaan. Haluaisin kuitenkin kyykyn jolla voisi myös harjoitella rata-ajoa. Mitäs ajaneet ovat mieltä, onko hulluutta ostaa Fireblade ensipyöräksi? Olen kuitenkin tällähetkellä vielä MP-korttia ajamassa.

        joo eiku osta vaan pyörä siitä itelles..ite ostin kans eka pyöräks 900rr vm.95 kannattaa vaan ajella varovasti alkuun ja sitten siihen tottuu ajan mittaan..elä ainakaan 600cc osta ku seuraavana pitää ostaa jo isompi.. ajelin ite tossa jo 270kmh ja ihan eka kertaa tänä kesänä kyykyn selässä...mutta varmoissa paikoissa tietenkin voi ajaa kovempaa..se on eri asia sitten mutkasilla teillä johon vaatii jo kokemustakin..


      • blade 98
        900RR kirjoitti:

        Olen rauhallinen kaveri ja opettelen rauhallisesti ajamaan. Haluaisin kuitenkin kyykyn jolla voisi myös harjoitella rata-ajoa. Mitäs ajaneet ovat mieltä, onko hulluutta ostaa Fireblade ensipyöräksi? Olen kuitenkin tällähetkellä vielä MP-korttia ajamassa.

        Mielestäni bladen vahvuus on siinä ettei siinä ole luokansa parasta tehoa yms. ominaisuuksia vaan siinä, että se on näissä kaikissa hyvä, kun taas kilpailioilla löytyy jostain osaalueesta heikkouksia.
        Eli bladessa saa samassa paketissa pyörän millä voi ajaa radalla, kaupungissa tai matkaa. Ei paras valinta mihinkään näistä, mutta harvoja pyöriä millä näitä kaikkia voi tehdä hyvin.
        Bladen hyviin puoliin mielestäni kuuluu myös alhaalta vääntävä moottori mikä tekee ajamisesta helpomman. Ratamaisuus tulee ilmi pitkästä välityksestä 1.vaihteella. Tähän auttaa muutaman piikin isompi takaratas. Ratastus helpottaa ajoa kaupungissa, missä tulee paljon "ryömintä-nopeuksia".
        Ihan ekaksi pyöräksi en ehkä bladea suosittele... Tuntumaa voisi saada paremmin jollain 600cc. Itse kyllä kyllästyin 600cc väännöttömyyteen.


      • Jykä
        blade 98 kirjoitti:

        Mielestäni bladen vahvuus on siinä ettei siinä ole luokansa parasta tehoa yms. ominaisuuksia vaan siinä, että se on näissä kaikissa hyvä, kun taas kilpailioilla löytyy jostain osaalueesta heikkouksia.
        Eli bladessa saa samassa paketissa pyörän millä voi ajaa radalla, kaupungissa tai matkaa. Ei paras valinta mihinkään näistä, mutta harvoja pyöriä millä näitä kaikkia voi tehdä hyvin.
        Bladen hyviin puoliin mielestäni kuuluu myös alhaalta vääntävä moottori mikä tekee ajamisesta helpomman. Ratamaisuus tulee ilmi pitkästä välityksestä 1.vaihteella. Tähän auttaa muutaman piikin isompi takaratas. Ratastus helpottaa ajoa kaupungissa, missä tulee paljon "ryömintä-nopeuksia".
        Ihan ekaksi pyöräksi en ehkä bladea suosittele... Tuntumaa voisi saada paremmin jollain 600cc. Itse kyllä kyllästyin 600cc väännöttömyyteen.

        Moi, kiitos mielipiteistä ja kommenteista kaikille. Myin pois 750 customin ja ostin saksasta Honda liikkeestä '94 CBR900RR:n tilalle, tulee ensviikolla rantaan. Ei ollut läheskään halvin vaihtoehto, mutta kaveri joka sen kävi katsoon (sillä on ollut 2 Fire Bladea)arvioi sen priimapyöräksi. Saa nähdä sitten. Ainakin sama valkkas ja toi mulle viimesyksynä hyvän auton. Mä oon aina ollu Blade fani _ vaikkakin tää on mun eka Blade !


      • blade 98
        Jykä kirjoitti:

        Moi, kiitos mielipiteistä ja kommenteista kaikille. Myin pois 750 customin ja ostin saksasta Honda liikkeestä '94 CBR900RR:n tilalle, tulee ensviikolla rantaan. Ei ollut läheskään halvin vaihtoehto, mutta kaveri joka sen kävi katsoon (sillä on ollut 2 Fire Bladea)arvioi sen priimapyöräksi. Saa nähdä sitten. Ainakin sama valkkas ja toi mulle viimesyksynä hyvän auton. Mä oon aina ollu Blade fani _ vaikkakin tää on mun eka Blade !

        Tervetuloa kerhoon ;)


    • mies 42

      Joo ostin pari vuotta sitten ekaksi pyöräksi juuri 900rr vm. 1999. Ja samana vuonna ajoin kortin. Pitemmät matkat murjoo kädet ja selän. Muuta moitittavaa ei juuri olekkaan. Todella kestävä peli. Ainoo minkä olen joutunut ostamaan oli lataus boxi. Sekin johtui väärin asennetuista pitkistä valoista. Yli puolta kaasuu ei keulimisen takia oikein voi lähdössä antaa.

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2207
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2033
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      77
      1642
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1470
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1456
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1357
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1334
    8. 52
      1228
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1180
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1169
    Aihe